טוב נו,שנה עברה…

 

אוטוטו מתחלפות הספרות בשנה האזרחית, ובאמת האירוע המרכזי של השנה הקודמת, באותה תקופה היה "עופרת יצוקה" אך גם בעצם כניסתו של אובמה וגם בעצם כניסתו של ביבי לתפקיד. והדברים קשורים בלי התר כמובן.

 

בלילה שלפני "המבצע", היתה לי תחושה שמשהו עומד להתרחש, כתבתי באיזה לוח דיוני אינטרנטי שאז השתתפתי בו, שעומד לפרוץ משהו בעזה. קיבלתי תשובות מזלזלות, שאלה "עשיות שרירים" שבטח ישלחו עוד כמה מל"טים ומטוסים להפציץ, שלא תהיה פעולה קרקעית..ו…לצערי "צדקתי" בהערכתי.

 

בלילה הזה חלמתי חלום מוזר, אחסוך את רובו, אך בסופו אני גרה בבית שהוא "חזרה לבית ההורים" (אך לא נמצא שם בדיוק), ואני מזמינה מתפללים מוסלמים לסלון, לערוך את המפגש שלהם, במין נונשלנטיות של מצב טבעי. קמתי בבוקר, ופרץ המבצע. כתבתי אז שחלמתי דוקא על משהו כמו שלום, כאילו "בית הורי" מפנה מקום, סלון אפילו, למתפללים המוסלמים, בטבעיות גמורה. וגר זאב..

שוב השיבו לי שאני הוזה, כי אין מי שיפנה שטחים מישראל ואין מי שישווה את מעמד הפלשתינאים ליהודים.

 

יתכן שאני הוזה, יתכן גם שהבוטות של מבצע עופרת יצוקה, תוביל ללחץ הבינלאומי להגיע להסדר, ומעז יצא מתוק. כרגע, כרגיל, ישראל יושבת על הארסנלים, וכרגיל, לא מממשת את הישגי הקרב (אם היו כאלה בעיני ההנהגה הישראלית, ולפי הצהלולים "המבצע הצליח").

 

אובמה

 

אובמה הביא לי חלומות אחרים, הוא הציף את התודעה במים שקטים, צלולים, נעימים, כאילו גל של שפיות רוחנית נכנס והציף הכל והפך אותו לזורם ואלסטי רגשית. זה התערבב עם נושא של "חד הוריות" ונשים, כאילו בזה בעצם תהיה תרומתו האמיתית למצב פה ובכלל לשלום, לא בדרך המקובלת, לא בערוצים המאובנים, אלא בקידום והעצמה של האשה העברייה (ואולי גם הערבייה, אינני מתמצאת במה שקורה אצל שכנינו). עוד חלמתי, שעלי למהר ולחזור "הביתה" לאמריקה, וכל איחור והשתהות, גורם להפסד זמן ובעיקר כסף וחיים.

 

כמובן, לא נסעתי לשום מקום. ובכל זאת, היו לי מגעים כלשהם עם האימפריה (ספינת האם) בחלק מהם היתה מעין דוגמא להילינג העמוק שמבצע אובמה (לדעתי). עצם הכוח הזה, מפרק מבנים מושחתים ועריצים, שהיו תלויים בשעבוד סדיסטי של נשים. העצמת הנשים בתוך אותם מבנים פשוט מפוררת אותם, בלי צורך בהתערבות כמעט.

 

 

 

ביבי

ביעותים וסיוטים בלבד, טוב שאני לא זוכרת.

זה בכל זאת החזיר אותי למגילת אסתר, למרות שעדיין לא פורים, ולפטיש (FETISH) של נתניהו עם המגילה, והפרשנות המיוחדת של החוג הרעיוני שלו. לפי חוגי באבא ביבי, המגילה היא קוד להפעלת שפחות מין. ואולם המדרש הוא הפוך בדיוק, ומדבר על כך שאימפריות רשע, אשר איימו בסופו של דבר על עצם קיום העם היהודי (והעולם החופשי) התבססו תמיד על שעבוד וחיפצון ורצח נשים (מיסוגניה ועבדות), וזה היה המצב בפרס, כאשר אחשוורוש זימן את ושתי לרקוד עירומה לפניו ולפני חבריו השרים, ממש כמו מפקד חיל הים בפוסיקט.

השינוי מתחיל עם ההעצמה של האשה, והיא מפוררת מעצמה את ההתפתחות המסוכנת, והויראלית של אימפריות רשע, בסגנון הנאצי. מגילת אסתר נחשבת לפיכך למגילת שחרור האשה, כמפתח לתמורה פוליטית המצילה את העולם ממשטרי זדון.

לפי אותו מדרש, עלינו לחכות ליום שבו שרה תתעורר, ותוריד לאטמה על בעלה.

 

חג המולד, בכל זאת

 

סמיכות הזמנים בין עופרת יצוקה לבין עונת החגים הללו יוחסה לכך שישראל נצלה את החגים להגניב מבצע שנוי במחלוקת, סמוך לכניסת הנשיא החדש. איזה הבה נתחכמה כזה.

