אזור הדמדומים

בוקר בסין

היום בבוקר נכנסתי לאינטרנט, הפלא ופלא, נידמה היה ששוגרתי לסין, שבה מצנזרים לאזרחים את גוגל ואתרים מחו"ל. הסתבר שהספק שלי 014, ערך מעין ניסוי קטן, איך חוסמים תקשורת בזמן שהאזרח לא צריך יותר מידי מידע. הסבר אחר אני מתקשה לקבל (תקלה ..כמובן). אז אסכם לכוחותנו את התוצאות. החסימה לחו"ל חלקית מאד, אתרים של כלי תקשורת מרכזיים, כמו הוושינגטון פוסט עולים. החיים ללא גוגל אכן קשים, ופוגעים מאד בתחושת ההתמצאות של האזרח. מאחר שכל מנועי החיפוש המקומיים מבוססי גוגל (למיטב ידיעתי) אי אפשר היה לחפש בכלל.

פייסבוק עבד,  אז תיאורטית יש תקשורת עם חו"ל, אבל פארמוויל, אבוי, שותק לחלוטין, וכתוצאה מכך נבלו לי שני שדות תירס, וממי אדרוש פיצוי ?

אני מציעה שכוחותנו ימצאו דרך לחסום את המידע המזיק בלי לפגוע בפארמוויל, הוא לא עשה לכם כלום, ולהיפך, הוא עשוי להתגלות כתירפיה חיובית לאזרח המנותק ממידע חוץ. תחשבו על זה…

תעלומות עאלק

לפני מספר שבועות פורסמה תעלומה רשמית, כלומר ניסיון רצח החוסה תחת צו איסור פירסום. כל מה שנאמר היה שבחורה הותקפה באכזריות בשדרות ח"ן, וכן שחררו בטיפטוף איזה שהן רמיזות שהיא או בן משפחתה קשור למערכת השושו, כך שהכל פתוח. הודיעו גם שהיא מועסקת על ידי העמותה לשחרור שבויים, וכך גיליתי את שק השחיתות הזה, שלא ידעתי עליו. מכל מקום, היום מפרסמים בכותרות גדולות שהחשוד (שנרמז עליו כבר אז, לכאורה מפוטר מתוסכל) נלכד, והוא נושא שם משפחה מוזר למדי, שלדעתי כבר מצדיק מעצר ללא פגישה עם עורך דין. התיק נראה תפור, ויש להניח שמדובר בחיסול חשבונות בין ארגונים ידידותיים. במקרים האלה, אני מניחה, מלבישים את התיק על מי שאפשר, או שאולי החשוד אינו רק ישראלי, אבל כאמור לא נצפה לדעת הכל. כמו בבוקר הסיני ללא גוגל, אנחנו צריכים להודות לשלטון שחוסך מאיתנו מידע מטריד שעלול לתרום לפגיעה בעור הפנים והתקמטות מוקדמת.

גולדסטון, THE STUNT

פרשת ה"משגל הנסוג" של גולדסטון עוררה קצת תהיות גם בחו"ל, בעיקר בנוסח הניחושים איך לחצו לו על הביצים. הגדיל לעשות בלוגר אחד שטען שגולדסטון תכנן מראש לעשות STUNT כזה, בתיאום עם "הציונים" וכך דפק את שני השמאלנים שנשארו בישראל. אמרתי לעצמי שמפלס הקונספירציות שלי נמצא בנחיתות לעומת העולם הגדול, לעולם לא היתי חושבת על זה, אבל מי יודע לאן עוד יגיע הסיפור המביך הזה.

נאמנויות כפולות

הצטערתי מאד לשמוע על הרצחו של גו'לינו מר, לא שהכרתי אותו כמו רבים כאן, אלא הוא היה מין סמל לדור שלי, כמו וודסטוק, אחוות העמים, כוחה של האהבה, חופש ואמנות.  אלא שמדובר בימים קשים לבעלי "הנאמנויות הכפולות" באשר הם, העולם כבר לא מחייך ליושבים על הגדר, אלא מעוניין להיפטר מהם, ומכל ה"שיח" של דו קיום, גשר לשלום, וזהויות מרובות. להיפך, רוצים הפרדה, רוצים חידוד הזהות, רוצים מלחמה והכרעה, שרק בסופן יבוא שיתוף הפעולה, ורצוי שיהיה על יסוד כלכלי קפיטליסטי, כראוי לבון טון. אם זו נחמה הרי לא מדובר אלא בהכחדת המינים, בדרך לאבולוציה, ויש להרכין ראש ולזוז הלאה עם העדרים, לעבר ההישרדות.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • גולה פולטי  On 05/04/2011 at 19:49

