לפני שרוצעים, אולי אפשר למחות (מתגלגל, עדכון הצלחה)

 

 

 

 

עידכון מתגלגל

 

החוק נידחה !   

 

מסתבר שחלק מהנימוקים היה "בעיית הזיופים" של דרכונים ותעודות זהות. חה חה חה.

 

עכשיו במקום לתפוס עבריינים (שרובם אגב עובדים במשרד של ליברמן, ומדפיסים דרכונים בכל העולם לעבריינים), יכניסו את הישרים לכלא. למה ? כי הם מסכימים.

 

 

—————

מחמת ציניות אני מתנערת בדרך כלל מיוזמות ציבוריות אזרחיות הפגנתיות כלשהן. פה ושם, באורח נדיר, צצה יוזמה חשובה שגם יש לה סיכוי לשנות.

 

כזה הוא חוק המאגר הביומטרי

 

כתבתי בעבר על הצ'יפינג (השיבוב) של בני האדם, כשלב כמעט אחרון לפני שעבוד התודעה. שמו של בלוג זה הוא "שבבים" בין היתר מסיבה זו (ואחרות). דברים חשובים תמיד נעשים בצורה מינורית, מוסחת דעת, וכאשר מתעוררים, הלולאה על הצואר, ואין על מי להלין.

 

במאגר הביומטרי הזה, מריח רע מיום היוולדו. ראשית, היזם בכנסת נגוע לפי בלוגרים ועתונאים אמינים, בניגוד עניינים מסחרי, ודוחף פרנסה לקבלן שיבצע את הרציעה שלכם. שנית, אנחנו מכירים את האמינות ו"השמירה על הפרטיות" של מדינת ישראל. כל מאגרי המידע, אבל ללא יוצא מן הכלל, נגישים לכל מאפיונר בגרוש וחצי, ואחרי כמה זמן, כמו כל דיסק גנוב, זה גם עולה לרשת. מאז ":המאגרים" האלה, כל דכפין נכנס לכולנו לקרביים, ובקלות רבה.

האינטרנט והמחשבים הוזילו את הפרטיות האנושית עוד יותר, והמצלמות בקרנות הרחוב (לטובתנו) ביחד עם טכנולוגיית GPS הופכת כל אדם לאסיר עם אזיקונים. הסלולרי שלכם מאוכן, אם לא ידעתם, ואפילו בלי צו יכול כל חוקר פרטי למצוא אתכם, נכון להרגע, וגם לדעת אם מי דיברתם.

אבל המאגר הביומטרי הוא חציית קו משמעותית, שכדאי מאד וא פ ש ר להתנגד לה. כאן כבר לא מדובר באביזר חיצוני (סלולרי, מצלמה, שבב תת עורי שאפשר אולי להוציא עם מזלג כמו במטריקס) אלא בהכנסת הגוף שלכם למרכז מידע ששולל בשניה אחת את החירות האנושית הבסיסית. שלמות הגוף.

אז מפתים אותנו עם נוחות, ובשלב הבא זה קופונים בוריד, ותשלום באמצעות יריקה. הבעיה שזה לא עובד ככה. גופים רעים, עברייניים, או סתם תאוותניים מקבלים את המידע, וזהו, מי ששם, אבוד, כי הנתון הביומטרי הולך לכל מקום. אני כבר רואה סחר באצבעות חתוכות, ומה לא, יאקוזה בגרסא 2.0.

 

בקיצור, כל זה ברור מאליו. אף אחד לא מסכים לחוק הזה, אבל הצאן מתעצל בדרך למטבחיים. מסתבר שחוץ מדב חנין, חסיד וצדיק אומות עולם, גם הליכוד מתלבט, וביבי כידוע לחיץ מאד בעניינים שהציבור מתפרע עליהם, אז דוקא פה כדאי לעשות משהו. בלוגרים לבלוג. ועמך לרחוב.

