יפן; ואזהרת מסע;

יפן

מעולם לא נסעתי למזרח הרחוק, אך תמיד היה זה מחוז חפץ שהשארתי ל…כשייצא. נוריקו סאן גירתה את דמיוני כבר מגיל קטן, ואחרי כן נהגו לכנות אותי בשכונה "סינית", בגלל העיניים שלי, שדוקא ניראות יפאניות בכלל. התבוננתי במצגת התמונות מהרעידה, ב"הארץ", וזה ניראה כמו צילום מוגדל של קן נמלים אחרי הגשם. מדהים לראות איך מה שנראה סולידי ומוגן, הופך לעלים ברוח.

בעת הזו, תחשות הקביעות, ה"בית" הקרקע היציבה, נעלמת.

אזהרת מסע

לא, אין זו אזהרת מסע בעקבות הצונאמי ואפילו לא טרור של אלקעידא. משהו הרבה יותר גרוע…הזוג המלכותי נתניהו.

קראתי בבידוח שנתניהו מינה את זלמן שובל ל"שליחו המיוחד" הצוות הכיר ועבד כבר ביחד בוושינגטון, בזמן מלחמת המפרץ, זאת שבה השמידו הטובים את הנשק הביולוגי של עירק, או שאולי לא, משהו כזה.

אז היה נתניהו סגן שר החוץ, ושובל היה השגריר בוושינגטון. בנות יקרות, הנוסעות בעולם הרחב, תתרחקו מכל מקום שבו משוטט הצמד הזה בעיקר אם מתלווה אליהם הפסיכולוגית שרה…כידוע, היו זה שניים אלה אשר הצילו את כווית מציפרני סדאם, ואל תשאלו איך…אם את יפה וצעירה ומשובבת נפש, הזהרי שלגיה, במיוחד אם מוגש לך תפוח מורעל, או שאת חשה לפתע לכודה בקורי קסם בלתי מוסברים. הקוסם, המכשפה והשוליה (הכלב טוטו ?) משוטטים בעולם ומחפשים נסיכות.

יתנו יקבלו, זה התחיל שם, אבל יותר נכון לקרוא לזה , יתנו בכוח או יקחו מהן עוד יותר בכוח…מוגש כשירות לציבור בחסות המועצה למניעת תאונות בדרכים.

דארת ואדר

טוב, אני שמה את המודעה גם כאן, מחפשת מסיכה של דארת ויידר, מהטובות היצוקות שעולות חדש 250 ש"ח. מחפשת גם האת התחפושת (החליפה, הגלימה וחרב האור וכיוצב). מי שכבר מיצה את ההנאה, ורוצה למכור יד שניה, אשמח לגאול אותו /ה ממקום בארון הילדים.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • Gali  On 11/03/2011 at 18:36

    את החרב יש לנו באיזה חור כאן בממד (צריך להגן עליה מפני רעידת אדמה ולכן היא בממד…). צריך להכניס בטריות ואז היא אולי תעבוד. אני אחפש ואם אמצא אני אלווה לך לפורים. לגבי מסכה: תקני מסכה של שרה וזה יראה כמו דארט וויידר.
    לגבי יפן. האבא של הילדים עכשיו ביפן – הוא נסע שבוע שעבר עד אמצע שבוע הבא – והגדול שלי נורא דואג. אמנם דיבר איתו דרך הסקייפ, אבל דואג לאבא. כאשר התרחשה רעידת האדמה בדיוק הוא סיפר שהם כולם רצו מתחת לשולחן. נדמה לי שיש שם אפטר שוקים. אבל אין שם עכשיו תחבורה, רכבות תחתיות לא פועלות ויש שם בלאגן שלם.
    אז הילדים נבהלו ופתחנו את הטלוויזיה ותיכף נפתח שוב את החדשות.

