שפחה פופולארית; קטנות

 

 

תעלומות

 

שיחות שמתקבלות ממספר שלא קיים….מזה כמה ימים, ואיכשהו לא יוצא לי לענות, המכשיר רושם שהשיחה התקבלה מ 04-6414800. ניסיתי, שאלתי, לא קיים ! חייזרים.

 

תעלומה, גוגל. בזמן האחרון, כאשר אני מגגלת את שמי, רגיל, יוצא כ 3000 היטים פחות או יותר (תלוי בשעה ביום). אבל כאשר אני מגגלת את שמי בתוך גרשיים, שאמור לצמצם את החיפוש, יוצא 20,000. ניסיתי הרבה פעמים. בדוק. חייזרים באינטרנט ?

 

תעלומת תחזית מזג האויר. חודש בערך, כל מה שערוץ 10 , בחדשות, חוזה לימים הקרובים יוצא ממש הפוך. רק פה ?

 

המכונית נתקעה באמצע הדרך, המנוע רתח, הגרר גרר (והרס את המיסבים), והמוסך…מתעקש שהמכונית תקינה לחלוטין. תעלומה חיובית, לשם שינוי…האם היקום קושר בעדי קשר ?

 

מגה בול מוכרים מחשב שולחני באלף ש"ח, נשמע טוב מידי להיות אמיתי…מישהו מכיר ? יכול להרגיע ? רוצה לקנות ולשדרג מהפנטיום 2 הארכיאולוגי שהביא אותי עד הלום. צמפיון משהו אם ATOM 750 ומעבר MINI INTELL (המיני לא נשמע במקום לעניין זה)

 

מתי שמואלוף השכן מתנאה במיליון כניסות, שקול למספר שלי, באותו זמן בדיוק. אני לא מפרסמת ספרים ולא מאמרים בעיתונות הכתובה, ולא מקבלת משכורת מהאוניברסיטה להגג. שפחה בעצם, אבל עם ריטינג. חשבתי לאחרונה שאחרי שירדן ואורי יגמרו לתקן את השרת, אבקש לשנות את כותרת המשנה של הבלוג,  . הכותרת החדשה תכלול תימה מההווי של העבדים, לא אוהל הדודה ימימה ולא הייתי כלבתו של גנרל שולץ, אבל משהו שיתפוס את האבסורד הישראלי.

 

 יש לי בלוג מאד פופולארי, אבל איכשהו זה לא בא לביטוי בשום צורה מעצימה מציבור הקוראים, שכניראה גדול ממה שחשבתי.. אולי דופקים את האשכנזים/יות ?

 

טלויזיה

 

צפיה חוזרת ב"מטריקס" חלק ראשון, ערוץ 33 ביום שישי, עדיין נחמד חרף חלוף הזמן. אפוקליפסה א-לה אינטרנט סטייל, עם משחקי ריאליטי, הייטק, ופילוסופיה על משמעות החיים. קיאנו ריבס, גדול.

 

כל תוכניות האקטואליה, נמאסו !

 

או שאולי האקטואליה נמאסה.

 

 

פולו אפ מעצבן

 

לפני שלוש שנים בערך הואילה ולווט הגדולה לאזכר פוסט שלי בקשר לשוחד שנותנת אלתא (ותע"א) בחו"ל, ומשמעות הדבר בחיים שלי ובחיים שלכם בפוטנציה (הרס, כן, המילה הזו).. שבוע שעבר תיקנה הכנסת את החוק, מאוחר מידי ומעט מידי. רשויות החוק הצהירו בפני הכנסת פורמאלית על "קושי לאכוף את החוק על תעשיות הנשק הישראליות". ואללה. לגזור לתלות מעל הכיור, כדי לזכור שיש סיבה להפקרות ולסבל. "קושי לאכוף את החוק". גדול, הניסוח.

 

ברנוערבין

 

אז מה נסגר שהשב"כ בעצם ביצע את הטבח על חשבון משלם המיסים ? סרק סרק.

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רני  On 08/11/2009 at 19:11

    אבל עבודה טובה. עברית טובה משלי וודאי פחות שגיאות. לא מחפפת יוצרת עניין וכדאי לקרוא.
    איך ניתן לגרום שיתגמלו אותך?. אל תשלחי לי בקשה לדולר ביום כמו ההוא רון שעבר ממעריב למיין. אין לי. אבל את לא יותר גרועה מוולוט ואני מבין שהיא מתפרנסת מזה ולו חלקית.