 

 

ותמונה מזעזעת במיוחד –

 

 כרטיס אשראי חדש

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רני  On 15/11/2009 at 14:31

    אם יהיה כמה זמן לדעתך עד שהמאגר יהיה בידי ארה"ב

  • אזרח.  On 15/11/2009 at 14:51

    מינורית, מוסחת דעת, וכאשר מתעוררים, הלולאה על הצואר, ואין על מי להלין."

    כל כך נכון.

    המטרה הסופית היא : RFID לכל האוכלוסיה. אז מתחילים עם הכלבים והפרות,החולים למיניהם (חולי הגוף והנפש ) ,האסירים,הילדים הקטנים ההולכים לבית הספר,וכן הלאה הלאה,בתואנות שונות ומשונות,עד שכל האוכלוסיה תהייה עם RFID מתחת לזרוע.

    No Verichip For Me .Thanks

    You will be Microchipped – Soon

    Rockefeller Interview & Real ID/RFID Conspiracy.

    שטרית חתם על החוזה עם החברה המבצעת ,עוד לפני שהחוק אושר באופן סופי.איך שטרית ידע שהחוק יאושר בועדה ובמליאת הכנסת ? האם בגלל שוועדות הכנסת והמליאה הן בסך הכל חותמות גומי? ,

    http://www.blacklabor.org/?p=3440

    מיכה שפיר, אזרח מודאג, שלח מכתב לשר המשפטים דניאל פרידמן, בקשר לחוק המאגר הביומטרי. במכתב הוא מתריע על היותו של החוק חובבני, דרקוני ואף אבסורדי

    http://hitech.themarker.com/tmc/archive/arcSimplePrint.jhtml?ElementId=skira20080617_993450&ElementId=skira20080617_993450

    זיהוי ביומטרי: חוק האח הענק הוא הסיוט הקפקאי הבא.

    http://no2bio.org/home/

  • א.  On 15/11/2009 at 20:25

    אני דווקא כן נמצאת לפעמים בענייני היוזמות הציבוריות-אזרחיות האלה. אבל הפעם אני לא בטוחה. לפעמים נדמה לי שאנחנו פוחדים מזה כמו שפוחדים תמיד מכל טכנולוגיה חדשה. ובעצמך אמרת שכבר בכל מקרה יודעים איפה אנחנו בגלל הסלולרי. ויש לנו מספר לאוטו, אז גם לחנות ליד איזו מוטל מפוקפק עם המאהב כבר אי אפשר. ויש כרטיס אשראי שגם איתו מאתרים אותנו. ויש במחשב נתוני בדיקת הדם שלנו האחרונה ועוד ועוד. הצ'יפ הזה הוא בסך הכל עוד שלב ואפילו לא כזה דרמטי. הוא פשוט מתלבש אצלנו על סיפורים אפוקליפטיים של משטרים אפלים ומשהו בפיזיות שלו גם מזוויע. בקיצור, עוד לא הצלחתי להשתכנע שזה יותר נורא מאלף דברים אחרים שעוקבים וממשטרים אותנו כל הזמן.

  • שועי  On 15/11/2009 at 22:50

    מקרינים פעמיים בשבוע את סדרות CSI
    על מחלקות זיהוי פלילי ממוחשבות המאתרות עבריינים בקלי קלות בעזרת מאגרי דנ"א, טביעות אצבע, שרידי חומרים שנמצאו בגוף בבדיקות דם וכיו"ב.
    לא נראה כל כך מציאותי, שהכל נמצא על מאגריםם ממוחשבים בלחיצת כפתור.
    ולענייננו- קברניטי ערוץ 1 יכולים להיות מרוצים.
    השר מאיר שטרית צופה בסדרות שהם קונים ומריץ באמצעותן של המציאות.
    כנראה שהוא צופה בסדרות באמצעות הסלולארי שלו בזמן ישיבות הממשלה הליליות ומאזין למה שקורה בישיבה סימולטנית.
    (-:

    הערת שוליים: איריס, התמונה באמת מזעזעת, מן פדלכ. על גבול המצמרר- ברררר.

