בחירות בלשכת עורכי הדין (מתגלגל)

בפוסט קודם הסברתי את מהלך העניינים, שלי, בקשר ללשכה והבחירות. העניין נתקע פחות או יותר, שלחתי ערר על ההחלטה שלא להפחית דמי חבר. תשובה אין בינתיים.

לשכתו של היו"ר

היום, ממש סוף ספירת העומר, מתקבל טלפון ממטה הבחירות של היו"ר המכהן, והמועמד, יורי גיא רון, ששמו כבר מלמד שנולד ונועד לכהן כ"יו"ר" של משהו, ועוד בחביבות כזו, לא סתם יו"ר אלא יו"רי, טוב שלא יו"ריק הדרקון הצמחוני.

הסברתי למייסעת החביבה באמת (עו"ד חג'בי, שמה) שמצבי הוא כמו מצבו של קלאודיוס, בסצינה האלמותית, שבה הוא (בדמותו של דרק ג'קובי הנפלא) עומד בפתח הסנאט, שהפך במצוותו של קליגולה לבורדל, וגובה את דמי הכניסה. זה בתשובה לשאלה מדוע אני הולכת להצביע למועמד השני, אשר לדעתה אינו אלא גרוע יותר בכל אמת מידה. ובכן, כפי שהסביר גם קלאודיוס, ישנם זמנים שבהם צריך לסייע לרעל לעלות למעלה ולהציף את הכל. ובעברית, נמאס ! אין שום דבר בלשכה שראוי להצלה, והאיומים שיהיה גרוע יותר נשמעים ממש כמו הבטחה ורודה.

יורי גיארון היה המתמחה שחפף והחליף אותי במשרדו של עו"ד אמנון זכרוני, ומאחר שהייתי האשה היחידה שם, אז אני אפשר לאמר ה"אורלי אינס" דאז, או איזה שהיא "אלף מלשכה כלשהי" כמקובל היום. כצפוי,הנאורים מתגלים כגמישים בכל המובנים, ומשתלבים יפה בסמטאות הביוב, לאחר שרכבו על הססמאות וההבטחות הנאורות. החארטה המוכרת, מר"צ וכל זה.

יפה שכל אלה, עוד דקה לפני שהמזבח נחטף מהם, מנסים לדרוש, לא לבקש יפה, אלא לתבוע במקלות ואבנים, נאמנות ממי ששימש להם הדום במקפצה הכלכלית-מקצועית, משבחים הם את עצמם ומוסריותם, מאיימים שהחלופה איומה ונוראה, בקיצור השטיק הרגיל שלא עבד לאחרונה בכל המעוזים המתמוטטים של הפסאודו שמאל-נאורים.

בשימחה אתן את קולי לכל מועמד שיחליף את הגוורדיה הזו, ונוכל סופסוף לנשום ולנפנף את עשן הצביעות הסמיך. תהרס הלשכה ? מה טוב . מוסד שאין בו תועלת ראוי שייסגר. לגבי כל ה"וישמן ישורון" האלה, עליהם להודות על המיליונים שעשו, רובם לא ממש מבריקים וללא ההקשר הפוליטי המסויים לא היו מגיעים כל כך רחוק.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • יוסי דר  On 07/06/2011 at 07:49

    לפני הרבה שנים כתבתי, בתמימותי, לשר המשפטים מכתב שבו אני מפנה אותו – מתוקף תפקידו כממונה על ביצוע חוק לשכת עוה"ד – לכמה חוליים בלשכה.
    בתגובה קיבלתי מכתב צפוף צפוף בן כמה עמודים.
    עד לרגע זה אין לי מושג ירוק מה היה כתוב במכתב הזה ואני לא בטוח שטרחתי בכלל לעיין בו.
    מה שאני כן זוכר הוא שעל המכתב היה חתום אחד מ. מזוז.

כתיבת תגובה