    • irity  On 11/03/2011 at 23:18

      לא להעליב את דארת. שרהלה סתם מאדאם של בורדל בדרום תל אביב ויש להניח שהיא מכירה את העבודה מיד ראשונה. אבל היא לא בעלת הבית. נתניהו נושא בתפקידים ובאחריות, כולל למעשיה של רעייתו. וגם הוא לא דארת ודאר, אלא ליצן. הבעיה עם הליצנים האלה שהם מותירים נזק כמו רעידת אדמה, ואין ביטוח אפילו על נזקי הטבע שהם מותירים. הכל בבלטות של הוילה בקיסריה, של הזוג הכי פאתטי במזרח התיכון. הייתי בחודש שעבר בשכונה שלהם, אצל מישהי ששכרה שם וילה קטנה, מה אומר, ניראה כמו שכונה בניגריה, פושטקים שעשו קופה בדרך לא דרך מתחבאים מהציבור ומהקלשונים של הכושים העבריים (אנחנו).

  • גלית  On 26/03/2011 at 11:48

    א. תודה על האתר המאיר (קאנט) שלך.
    ב. כשלתי או שאני מזועזעת מכדי להבין את מה שאני סבורה שהבנתי, האם גם לאנשים המוזכרים בפוסט זה, יש חבורה שעובדת עבורם, כמו חבורתו רבת השנים של הנשיא המורשע לשעבר?

    • irity  On 26/03/2011 at 12:19

      אני פוחדת לענות לדוקטורים לטרור באינטרנט…שומרת על זכות השתיקה והבורלסקה…לכל צרה שלא תבוא …:))
      תודה שביקרת, וסליחה שאני חמקנית קצת…

      • גלית  On 26/03/2011 at 12:29

        אני מבקרת את האתר על בסיס קבוע, כי כמו שכתבתי לך קודם, הדברים שאת כותבת מאירים את ההבנה שלי על העולם. באמת. אני רואה את עצמי כאדם ביקורתי וחתרני, אבל הדברים שאת כותבת והם מייק סנס, לפחות בחלקם הגדול, חדשים לי, מדאיגים ומפחידים אותי מאוד…
        אני לא מתחברת אל תחושת הפחד שלך כלפיי ואל בערך כל העולם, אבל אני לא יכולה לבטל את התחושות שלך ואת מה שחווית בעבר או בהווה, ויכול להיות שאת יודעת על מה את מדברת.
        באמת ביקשתי להבין את הפוסט המטריד הזה, כי וואלה, דקה לפני שקראתי אותו, לא העליתי בדעתי אפשרות כזאת…

      • irity  On 26/03/2011 at 12:40

        🙂 תודה ! אם הייתי מאד פוחדת לא הייתי כותבת …אני זהירה עם מגיבים (!) שאינני מכירה. אבל אני מבינה שאת באה מכוונות טובות.

        אומר כך, אומרים ביידיש "הדג מסריח מהראש", כאשר יש תופעה נרחבת , מן הסתם השיטה יורדת הישר מראש הפירמידה ומהווה מעין מודל והיתר. פרשת קצב, חשיבותה בעיני היא בכך שבית המשפט לראשונה נכנס למכניזם של ההשתקה והשליטה. לא מדובר הרי באשה פלונית מול אדם אחד, בכיר ככל שיהיה, אחרת זה לא היה כל כך קל לכפות. מדובר בישראל לפחות במערכות, ורובן ממלכתיות לצערי (כלומר אנחנו גם משלמות להם שיאנסו …דרך המיסים).

        לגבי המערכות האלה, הצטערתי שלא הוגשו כתבי אישום נגד המסייעים של קצב, בעיקר כדי לחשוף את היקפי ואופן הפעולה, כדי שנשים ילמדו לזהות ולפעול נכון.
        לגבי הפוסט הזה, אפשר באימייל. אני את רוב העובדות כתבתי פה ושם, ואני גם מבינה שהדברים די ידועים בחוגים המצומצמים, כמו בפרשת קצב, ברוב המקרים האלה, האשה מתעוררת ומגלה שכולם יודעים וכולם חושבים שזה סבבה,כי בעקיפין הציבור הרחב נשכר מהקירבון.
        אפשר להמשיך באימייל…

להשאיר תגובה