  • איריס  On 16/11/2009 at 01:46

    תשובה מהירה, זה "ג'ק רובינזון" למי שאינו כל כך צעיר.

    לגופו, אני מעדיפה לא לשפוך את מררתי בנושא היחסים עם ארצות הברית. אומר רק, שמפתחות העיר נמסרו כבר, עכשיו זה קוסמטיקה ויוצא מצב שמי שעבר לשם הרוויח ומי שנשאר פה יהיה עבד ללא זכויות של אותה אימפריה.

    זה יכול היה להיות אישו, ואפילו חשוב, אלא שזה חלב שפוך, קודם כל. שנית, מסתבר שאפילו אימפריה כובשת ואכזרית כמו ארצות הברית עדיפה, לאזרח "הקטן" על ישראל. ממשלת ישראל היא ישות שעיקרה סירסור ותיווך וסחר בנתיניה, לטובת אתנן המגיע לאיזה אליטה לא מוגדרת שיושבת על הברז. אין זו ממשלה כלל, אלא ועד קהילה בוגדני ומושחת, ולכן כיום, אני כבר לא מודאגת בנושא הזה, אלא לגבי עצמי והיקרים לי, איך להגן על עצמי מפני ממשלה זו, וכל דבר כשר.
    המשפט "ללמד לקח" שהופיע בהקשר של פגישת אובמה הלילית, מנסר באוזני זכרונות מרים, והיודע יודע, ממשלת ישראל שימשה "מלמדת הלקח" עבור הממשל האמריקאי, בעיקר נגד אזרחיה הנאמנים שלה. עכשיו, שיאכלו את התרופה שהם נתנו לאחרים. הבעיה היחידה שלא נתניהו ישלם, אלא שוב אזרחים תמימים שהם "הפיונים באמתחתו" הניקלה.

  • איריס  On 16/11/2009 at 01:49

    מסכימה אתך לחלוטין, וחולקת את הצפי המר בנושא השיבוב האנושי. ישנם כמה ארגונים מעולים בתחום זה, בצפון אמריקה, שמרכזים את הניטור, ומידי פעם בולמים יוזמות כאלה, בעיקר כאשר הם חושפים את הזיקות המסחריות בין המחוקקים לבין תאגידים שחומדים את הנתח. כמו כן, בארצות הברית יש ימין ליברטריאני חזק מאד, שהוציא רובים נגד מי שניסה לשבב להם פרות !! בטענה שזה מסווה לשיבוב אנושי :)) כלומר, לפחות שם אפשר לסמוך שתהיה התנגדות אפילו אלימה.
    בזמנו כתבתי פוסט הסוקר את מאחורי הקלעים של החוק לשיבוב כלבים, שגם הוא בעייתי מאד, ולמשל באירופה יש לגביו דיונים בדיוק מסיבה זו, ומקובל ברוב המדינות שאין לחייב שיבוב חיות מחמד. אלא רק לתמרץ.

  • איריס  On 16/11/2009 at 01:52

    יש משהו בדבריך, אבל תחשבי שהשמרנות הזו לא היתה קיימת, אז בעצם לא היו איזונים נחוצים. לא כל טכנולוגיה היא רע הכרחי, וכאן לא מדובר על טכנולוגיה חדשנית בכלל, אני כבר נאלצתי לתת טביעות אצבע כחלק מתהליך הרישוי לעריכת דין בקליפורניה לפני….אלפי שנים טוב נו, יותר מעשר .
    הבעיה אינה רק טכנולוגית אלא כל הנושא של מאגרי מידע, הוא לא חדש והוא מכרסם בזכויות האזרח. בנושא זה לא מסכימה שמדובר בהתנגדות של זקנים. אם כי, גם אם כן, זה בסדר. לכל אחד תפקיד, ואני שומרת על זכותי להתנגד לגלי השינוי, גם אם ישטפו אותי.

