הפרשה החדשה/בזוית ההומור

הפרשה החדשה…

פיסת הרכילות הפוליטית העסיסית האחרונה בעולם נוגעת לשר ההגנה הבריטי ליאם פוקס. עיון בדיווחים העולמיים מגלה חשד כי "עוזר השר" ווריטי, ניהל עם השר מערכת יחסים הומוסקסואלית ובו בזמן ניהל מערכה מדינית עוקפת ממשל, באמצעות הקשר שנוצר והזמינות. שמה של ישראל, ו"המוסד" , עולים בהקשר הזה כמי שהפעיל (לצד ה CIA) את ווריטי.

הסיפור מזכיר במעט את הפרשה הישנה של "עוזר המושל" הישראלי, מניו ג'רסי ציפל שניהל או לא ניהל פרשת אהבים הומוסקסואלית עם המושל הפופולארי מקגריבי וגרם להפסקת הקריירה שלו באיבה (המעוז הדמוקרטי נפל לידי המפלגה השמרנית). וכן, פרשות רבות נוספות מסוג זה, ברבות מהן, אפשר למצוא את ידה של ישראל בדרך כלל כקבלן משנה של ה CIA או של המפלגה השמרנית האמריקאית (במקרה הנוכחי נחשפו זיקות בין ליאם פוקס ובין מועדון המכונה THE ATLANTIC BRIDGE, המקדמת סוג של גזענות וקולוניאליזם לבן-אנגלוסכסי, בצד הקיצוני מאד של הימין האמריקאי, בחוגים שנתניהו וליברמן אוהבים ללקק).

השימוש בהומוסקסואלים במקום "נערות פיתוי" התגלה כפופולארי ויעיל לא פחות, תמיד עדיף להפעיל גבר, כך יש פחות חשש לפרוץ שערוריה של "הטרדה מינית", טענות של אונס, והתערבות של הלובי הפמיניסטי. כך יצא שמה של ישראל למרחוק כמעצמה של הומואים קרביים, כמו המיתוס על 8200 וכדומה. ההומו המפתה, מסתבר, נוח יותר לתפעול ותחזוק, וחניכה באמצעות יחסי מין הומוסקסואלים היתה מקובלת בצבאות האימפריאליים בעולם העתיק, להשגת שליטה ואילוף מגיל צעיר. גם במקרה הזה, כמו אחרים, הרקורד הפומבי של ליאם פוקס כולל התבטאויות הומופוביות קיצוניות (הוא התפטר בדרמטיות מארגון הסטודנטים באוניברסיטת גלזגו, בצעירותו, כמחאה על צירוף נציגים להט"בים, וכיוצב). הארכיטיפ של "השמרני" הצבוע, שמטיף לערכי משפחה אך חי חיים כפולים, אינו חדש ואינו מלבב.

בהקשר זה, היו גם הכתבות באנגליה שהציגו את עפרה שטראוס כ"נערת פיתוי" FIRST CLASS מול טוני בלייר, וכתבתי על כך בזמנו. יתכן שהפרסום ההוא היה "ציפור מקדימה" לפרשה המתפוצצת עכשיו, ומאיימת על כהונת ממשלת קמרון דוקא. או מעין "מכת מנע".

מי שתהה כיצד השיגה ישראל את ביטול הסמכות להוציא צווי מעצר נגד גנרלים ישראלים, יכול להבין שנאסף "חומר" לאורך התקופה הזו, שיכול לכופף ידיים בחלונות הגבוהים ביותר. הנשק אינו חדש, שילוב של שוחד (פיתוי) כספי או מיני, ולאחריו סחיטה.

דז'ה וו מפרשת שרון-בלגיה

למי שזוכר, כתבתי כמה פעמים פה את תולדות "ביטול כתב האישום" נגד שרון בבלגיה, בפרשת סברה ושתילה, כאזהרה לארגוני זכויות אזרח ישראל המתלהבים מהגשת כתבי האישום בחו"ל נגד פושעי מלחמה מקומיים. על פי טענות של ארגוני זכויות אדם בלגיים, הביטול הושג באמצעות סחיטה בפרשות מין, הקשורות לרשת סחר הילדים האכזרית של מרק דוטרו. בסופו של דבר, מי שהפסיד היו עוד כמה ילדים אומללים שעניינם לא נחקר, כי שישראל לא תעמוד במבוכה של פרשת הטבח בלבנון. ניראה שהשיטות לא השתנו, ולכן טענתי אז שמבלי להביא לחקירה עמוקה וציבורית של השימוש בסחר בילדים ונשים על ידי המדינה, למטרות ריגול וסחיטה ושוחד בכפייה, אין טעם לנהל קרבות מדומים על עקרונות, כאשר למעשה הדברים נחתכים בחושך במקומות אחרים לחלוטין, המוכחשים על ידי ארגוני זכויות האדם בישראל מכל וכל.

יתכן שהפעם, השימוש בשיטות המאפיה יהווה בומרנג ויוביל לחקירה, שבסופה יאלצו אזרחי ישראל לראות עצמם במראה, ולשאול גם האם מקובל עליהם שהמדינה מנהלת בורדל אכזרי, ומטילה את המחירים על נסחרים, כאמור, ביניהם ילדים נשים וחסרי ישע, המחוסלים לאחר השימוש הדיסקרטי. ניראה שכאשר מדברים על "התפתחויות במשפט הבינלאומי" בימינו, מתכוונים לצילומים של דילדו לצידו של איזה מיניסטר שמרני המבצע מעשה מגונה בקטין מרוקאי, בזמן שהוא מגנה הומומאים וערבים באירועים פוליטיים של הימין הקיצוני. כך נחלץ צה"ל כניראה, מציפרני השופטים ומאמנת ז'נבה הרביעית.

היה יהודי מצפה, למשל, שהרבנים יביעו עמדתם בנושא, אך הם עסוקים בבדיקת הפיטם של האתרוג, ובשאלות נכבדות כאלה.

שתהיה שנת בריאות, לכלל ולפרט.

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

כתיבת תגובה