  • איריס  On 08/11/2009 at 19:35

    נו, נניח שזו מחמאה. האמת, אני נהנית גם מהטוקבקים שלך פה ובכלל, למרות שאנחנו לא רואים את המציאות בצורה דומה.

  • גיל  On 08/11/2009 at 19:58

    אם עסקייך מתמצים בגלישה, כתיבה ותו לא
    מחשב ב – 1000 שקל יהיה מצוין (לא כולל מסך ושאר אביזרים, גם לא מערכת הפעלה או התקנה). זה לא כמו פעם שהמחשבים תמיד עלו 5000 שקלים, עכשיו זה באיזור ה – 1000. יש למצוא גם ב – 850 וכמובן ביותר גם אפשר.

  • עמרם  On 08/11/2009 at 20:45

    טיפ קטן: מספר הטלפון שמתקשר אליך זה טלפון ציבורי

    עוד טיפ: מי זאת בכלל וולווט. הטיפשה. הקטנונית. החשבונאית. הרשלנית. החובבנית. החושבת-שהיא-חכמה-והיא-לא. היא לא בליגה שלך

  • איריס  On 08/11/2009 at 20:53

    טלפון ציבורי ? עוד יש חיה כזו ? הופך למסקרן ביותר, אבל כניראה שלא אדע מי המתקשר/ת האלמוני/ית.

    באשר לולווט, וואו. לא קצת הגזמת בשבחים ?

  • עמרם  On 08/11/2009 at 21:35

    מי שמשתמש בטלפון ציבורי זה עובד/ת זר/ה. לפי המספר זה באיזור נהלל, כפר יהושע, מערב מרג' אבן בכר (מה שאת קוראה עמק יזרעאל והנוצרים עמק מגידו). בקיצור: מכאן תמשיכי לבד

    מצטער שככל שאני ממעיט בערכה של שרגל אני מחבל במחמאה שניסיתי לתת לך. אני חושב שהבלוג שלה הוא על גבול הפארסה. פעם אחרת אסביר למה

  • נטלי מסיקה  On 08/11/2009 at 22:20

    אבל מי זאת וולווט?…

    וחוץ מזה יש לך יותר גדול משל מתי?
    יותר ממליון כניסות. וואו.

  • גלי  On 08/11/2009 at 23:30

    הוא של קופת חולים.
    נראה לי שמיליון צפיות זו הגזמה פראית.
    אתם לא יונית לוי, או בן זוגה ממונית הכסף, או איזה טאלנט אחר, בלי להעליב כמובן….
    כאשר הופעתי בערוץ 2 בחדשות למחרת אפילו הכלב של השכנה לא ידע מי אני.
    הוא המשיך לנבוח ולא הכיר אותי.
    אז קצת פרופורציה לא תזיק כאן וכן רצוי מאוד לתקן את הבאגים באתר – שהם איומים ממש.

  • איריס  On 08/11/2009 at 23:44

    נטלי, לא ביקשתי להעמיד עצמי כנגד או בתחרות, רק שיתפתי בקשר לתחושת הפליאה שלי, אני לא סופרת אבל הוא ציין והייתי בטוחה, אפריורי שמישהו פופולארי כמותו בטח מביא פי עשרה קוראים ממני. סתם, לא עקרוני, קצת חימם לי את האגו, אבל לא את חשבון הבנק. כך שזה בטל וחסר חשיבות. אני רק תוהה כיצד הקפיטליזם הישראלי מתעתע, רייטינג כמדד ? תלוי מי אתה.

    גלי, זה לא קופת חולים, ואני גם לא בטוחה שזה טלפון ציבורי. מבירור בבזק ובהוט אין מספר כזה. וגם התשובה שמקבלים "המספר מנותק או הוחלף". אבל תודה למציעי הפתרונות, פרסים יוגרלו בין המנחשים נכונה. בינתיים אפס פגיעות.

  • איריס  On 09/11/2009 at 00:02

    המאבק המזרחי-אקדמי כפי ששמואלוף מבטא אותו, ופה ושם גם את, סב כולו על למי יש יותר גדול ולמי צריך לשלם בשביל זה. זה מסוג מאבקי "האליטות של הייצוג" דופקים את מי שדופקים ויש מי שגוזר על זה קופון. אז כן, גם אני. למה מה אני לא בן אדם ? או שלאשכנזים יש חיבור ישיר לבנק יחד עם הדי.אנ.איי ?