  • איריס  On 16/11/2009 at 01:56

    אני חושבת שלצערי הטכנולוגיה שמוצגת שם קיימת כפי שזה מוצג. נכון שלא בכל תחנת מקוף של עיירה נידחת, אבל במרכזי העצבים ועוד איך כן. ואף יותר מכך. התוכנית מראה את הצד של הממסד, וכמה זה טוב שיהיו מאגרים שלמים של דיאנאיי והכל, וכאילו כל שומרי החוק הם חתיכים כמו הגינגי הזה המדהים, ומוסריים כמותו. זו אמריקה, אבל לזכותה ייאמר, שהרבה מן היומרה לפעול כ"שוטר טוב" גם ממומשת. לא כל כך כלפי עמים נחותים ונכבשים, אלא כלפי פנים. מערכת החוק ואכיפת החוק בארצות הברית מעוררת השתאות כל פעם מחדש. היא כאילו פודה בסוף את כל העוולות, כמעט.
    והסדרות…אחח…
    צר לי על התמונה, תתרגל :))
    זה מה שקרה בבחירות באפגניסטן. מאחר שהם מזדהים ביומטרית, הלכו הטליבן וכרתו את האצבע הרלוונטית.
    SO MUCH FOR HI TECH

  • שועי  On 16/11/2009 at 06:34

    הוריישו קיין (דיויד קארוזו) אינו אלא של שמעון פרנס. חייו עוברים עליו בתורנות בין המטה במיאמי ובין היותו שדרן מוסיקת עולם (ובמיוחד, יוונית) בגל"צ. אצלי הוא זוכה לכינוי "שמעון" ומי שכותב לו את התסריטים בכלל גאון. הוא לא אומר שום משפט שיש בו וותר משש מלים. בדוק.

    בשביל מה לדבר, כשיש לך את הטכנולוגיה.

  • חנה בית הלחמי  On 16/11/2009 at 07:18

    ללא מאגר ביומטרי. לא כל נתוני המז"פ נמצאים אצלהם במאגרים. יש חידה. ברגע שיהיה מאגר – נגמרה החידה.
    אגב, מז"פ בישראל פועל בדרך דומה, רק שהם פחות מוכשרים בבימוי והקרנת עבודתם לציבור.

  • רני  On 16/11/2009 at 10:41

    דוגמה:
    מנסיון אישי, ראיתי איך זה נעשה בדקות מול עיני. כמעט עכשיו! כמעט היום! ברגע שאתה יוצא מהארץ אתה מופיע במחשב המשטרה. כל משטרה בארץ. כמעט כל שוטר וכל שוטרת יכולים לעלות את זה למחשב. כמה פעמים לדעתכם ידע זה נמכר או נמסר למי שמחפש דירות ריקות? מכונית שהבעלים שלה לא בארץ? אני בטוח שאף פעם אין דבר כזה. כנ"ל הידע על הנייד שלכם. כנ"ל הידע היכן נדפק כרטיס האשראי בחו"ל. כנ"ל כרטיס הטיסה שהיום מצוי במחשב פתוח כמעט לגמרי. כנ"ל הזמנת מלון והכניסה אליו. הרבה מזה מוצלב בלחיצת כפתור. או בהליכה קצרה ממשרד למשרד בנתב"ג. היתר הוא כלום למי שעוסק בכך. אין לי טלוויזיה אז אולי כבר הצלבה כזו הייתה באיזו תכנית. כאן הרבה מזה נעשה יום יום כבדרך אגב. עכשיו דבר שלא ראיתי אבל אני משער. המון מהעולם, לונדון בודאי, מכוסה במצלמות. במדינה מוטרפת בביטחוניזם זה נשמע נורמלי? הגיוני? ראו שאלתי לאיריס. כאשר מחפשים ישראלים בחו"ל לטוב זה נשמע טוב אבל את כל זה ניתן לעשות גם במשרד בטהרן או מקום אחר בחו"ל מי יודע היכן. ולאיריס זה מצדיק טענתך על הטימטום הכללי, הרי זה פוגע בעילית יותר מאשר באספסוף- כלומר בי האספסופניק. זה אומר שכל אדם שחטא בכלום ניתן לסחיטה, הרי זה טירוף מטורף. מי המטורפים שיושבים בכנסת ומחוקקים חוק כזה שהוא כנגדם [ מה הם עושים בחו"ל כל כך הרבה כשכל מקום הימורים ושיגולים מצולם עד העצם] יותר מאשר נגדי. טירוף