    מעניין שקודם השם שלו הופיע גם בטמקא וגם בהארץ. עכשיו כבר לא מופיע יותר. צו איסור הפרסום קיים וחודש היום כנראה.

    חוץ מזה בהארץ כתוב שעצרו עוד מישהו, תושב חולון בחשד לקשירת קשר. הסיפור הרשמי לא כל כך מסתדר עם זה שהיה עוד מישהו.

    • irity  On 05/04/2011 at 20:32

      ניחוש שלי, בלי שום ביסוס, ישראל חיסלה איזה שושו ידידותי על רקע סכסוכי, וזו הנקמה. עכשיו, מאחר שאזרחי ישראל לא מצויים בכל מיני ניואנסים כאלה, צריך למצוא משהו סביר בתקווה שישכחו מכל התיק הזה בקרוב. האמת, שגם החשוד, חשוד בעיני, אין עוד אף אחד בישראל עם שם המשפחה שלו, למשל. ולמעשה מעיון בדף העמותה הזו היא ניראית כמו סידור עבודה של ארגוני חושך, כמה מקורבים מושחתים והכל שם חשוד. אז יכול להיות שהמופלל לא תמים, במובנים אחרים.

      בקיצור, מה שבטוח בטוח, זה שהחבר'ה האלה מסדרים לעצמם תזרימים נאים, וכמו שכתבתי פעם בהתחלה מאד על פרשת שליט, כתבתי )ומחקתי את הפוסט מחמת רגישות לסבל המשפחה, שבמקום ילד הם יקבלו עמותות מושחתות שיפרנסו את גמלאי המוסד והשבכ. _וצאצאיהם כמובן. העניין הוא, בלי קשר כמובן, ורק אסוציאטיבי שגם נועם שליט או הסבא או מישהו שם מקורב למערכות האלה. כך שהכל נשאר במשפחת הבטחון:) כולל ובעיקר הכסף שלנו :)))

  • זו אני  On 06/04/2011 at 18:09

    במקרה, מבלי לשמוע שום דבר על הפרשה לפני כן, נכחתי בדיון בהארכת המעצר של שני החשודים (מזרזים את העצורים שמעניינים את התקשורת על חשבון סתם אזרחים ללא תהילה).

    אכן ניתן צו איסור פרסום למרות פרסום שמותיהם קודם.

    הבחור עם השם המוזר נראה ישראלי לגמרי, והבחור מחולון ממש מלח הארץ.

    מסתבר שהבחור השני מואשם בתכנון. לא ברור כמה תכנון צריך בשביל ליסוע על אופנוע ולדקור בחורה, אבל שיהיה. המשטרה טענה שמצאה חומרים מפלילים ברשות הבחור עם השם המוזר. המעצר של הבחור השני נראה כניסיון להפעלת לחץ כדי שילשין על חברו.

    וכל השאר בתיק הסודי…

  • irity  On 06/04/2011 at 18:49

    ברכות לפרילנס הראשונה של האתר :)))

    "ניראה ישראלי לגמרי", מה אם כן מקור שמו ? זילברשץ בעיברות מקורי ? אי אפשר לדעת. חשבתי שאולי יש לו עוד דרכון, אגב אנשים כאלה ניראים בדרך כלל ישראלים רגילים גם כן, תלוי במה מדובר.

    לא מריח טוב…בפרט שציינו כבר עיתונאים שבדרך כלל אחרי שמפענחים פשע נהוג לפרסם לפחות את שמה של הקורבן. וזה לא קרה כאן. אני בשלי

  • זו אני  On 06/04/2011 at 19:08

    תודה תודה

    הבחור מזרחי בחזותו, ההוא מחולון נראה אשכנזי. אבל לבושתי אני לא טובה בדברים האלו, הבנתי שזה חשוב בגיל הרבה יותר מדי מבוגר.

