מליצי היושר של אליעזר יערי

 

 

אבי ערמוני חבר שלי

 

הגבתי בשרשור של אליעזר יערי, לגופו של עניין ותוך השגה על פעילות מסויימת של הקרן החדשה לישראל. התשובה שקיבלתי היתה ש"אבי ערמוני חבר שלי" (טיעון מחץ, הוא לא יכול לטעות), אך מעבר לכך גייס לו יערי מליצי יושר מאד פרוגרסיביים, המעידים יותר מכל על מי שנותר להגן על הקרן החדשה לישראל ולהקפיד על חופש הביטוי בישראל

 

גם המגיבים חברים שלי

 

להלן דוגמית –

 

"אליעזר חזק ואמץ

ולא צריך להתרגש מאף מופרעת פרנואידית שסובלת מן הסתם גם מחסכים מיניים "

 

היית מצפה מאדם שמתאר עצמו כלפיד האור האחרון בציון של הפרוגרסיביות וזכויות האדם שימהר למחוק תגובות מיזוגניות, אבל בינתיים תגובה זו ואחת דומה לה נשארו לפאר את השרשור.

 

יודע להיות חבר…

 

לפני כמה זמן פנתה אלי מגיבה נחמדה בשם שושי, שצר לה שאני מבקרת את הקרן החדשה לישראל כי..כהאי לשנא "אליעזר יערי חבר שלי". מה אומר ומה אדבר, הסתתמו טענותי נוכח הרעות הזו. כבר על מישהו פעם ש"הוא יודע להיות חבר"…

 

 

הפוסט הזה אומנם מוריד פוסט חשוב על זכויות אדם, אבל אני משאירה אותו עד שיערי יסיר את התגובות האלה מהשרשור.

 

Both comments and trackbacks are currently closed.