    על מה הדיון ? ציינתי שלהפתעתי יש לי רייטינג מכובד, שלא מתוגמל בשיטת "הרב תרבותיות" הקפיטליסטית שבמקרה שמואלוף הוא נציגה המובהק. ואם יש הטיה מכוחות השוק, משמע יש פרוטקציה, כניראה לא לי, ואני אשכנזיה.

    סיימתי עכשיו לצפות בסרט מעולה על מזרח גרמניה בשלהי ימיה, ממש אפשר היה לתרגם לעברית ולשנות קצת את השמות, והא לך המשפחה שלי עם הבחישות של השטאזי והסודות העכורים למין מלחמת העולם השניה ועד לאלה שניסו "לתקן" את המורשת.
    לא קשור וקשור…כמובן. גם לתולדות משפחת שמואלוף ומשפחות אחרות. הכל זה משחק, אז כן, גם אני. תודה שהזכרת לי.

  • גולדבלט משה  On 09/11/2009 at 05:27

    ביחס למספר הכניסות זה מזכיר לי את שלושה בסירה אחת האלמותי ואת הקטע שעוסק בכמות הדגים שעל דייג לספר שדג בכל פעם.לבסוף מגיעים לכך שגם אם לא דג אפילו דג אחד המספר המינימאלי הוא 10

  • שמואל  On 09/11/2009 at 09:26

    ואני חושב שאיריס גם מרגישה ככה ושההתיחסות שלה למספר הכניסות לאתר נעשתה בהתאם ברוח טובה. שלא כמו שמואלוף, שההתיחסות שלו היא… איך לומר? עדיף שאני לא אגיד, הוא הרי נעלב כל-כך בקלות.

  • נטלי מסיקה  On 09/11/2009 at 10:17

    כנראה הובנתי לא נכון: לא היתה כל ציניות בדברי. זה באמת נשמע לי המון (אני רק סביב ה- 40,000)

    חוצמזה – אני לא רואה את עצמי מיצגת של שום דבר מלבד את עצמי. וגם זה לא תמיד באופן הכי מוצלח.

  • איריס  On 09/11/2009 at 10:53

    משה ושמואל תודה

    נטלי, מדובר על כמעט חמש שנים…תגיעי גם כן. בטוח

  • שועי  On 09/11/2009 at 11:36

    זה ברור מי מתקשר/ת
    זה הצופה המיליון
    הוא רוצה לשאול האם מקבלים על זה חופשה
    בקלאב-הוטל-לוטרקי-יוון

    (מה שמזכיר לי את הימים שבהם העולה המיליון היה מרואיין בטלויזיה, היה דבר כזה פעם)

    בהצלחה במיליונים הבאים, אל תגיעי מהר מדי לשישה מיליון
    זה מספר קשה. גם מצד השואה וגם מצד סטיב אוסטין.

    ולסיום, לפסקול:

  • איריס  On 09/11/2009 at 12:39

    מה שהרייטינג עושה לאנשים…

  • איריס  On 09/11/2009 at 14:09

    ניראה לי שאתה צודק ומדובר בטלפון ציבורי מהאזור ההוא, שאינו רחוק מאד ממני, ואני מכירה שם אדם או שניים, אם כי אין להם סיבה להשתמש בציבורי אא"כ …לא יודעת עצרו אותם או משהו.
    חבל שלא יצא לי לענות, אבל גם לא השאירו הודעה. אז זב"ש, כניראה.

    פעם אפשר היה לצלצל לטלפון ציבורי, והרבה סרטים קלאסיים כוללים סצינה עם מישהו שמטלפן לתא טלפון ציבורי ומשם ממשיכה העלילה…האם אי אפשר כיום להתקשר בחזרה ? כיון שהמספר לא מאפשר התקשרות.