  • שועי  On 16/11/2009 at 10:43

    דוקא נדמה לי כי החידה תמיד נובעת שם מאיסוף ראיות חסרוֹת. משעה שמושגת טיפת דם, טביעת אצבע חלקית, ואפילו דמות מטושטשת העומדת על פני מצלמת-שמירה בחניון, החשוד ברצח נאסף במהירות רבה מאוד.
    אמנם אין שם מאגר ביומטרי, אבל הדברים אינם , רחוקים מכך.
    מידיעה, חלק מן הטכנולוגיות המובאות ב-csi
    הן בחזקת מדע בדיוני לגבי ארצנו הקטנטונת.
    אבל אם ירצו לעשות csi מקומי בטלויזיה, שמעון פרנס הוא הבחירה שלי לתפקיד הראשי לבטח.
    איש לא ישים לב להבדל.

  • איריס  On 16/11/2009 at 11:05

    שועי הרסת אותי.
    יש משהו בזה….

    יש מאגר ביומטרי בארצות הברית של בעלי עבר פלילי. והטכנולוגיה של זיהוי פרצופים ויצירת מאגר של תמונות כבר קיים. אלא שהחוקה היא המפרידה בין החיוב להכניס את כולם לבין הטכנולוגיה. אגב ישראל עובדת על הנושא של הפקת טביעות אצבע וגם די אנ איי "מזוייפים" כלומר לכל טכנולוגיה יש חור פרוץ, אבל הוא תלוי בממון. בקרוב, מי שלא מיליונר, במאגר
    או
    כאשר ההגנה על פרטיות הופכת לעבריינות רק לעבריינים תהיה פרטיות….או שאולי זה כבר כך ??

  • רני  On 16/11/2009 at 12:35

    זה כבר כך. אלפרון יושב ברחוב בפ"ת ליד שולחן של בית קפה עם חברים. נסי לצלם אותו ותראי מה יקרה. אותי מצלמים ומי שהוא בכלל שואל

  • איריס  On 16/11/2009 at 14:50

    כולם מברברים. לפעמים אתה כותב דברי טעם אבל בסופו של דבר אתה מעין "כלב רועים" של הממסד הציוני האפל, שברא לנו את המקום הזה, שבו אלפרונים הם העידית, ואנשים הגונים וישרי דרך, שלא לאמר משכילים וכותבים בלי שגיאות כתיב בולטות, הם בשוליים במקרה הטוב, או על העץ (שמקים אלפרון בשירות הממסד) במקרה הפחות טוב.

    כלב רועים הוא זה שמכניס את הצאן למכלאה, שומר שלא תתעה איזה רחלה לרעות בשדות זרים. וכידוע דרוש כלב אחד בלבד כדי לשמור על עדר די גדול.
    בלי להעליב, זה תפקיד מכובד היום בחברה הישראלית, בעיקר במרחב האינטרנטי-תקשורתי.

    אולי אתה מתנדב בפנסיה, אבל יש הרבה שמתפרנסים יפה בדיוק מהעבודה הזו. אתה מכיר, חלקית, בבעיות העמוקות, אך מייד עובר להצדיק זאת בשם "האיום האיראני". זה תפקיד הזאב, באותו סיפור על רועים, כבשים, ומכלאות. בלי זאב, אין סיפור, ואין רועה.