גם זה שולח אותי לפוסט ישן בעל פרשנות חתרנית למתח שבין ישו לממסד היהודי (שהוביל לפיצול המשמעותי ביותר בהסטוריה של האנושות, הנצרות).לפי הפרשנות הזו, ישו חוסל פוליטית (או לפחות זה היה הניסיון) משום שהעצים את מעמד האשה וחתר נגד החיפצון והבעלות על גוף האשה שהיה בבסיס ההסדר הפוליגמי ביהדות ההלכתית. הכל מותר, רק לא לשחרר את הנשים…על זה לא סלחו עד היום.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עידו לם  On 28/12/2009 at 20:57

    מלחמת העולם השלישית עם האיסלם בוא תבוא וכמה שתנסו לדחות אותה בישיבות לאטה דקדנטיות עם שיחות נורא מתוחכמות(בעיני עצמכם כמובן) מהמלחמה לא תברחו והיא תיגמר רק אחרי שצד אחד יובס טוטאלית.

  • איריס  On 28/12/2009 at 21:21

    שלושה אנשים בבית קפה על לאטה יכולים לדחות את מלחמת העולם השלישית בין העולם הנוצרי למוסלמי ?
    ואללה יש לי הרבה כוח, אני איזה שליש מסמול =לאטה.


    זה מזכיר לי בדיחה יהודית ישנה מאד. יהודי קורא את לצטע נייעס, ברכבת, יושב ומצקצק ,אוי ויי, ממשיך לקרוא "גוועלד נורא ואיום"…וכך הלאה. מסיים את העיתון היהודי ועובר לעיתון רגיל במקום מגוריו בפולניה. קורא ומחייך, קורא ומאושר "וואו, נפלא" קורא וקורן מאושר.
    השכן שלו לספסל מתפלא ושואל מה קורה
    עונה היהודי
    "קודם קראתי את חדשות הקהילה, רק צרות, רדיפות, דאגות, בעיות". "אחרי כן התחלתי לקרוא את העיתון הפולני הרגיל, ושם כתוב "היהודים שולטים בעולם." להיהודים יש את כל הכסף, התחלתי לחייך, נו המצב לא כל כך נורא.


    הסמול והשמאל גמורים, אבל כאשר קוראים את הטוקבקים שלך, מתחילים לחשוב, וואו אולי לא, אולי בעצם יש תקווה.

  • אזרח.  On 28/12/2009 at 21:45

    התגובה שלך למר לם הצליחה לגרום לי לחייך.וזה גם משהו בשבילי בימים אלה.

  • יו  On 28/12/2009 at 23:06

    הכיצד אינך רואה שמלחמת העולם השלישית כבר כאן היא, ובעיצומה נשחקים אנו. ה"מלחמה" באיסלם הטרוריסטי הינו מוכוון מלמעלה. כמו דת המדע, שחיקת החירויות, שחיקת רמות (במתכוון) ואיכויות החינוך, גמירת מעמד הביניים והפיכתינו, דרך שטיפת המוח בטינופת מגוכחת, לעבדים.
    וויק אפ בוי

  • עידו לם  On 29/12/2009 at 01:20

    אתה פוסט מודרניסט שקרן שמנסה להכשיר את השרץ קרי האיסלם הקיצוני, לא יילך לך כול הנבואות שלך יופרכו על ידי המאורעות העתידיים ואילו אני יתברר כצודק וכאחד שהיה שייך למחנה שחזה נכון את מאורעות העתיד, הדברים האלה נכתבו גם בשביל השוטה השני יו.

  • אזרח.  On 29/12/2009 at 06:59

    תודה.אנא המשך.וכבר אמרו חכמים ממני,מאז שחרב בית המקדש, נתנה הנבואה,וגו'.

  • איריס  On 29/12/2009 at 09:22

    אני לא רואה את הקשר המיידי, צפיתי בכתבה, ניראה לי שהיא ביוזמת הפסיכיאטרים שמכסתחים את עצמם ופוחדים.

    אני יכולה לשער מה קרה ל"סוכנות היפות" מתוך היכרות כלשהי עם המערכות האלה. עדיף פסיכוזה מלהיות שפחת מין, סימן שיש שינוי באוירה. אז אולי אתה צודק, כן, העצמת נשים.

    החלק המפתיע היחיד בסיפור הוא הפירסום, ולכן אני משערת שהיוזמה באה מבית החולים ומהזעם על ההתערבות הגסה והניסיון למנוע טיפול אוהד בבנות האלה. כבר אין בושה, פשוט שולחים את הסרסורים והאנסים לוודא שלא מעידים נגדם. סופראנוס.

    אני משערת שבעתיד הלא רחוק ייעזרו ברכש ממולדבה, אחרי השימוש יורים בהן וזהו. למה להסתבך ?

להשאיר תגובה