    תודה על הטיפים, הגם שהטוקבקים שלך די דומים לשיחה מטלפון ציבורי. לא יודעים מי, רק אולי אייפי שלא אומר כלום

  • איריס  On 09/11/2009 at 14:17

    מיליון כניסות זה המונה שיש לך בצד שמאל של העורך, זה לא מיליון צופים כמובן אלא סך כל הכניסות לאתר שלך בכל הזמנים, כולל כאשר את נכנסת לקרוא את עצמך (בלי העורך). פעם שוקי הסביר את המשמעות, ואמר שבעצם יש יותר כניסות כי זה סופר רק כניסות לפוסט ולא כניסות לאתר לפי הלינק הכללי. זה לא כל כך הרבה לחמש שנים בערך, גם את די חדשה, תסתכלי עוד שנתיים, ותגידי לאן הגעת. אגב סגירת הטוקבקים מורידה בחצי את הכניסות לפחות. לתשומת ליבך. אצלי היה יותר ממיליון, מחקתי כשליש בלוג (מטעמים של התכחשות למה שכתבתי שם ….או אי רלוונטיות) ועדיין היד נטויה. אני מניחה שלולא מחקתי ולולא סגרתי הרבה פעמים את הטוקבקים היה לי אפילו כמה מאות אלפים יותר.

    יש פה בלוגרים שלדעתי חצו את החמשה מיליון אם הם ותיקים. הבלוג שלי יש לו רייטינג 4 ברנקינג של גוגל שזה המון לאדם פרטי לא מוכר, אבל ציינתי שכל זה ממש לא שווה כלום בישראל, בדיוק כמו הדוקטורט שלך עם כל הפוסטים. הגישה לכסף בישראל אינה תלויית מריט, הישגים ואפילו רייטינג (ביקוש) אלא שחיתות בלבד. אם את לא טובה בזה, אין לך סיכוי בכלום.

    באשר לאוניברסיטה העברית שעליה כתבת אצלך בבלוג ובכלל, אני גם פליטה שלהם, כמו הרבה נשים בדרג ביניים. אני מסתכלת מי "ירש" את המקומות הנחשקים בתחום שלי, אז לצערי המאורות קטנים מאד, ואני יכולה לאתר בקלות את שרשרת הפרוטקציה לפעמים זה בוטה כלומר "דרך המיטה" (לאו דוקא נשים, תירגעו…יש עוד הטיות), או שחיתות, קשרים, יוצאי יחידות מובחרות וכולי, ויש קווטה לדוסים (זה ירושלים) ימנים כמובן שהולכת וגדלה. אחת הסיבות שלא הצטרעתי בסופו של דבר על הסילוק מגן העדן המפוקפק זה הידיעה שאם אני בפנים, אז זה מכניס אותי לאותה קטיגוריה, לא קומפלימנט גדול.

    עדיפות המכללות במובן זה שהשחיתות שום גלויה, הכל כסף והם לא מתיימרים, לכן יש שם גם כמה אנשים טובים. למעשה בתחום המשפטים היתה עזיבה מעניינת של פרופסורים מלאים (עם קביעות וכל הנלווה) למכללות לא רק מעטמי שכר אלא ממיאוס מובן.

    בכל מקרה יקירתי, אני חושבת שבישראל מי שרוצה לעסוק ב"מחקר" מכל סוג מצוי בבעיה. ואם הוא ציוני כמוך, כפליים, כי לא בודקים אופציות בחוץ, וכאשר מתעוררים לעשות זאת (כאשר מגלים שביבי ממילא לא מעריך את הקרבתך) זה מאוחר

  • עמרם נאווי  On 09/11/2009 at 17:34

    התכוונתי ברצינות וידעתי שצדקתי. עכשו, תחשבי טוב אם יש לאיזה פיליפיני או הודי שעובד ברמת ישי/נההל/כפר יהושע/רמת דוד/יקנעם להתקשר אליך ותפתרי את התעלומה

    אני מוחה על הצגת המאבק המזרחי כמאבק על ייצוג – זהו נמאבק נגד גזענות , סטיראוטיפים, ותקרות זכוכית. כמו מאבקי נשים, שחורים (בארהב), מהגרים (באירופה), אינדיאנים (במרכז אמריקה), זהו מאבק בעד שיויון (זכויות והזדמנויות), ונגד אפלייה וקיפוח גואים (ובישראל – גם נגד הדה-לגיטימציה של הדיון בהם). הייצוג הוא רק סימפטום

    מצד שני, דיעותיך מוכרות היטב. למרות זאת את הרבה יותר טובה משרגל (אין-מה-להשוות!), ואמשיך לתת לך טיפים בנושא הטרדות טלפוניות גם בעתיד

  • אילה  On 09/11/2009 at 19:15

    אני פעם ניסיתי מתכון שלך ויצא אחלה. אם היית ממליצה על איזה מוצר – בטח הייתי מנסה גם. עכשיו נשאר רק לפרסם משהו בבלוג ולעשות מיליונים (דולרים לא כניסות).