    אגב, תגיד, שימון פרס לא מכר בשבוע שעבר טכנולוגיה מתקדמת לאיראן דרך ברזיל ? האם זה היה לטובת "הפרנסה של המשפחות" , ומי המשפחות ?

  • רני  On 16/11/2009 at 18:58

    לא כל כולו של הממסד הציוני הנה אפל ולא כל מה שנברא כאן שלילי, בודאי לא יחסית לארצות אחרות שבהן חייתי ואותן ראיתי גם מלמטה מנמוך מאוד. נכון, יש ארצות שהרבה יותר נעים לחיות בהן מאשר בישראל ובגלל מה שקורה כאן ושם מספרן הולך וגדל. ראה אירופה המזרחית ודרום אמריקה. דרום אפריקה כבר לא. אבל זה בדרא"פ בגלל מה שקורה שם לא כאן.

    נכון שכיום דברים רבים הולכים ומתאפלים ראה החוק הביומטרי. כמו המון חוקים רבים שהועברו או ניסו להעבירם בכנסת. משהו דפוק לחלוטין באמינותם, במחקר לפני חקיקתם, בתוכנם וסמכויותיהם וזה באמת רע. אז הנה בגלל כמה מתנגדים זה מתעכב. איני בטוח שזה יבוטל כי הרוע של זה כל כך ברור ובכל זאת זה נדחף חזק ובכשרון רב וייתכן בעוד עזרות מעזרות שונות. יותר מדי כוחות חזקים וחכמים להרע ואינטרסים לא ברורים ברקע. חברה מסוימת ליחסי ציבור בודאי תרמה לכך.

    ככלל אני פטריוט, זו אינה בושה. גם את זה למדתי בחו"ל. אתה יכול להיות פטריוט גם אם אתה במיעוט וגם אם אתה זר ומוזר לרוב האנשים בארצך. פטריוטיות לישראל אינה מחיבת אותי בדין ואינה עושה אותי כלב או זאב. כלבי רועים עושים מה שאומרים להם בדיוק בשריקות או תנועות יד וגוף. אני, מה לעשות, מאוד לא ממושמע ושלמתי עבור זה.
    את העניין עם העץ של אלפרון לא הבנתי.

    אפשר להאשים אותי ואת כל אחד בכל דבר.למשל זה וזה זורע ניהליזם או חוסר אמונה בממשל ויכניסו אותי לכלא על מה שכתבתי נגד האוצר. אני לא נוטה להאשים בקלות מי שכותב דברים שלא נראים לי כאילו הוא סוכן של מישהו בחינם או בשכר. אפשר לומר דברים גם בלי שמישהו יפעיל אותי או את האחר בדרך זו או אחרת או במניע זה או אחר. יש עוד כמוני ואני נותן להם קרדיט בענין זה. אמנם רובם צריכים את הקרדיט שלי כמו בעיטה בראש

    נכון שתיקון בכר העביר יותר הון מהמעמד הבינוני לעשר המשפחות מאשר האלפרונים כולם גילגלו ויגלגלו בכל חייהם. אבל בכל זאת האלפרונים מהווים בעיה. הם חסינים מדברים שאני איני מחוסן כלפיהם. הם מוגנים ואני לא. יש גם המון אחרים יכולתי לכתוב על ארסוף הלא חוקית על גני-יהודה סביון ועל הפושעים בנהריה.

    אירן מהווה בעיה זו אינה תעמולה ציונית זידונית ומנהיגיה לא עובדים בשביל השב"כ, המוסד, המגבית היהודית או קרן ישראל החדשה. במקביל מי משמוכר להם ידע ומידע דרך ברזיל מהווה בעייה רעה והוא ראוי לגנאי וגם כתבתי כך. מי שמדריך כאן אנשי צבא אמריקאים שמחר נוסעים למצרים ומספר להם הכל בכל מכל כול מהווה בעייה. מי שעוקב אחרי ומנסה להבין אותי, לפעמים זה קשה, יודע שאכן כך אני חושב, באמת..