    לא שזה סותר איכשהו את התיאוריה שלך לגבי חיסול חשבונות, רק לא ברור האם עצרו את הבחור כמישהו להפיל עליו את האשמה או שהוא באמת קשור.

    שני החשודים, אגב, מדריכי כושר. ולשניהם עורכי דין יקרים.

  • irity  On 06/04/2011 at 20:53

    תודה על העדכון, נסי לצלם בפעם הבאה 🙂

    כן, צד את עיני שהחשוד עבד גם בעמותה הזו, גם מדריך כושר מוכר, וגם פקיד בבנק. לא פלא שיש אבטלה, אם אנשים לוקחים שלוש עבודות ולא משאירים כלום לאחרים.

    בכל מקרה, הדבר החשוב פה זה, לדעתי, עמותת השחיתות הזו שנחשפה.
    אני בטוחה שהם ממש עסוקים בפדיון שבויים.

  • שחרור יונים  On 08/04/2011 at 22:35

    את חייבת לי קמט.

    • irity  On 08/04/2011 at 23:44

      אני לא חייבת כלום לאף אחד, למיטב ידיעתי לעומת זה הרבה אנשים וגופים בישראל חייבים לי, לא קמטים אלא הרבה כסף. אני לא מתנדבת, בטח לא לאנשים שביום רגיל ממליצים להוציא אותי להורג בככר העיר. אותו דבר למי ששאל אותי שאלות בנוגע לפרשת הרפז. הסםיק לי שפעם אחת "נידבתי" מידע על איזה אנס מסוכן, והאשימו אותי בתמורה ב"בגידה בישראל". ולאחרונה אחת מנציגות החושך אף ציינה בפני שלפני שמתלוננים על אונס יש לבקש רשות מהמדינה

      אז אני שותקת, כמו דג !

      • שחרור יונים  On 10/04/2011 at 22:59

        ככה לא שותק דג ואני גם בטוח (להנאתי) שלא תנסי לשתוק.
        מקווה שתתעשרי מהתרוששות האנשים והגופים שחייבים לך ומנציגות החושך בפרט. זה הכי כיף להתעשר מחושך.
        (אולי כי אין דרך אחרת להתעשר ?)

  • irity  On 11/04/2011 at 00:01

    מר יונים, למרות שאנחנו רחוקים מאד בדעותינו ואמונותנו אני חשה תמיכה בלתי מוסברת ממך, וכמובן תודה על כך, אינני מפשפשת בציציות של קולות חיוביים, הנדירים כל כך בימים אלה.

    החלאות חוגגים על הדם בינתיים, מה זה חוגגים, רוקדים הורה. כתוב במקורות "נער הייתי וגם זקנתי ולא ראיתי צדיק נעזב וזרעו מבקש לחם", כניראה המשורר לא לקח בחשבון את ישראל 2011.

  • irity  On 18/04/2011 at 19:05

    חובות לפני פסח. בנוגע לאירוע בשדרות ח"ן, ניראה לי שהיו אלמנטים של "משחק מחשב" בדיווח על האירוע הזה, לפני התרחשותו ולאחר מכן. אי לכך, אני יוצאת מהמבוך הלא מעניין הזה 🙂 שיהיה חג שמח לכל הבלשים החובבים והמקצועיים גם יחד.

  • כיכר המיואשים  On 03/07/2011 at 00:43

    את זה קראת?
    http://www.nrg.co.il/online/54/ART2/255/000.html

    כתוב שם שקיצצו את התקציב של העמותה מ11 מליון ל2
    בעקבות מכתב תלונה של הנאשם על חריגות וביזבוזים….

    • irity  On 03/07/2011 at 06:10

      אוי ואבוי לו, בחור ישר. הוא גמור. זה רק מסביר למה בחרו אותו לתפור, אבל זה לא מסביר מי תקף. לגבי הנקודה האחרונה, חוששתני שלא יגלו לך, כי זה פדיחה, ויש אנשים שחסינים מפדיחות גם אם המחיר של זה הוא שכולנו נטבע בים. הדבר ידוע, השאלה לאן ברח שר בטחון בחודשים האחרונים ? מישהו ראה אותו ?

Trackbacks

להשאיר תגובה