  • איריס  On 09/11/2009 at 19:54

    עמרם, תודה, זה מותיר בערך שתי אפשרויות לגבי אחת אם זה נכון, אז חבל שלא יצא לי לענות. מי יודע

    מה הם "דעותייך ידועות", על מה ? דעותי בנושא הגזענות הן נחרצות מאד, ונגד גזענות. דעותי על נציגי המאבק בארץ,לא רק בנושא זה, הן אכן לא מחמיאות. מאבק על נציגות, זה מילה יותר מנומסת מאשר לאמר שרוב המייצגים עצמם כנאבקים בקיפוח הם…איך לאמר, לא מי יודע מה אמינים. וכמובן לאו דוקא מזרחים, אלא גם הקהילה הלהט"ב וגם השמאל בכלל. בוא נגיד שלא קשה להוכיח את זה, ראה התוצאות בשטח.

    איילה, רעיון נחמד. יש לך דוגמאות ? (אתן עשרים אחוז מהמיליון הראשון למוצר המנצח).

  • איריס  On 09/11/2009 at 20:34

    אתה כותב מאבק על סטראוטיפים…אני בדיוק רואה בחיוך שמר שמואלוף שמשום מה נתליתי בו כאנקול (לא אשמתו בכלל) כותב על הגזענות נגד הרוסים והקווקזים אגב משפט אושרנקו. כבת לעדה (יוצאי בלארוס), אני יכולה לאחל למר שמואלוף גילגול חיים שלם ב"אין מאפיה רוסית" או לפחות כמה שכנים עם מועדון לילה תמים רוסי שאין בו זנות ואין בו סחר בבני אדם. אדם צריך לפעמים, לפחות פעם בחיים, לשים את ישבנו במקום שהוא שם את פיו. אחרת מה ? הכל אוכל ?

    יש לי לפעמים הרגשה שאם הנאצים היו חיים היום, השמואלופים היו גם כותבים איזה מאמר אוטומטי נגד ה"סטראוטיפים" שמכתימים את העדה הנאצית. מצטערת לחדש, מבפנים, שיש מאפיה רוסית ומה זה מאפיה, והיא גם היתה פה בראשית המדינה, וחלק ממנה תופס משרות בכירות. יש סחר בבני אדם נשים וילדים בהיקפים, והיה הרבה שנים סחר בסמים, נשק והלבנות הון, במסגרת המאפיה הרוסית שכאשר לא היתה "רב תרבותיות" בישראל, הם פשוט היו הם, בלי מוצא, "מלח הארץ" יו נו.

    אם לזה אתה מתכוון ב"דעותיך ידועות" ניחא. אני לא קונה את הנאורות של אנשים שלא ראו מאפיה, ולא ראו "רוסי" בעיניים וחיים בין גדרה לחדרה באקדמיה, והגיעו למשרתם ולמעמדם בזכות המשפחה ששירתה את הממסד. מכירים, ולא מתלהבים. ולא אוכלת את זה כנציגות אותנטית של מקופחי הגזענות. סורי.

  • הראל  On 10/11/2009 at 16:22

    קודם כל, אני מצטרף לדעתו של עמרם. איפה את ואיפה היא?! מדהים לראות איך אדם חד, מעמיק ואינטליגנטי כל כך, כמוך, שמסוגל להציע זווית נוספת ומרעננת – ובקיצור, ערך מוסף – מבטל את עצמו מול כותבת שלא מגיעה לקרסולייך בכלל.
    ממש הופתעתי מההמעטה בערך העצמי שאת עושה לעצמך בתום לב.

    ושאלה לא אופרטיבית, אבל מסקרנת אותי לא מהיום: איריס בת כמה את?

  • מישהו  On 10/11/2009 at 21:54

    אם אנחנו כבר בעניין של כניסות וכו' הציעו רעיון של לקחת כסף לכניסה לרשימות משהו זניח כמו שתיים עשרה שקל לשנה, שזה שקל לחודש לקורא
    שזה בעיקר בשביל שלא יגנבו רעיונות מפוסטים ויתפרנסו על הגב של המסכנים ברשימות שעובדים קשה מה דעתך ?