    איש לא משלם לי כלום והלוואי שהיו. איני קשור לשום מוסד ואיני מתנדב לכלום, גם איני שייך לשום "משפחה" ואין לי חוג ידידים מפעילות משותפת בעבר. את חג העצמאות אני חוגג לבד, לא על הדשא של חברינו וידידנו. גם איני שר שירי מולדת בבארים וכנסי רעים. אני כן מתנדב לכמה פעילויות "תרבותיות- מדעיות" פה ושם, אם הגדרת התנדבות זה עשיית דבר בעל ערך בחינם וללא תשלום או ללא לחץ סביבתי-חברתי. יש לי בעיות עם הממסד שאני, אולי, הייתי צריך להיות חלק ממנו ומה שאני תורם-כותב במקצועי איני יכול לפרסם בעברית, אז כותבים, מה לעשות, בלועזית.

    אני יושב בית רוב הזמן מאלף סיבות. אני מודע היטב לכך שאני אורח בבלוג זה ומודה למי שמקיים אותו. תודה על תשומת ליבך, גם זה באמת.

  • איריס  On 16/11/2009 at 19:22

    כמובן, כלומר סוכן ממסד בצורת החשיבה.ולא בפועל.

    אני לא כל כך מבינה מה זה פטריוטיזם למדינה שגם אתה מסכים שאינה ראויה למחייה, לרוב אנשיה (בהשוואה לאפשרויות שלהם, ולא בהשוואה למצב בבורונדי כרגע).

    האנשים שהכרתי בחו"ל והיו הגונים לא היו פטריוטים לארצם, אם כי לא היתה להם סיבה מיידית לעזוב, ואם היתה, היו הולכים למקום טוב יותר.

    פטריוטיזם ישראלי הוא ציונות, ציונות כיום משמעותה להפוך לשותף במעשים אפלים בעיקר, כאשר התגמול הוא בהתאם ל"נאמנות" לחוקי המאפיה, וביחס ישיר למקומך בסולם מזון ברור מאד, ולא לשום דבר אחר. נידמה לי שישות כזו אינה ראויה לסימפטיה כלשהי. אין לי דבר נגד ציון כמקום או לריבונות "יהודית" ווטבר משמעותו, וגם לא לקהילה יהודית סביבי. זה לא בדיוק המצב פה מזמן.

    העץ של אלפרון התכוונתי שהממסד משתמש באלפרוניזם . הוא התולה על העץ, וכאשר לא צריך אותו, הוא בכלא וימצאו "מפלצת" אחרת להשתמש בה לנגוס באנשים ישרים. מבלי לפטור את אלפרון מאחריותו היחסית.

    לגבי איראן, הרשה לי לחלוק עליך. לא נגיע להכרעה כי אין "הוכחות" שאפשר להציג אותן, אתה יכול להיתלות בגבבה שמעתירים עלינו המנהיגים והצבא, אין לי אמון בזה, וממה שאני למדה באופן עצמאי, איראן היא הדאגה האחרונה שלי. המימדים שהיא מקבלת פה נוגעים למידת הנגיסה והגזל.

    אינך חייב דבר לי או בכלל, אך אני שמה לב שאתה מנסה לגבש איזו חשיבה אלטרנטיבית לאלה שביקורתיים, כאילו אפשר לבקר אבל גם להיות בעד הציונות ו"נאמן" למדינה. אני רואה שזה טרנד, בעיקר מאז משול נתניהו "טוב ליהודים", ואני חושבת שהלך המחשבה הזה נפסד, לא כי הוא מופרך אלא כי הוא בא לטייח ולטמטם עוד את הציבור ולהפוך אותו לצייתן ונאמן לקלגסיו מתוך אימה (איראן ושות) מחד, ודביקות נוסטלגית מאידך.

