הבלוג שואל ומעדכן – פוסט לט' באב

 

 ——

 

כת הקבלה

 

אני זקוקה למידע, כמה שיותר וכמה שיותר מהר, על כת הקבלה של "הרב" ברג. במשפחתי הקרובה יש חברה בכת הזו, הגורמת לנזק כספי ואחר, אדיר. האופי הכללי של הכת הנתעבת הזו מוכר לי, וגם היו פרסומים בעיתונות על תרמיות כאלה ואחרות בתחום הכלכלי, אך מה שחסר לי בעיקר זה מיפוי הקשרים של הכת הזו בישראל, בעיקר במערכת המשפט. (שופטים, עורכי דין, וכיוצב').

 

למי שאינו יודע מדובר בכת שהוקמה על ידי אדם המכנה עצמו הרב פיליפ ברג, והוא יהודי מלוס אנגלס, הנשוי לאשה בשם קרן ברג. הכת החלה מלימודי קבלה לפי שיטת האשל"ג, אך מהר מאד עברה להונאות, נכלולים, השתלטות על אנשים, והתערבות בכל דבר שיכול להביא להם עוד כסף. עם התאווה, גברה גם הסטיה היצירתית מהאשל"ג, מהתורה, מהקבלה ומהאתיקה, והתיזות של ברג הפכו ליותר מאוסות. כרגע הכת פונה גם ליהודים וגם לנוצרים (כדוגמאת מדונה), וידועה בסרטים האדומים שהיא מחלקת למאמינים, "נגד עין הרע", ולאחרונה למכירת "מים קדושים", וכישופים רגילים ורגילים פחות.

קרן ברג מתמחה בילדים, ופתחה "רשת חינוך רוחני קבליסטי" לילדים, בהתחלה בלוס אנגלס ועכשיו בכל העולם, וגם בתל אביב יש גן ילדים ליד ככר דיזנגוף. בכל הרישומים הקיימים, הכת נחשבת לכת מסוכנת, חוץ מאשר בישראל, כמובן.

אני הכרתי את הסניף בלוס אנגלס, אשר קיבץ את כל סוחרי הסמים, סוחרי האדם (סרסורים ובעיקר סוחרי חשפניות), והנוכלים הישראלים. הרב ברג לקח אותם תחת חסותו והעניק להם פטור מדאורייתא, תוך אימוץ הכלל השבתאי הידוע שיש "מצווה הבאה בעבירה", כך שקצת סחר בנשים, סמים ויהלומים גנובים, הם בסדר אם ובמידה שמתחלקים איתו ברווחים, וזה כמובן לשם שמיים. כל פושטק ישראלי מלוס אנגלס נשא ברכבו ספר קבלה של הכת, וכיפה לבנה, בדש המקטורן, גם כאשר הוא נסע לסיבוב פיקוח על בתי הזונות.

הרבנים היהודים ה"רגילים" השמיעו מחאות רפות , זהירות ופחדניות כהרגלם, אך פחדו להלחם בתופעה, כרגיל אצל הדוסים המתעוררים לפעול רק כאשר הם ניזוקים אישית. (כמו בעניין הסיינטולוגיה לאחרונה. עד עכשיו הם שתקו וצפו בחילונים נופלים בידי הנוכלים הללו, אך מרגע שהפנתה הכת את התעמולה שלה לצעירים דתיים, התעוררו הרבנים, כמובן מאוחר מידי, כאשר הכת כבר חדרה לכל שדרות השלטון ומפיצה את דברה בעזרתו של משרד החינוך).

 

כל מידע ספציפי – על הכת וקשריה במסדרונות החוק והכוח – יתקבל בברכה, ואפשר לכתוב לאימייל.

 

 

 

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

כתיבת תגובה