  • איריס  On 10/11/2009 at 22:24

    זו שאלה מן הסוג שהתשובה עליו מתחילה ב"תלוי מי שואל".

    אבל אענה בשאלה, כיהודיה כשרה. למי ילכו התשלומים ? למסכנים שכותבים ? או לחברת ניהול או משהו כזה ?

    יש פה ניכוס אדיר של חומר, ושנים עשר שקל לא ירתיעו את כותבי עיתון הארץ שמשוטטים פה וגונבים לא רק רעיונות אלא משפטים ופסקאות שלמים. לכן זה לא ימנע את התופעה שאתה מדבר עליה, ולא יתגמל עליה. וממילא רוב המנכסים לא יוציאו מכיסם אלא המעסיק.

    אני לא נגד דמי מנוי, חשבתי בעבר ואף צוטטתי בנרג' כמי שאמרה זאת, או באיזה עיתון אחר. אבל נידמה לי שזה ישאיר את הקוראים "המוסדיים" ויוציא את עמך, ויקבל צביון חדש לחלוטין.

    הייתי אומרת שאם כבר אז התשלום הזה צריך לכסות את ההוצאות של התחזוק וכל הטכני שאני לא מבינה בזה כלום.

    ומה אני מציעה ? אפשר למשל לעשות תקופת ניסיון בתשלום. או מה שעשו בסאלון נידמה לי, שיש שתי אפשרויות כניסה לאתר, האחת דרך פרסומות מעצבנות (זה היה נידמה לי סרטון פלאש של חצי דקה של המפרסם) והשניה למי ששילם מנוי סמלי בחע פרסומות בכלל. בעיני זה עדיף. אם כבר הולכים על דמי מנוי אז עדיף כבר דו מסלולי, שאחד מהם פרסומות ממש, שעוברות איזה "ועדת היגוי" למען לא ימכרו אותנו.

    נידמה לי שהבנו כבר שחייבים לחשוב על כסף, אז שיהיה. היו דיבורים על כך שייכנס שותף מסחרי מענף התקשורת, לא עודכנתי בזה, אבל אם יש כזה מצב, והגוף רוצה סוג של בלעדיות או הכנסה מהכניסות, צריך לחשוב טוב איך. הכי גרוע בעיני זה שבסופו של דבר גוף אחד, תקשורתי למשל, ישתלט על התוכן במובן של קביעת מי יכתוב מה, כלומר יהפוך את זה לסניף של המוסף של איזה עיתון. איך מתפרנסים באמריקע ? זה תמיד טוב לברר, הם מתוחכמים בנושא זה.

    תרומות לא הולך פה, אנשים קמצנים ולא יתנו בפייפאל, יש מעט, וגם זה דורש הרבה השקעה וקידום.

  • תגובה  On 10/11/2009 at 22:44

    מסכים עם דבריך. נראה לי שזה חשוב העניין הזה של איזה תשלום אפילו קטן בשביל אחזקת רשימות ולדעתי זה גם יעזור לאלה שבאים לגנוב מהם, כי זה יהיה נורא פשוט – הם יהיו רשומים ששילמו 12 שקל…כרטיס אשראי או כסף מזומן…עם שם מלא.

    כך שתופעת הגניבות תרד קצת, ויהיה קצת כסף לשפץ את רשימות. נראה לי ש12 שקל לא ימנעו מאנשים להכנס, זה סכום מזערי וזה יוסיף כבוד לרשימות.

  • איריס  On 10/11/2009 at 22:49

    לא יודעת בקשר לכבוד, אבל זה יכניס כסף, בטוח.🙂

    שוב, לדעתי זה ישנה את האתר, אין לי מושג איך, אפשר לבדוק, וגם לא ממש ימנע את הניכוסים. אם כל מערכות העיתונים וכלי התקשורת יהיו מנויים, איך תדע אם זה בני ציפר שקרא או תחקירן של אמנון לוי ? כל מה שתדע זה שהארץ מנוי וששומר מסך או קשת רשת וכולי…לא יפתור בעיית זיהוי.
    האמת לא קשה לזהות, ואי אפשר לבלום למעט עם פעם מישהו יחטוף קריזה ויתבע על פלגיאט, ואולי בשביל זה עדיף שתהיה קרן מה 12 ש"ח גם להתגוננות מדיבה (חשוב חשוב) וגם לתביעות נגד גונבי דעת.

כתיבת תגובה