  • אזרח.  On 16/11/2009 at 21:07

    לא יעבור.ואם יעבור,איני מתכוון לתת את טביעת האצבע שלי,את רישתית העין ואת תווי הפנים שלי למאגר. יש לי ולמשפחתי הקרובה חלופות אחרות.פשוט נוותר על האזרחות הישראלית שברשותינו,ונשאר עם השתיים האחרות שאינן דורשות את דרישות החוק והמאגר הביומטרי.בכל אופן, מעודד שגם את הצטרפת למאמץ ביטול החוק הנפשע.

  • איריס  On 16/11/2009 at 21:42

    תגובתך נכונה. האמת, שמה שהוציא אותי מהאדישות זה המחשבה או הדמיון של איך אני הולכת למשרד הפנים, ואיך מתרחש הטכס הזה של לקיחת הדגימות. ידעתי בליבי שאין שום סיכוי שאסכים לזה, פיזית, מוחשית, ולכן עדיף אולי לסעשות מה שאפשר לפני הגזירה. והנה, נתניהו נבהל ממני.
    🙂

    אין לי חלופה, ואפשר לאמר שגם אזרחות ישראלית אין לי, כדי שאוכל לוותר עליה,
    STATELESS
    אבל לא הייתי רואה עצמי עושה את המעשה. בטח היו כל מיני חריגים לאנשים שנמצאים בטיפול נמרץ, אז הייתי מתמחמקת 🙂
    כמו שעשיתי בצעירותי עם החיסונים וגם בצה"ל. איכשהו ברחתי מהתור.
    החוק נפשע והנימוק מזעזע. נכון, יש זיופים מסיבים של תעודות ישראליות, על ידי ישראלים חלקם עובדי מדינה, ואף שגרירים וקונסולים, אז במקום להפסיק את זה (קשה, כי הם יודעים יותר מידי ומחזיקים אנשים באוובוס), אז מענישים את הישרים. בקיצור, מחר במקם לכלוא את העבריינים שמפחידים את השוטרים, יכלאו את הקורבנות כי זה קל.

  • רני  On 16/11/2009 at 22:55

    כעיקרון איני כותב בלוגים בכדי להשיג נקודות בדיון.
    לא נראה לי שאת כותבת בכדי להשיג נקודות בדיון

    נראה לי שאנחנו רואים את העולם שונה ואחרת וחלק מהעולם הן ישראל כלומר ארץ-ישראל ומדינת ישראל. עבורי זה לא אותו דבר והסברי לכך אינו הפטפטת של מה שקרוי ימין.

    קראתי את שכתבתי כאן וקודם. עוד פעם אני מעביר מסר לא נכון. 1. איני מתנחל או כדומה. 2. אין לי שום דבר טוב בעצם גם לא רע לומר על בנימין נתניהו גם לעלייתו או לירידתו. אין לי מה לומר או לכתוב גם על חוכמתו או טפשותו כמו שהערת לי. זה מין דבר סתמי כזה עבורי, כזה בסדר לא משנה, שיהיה או לא יהיה.
    כאן סיימתי

  • גולדבלט משה  On 17/11/2009 at 06:32

    יש מקום לחשד שמי שנלחם עבור החוק יש לו אינטרסים ברורים ומדובר כאן בהמון כסף

  • איריס  On 17/11/2009 at 11:49

    מדובר בישראל בכסף ובהרבה כסף. שים לב, ששה מיליון יהודים מרוכזים, אפשר לעשות ימבה, אם לא בתור חיילים בכפיה או זונות, אז איברים, סבון, כל מיני שימושים. ממילא כאשר יגיע המשיח (מושיאח, כמו שאומרים), הוא יעיר את העצמות מהקבר. בינתיים מגיע לכמה מיליונרים לחגוג. לא ?

להשאיר תגובה

