כשהמלך (וליצן החצר) עירום, הוא עירום לחלוטין

 

מרצ,  ליצן החצר

 

(אגב, הפוסט הקודם כמו רבים לפני לא נעלם אלא ירד מהאינדקס).

 

יצחק לאור מראשי הפלופ המכונה "שמאל ישראלי" אותה ישות לא מוגדרת של עסקנים, מיזוגנים ברוב המקרים ומטרידים בפועל, שזוכים ממצב קשה בישראל למעמד של "אינטלקטואלים", מבכה היום את סופה של מר"צ (שהיה, גם על פיו, ידוע מראש). מרצ הסתבכה במלחמה האחרונה בסבך הסתירות שלה, ובסבך השחיתות שכניראה היתה טמונה בה מלכתחילה ואולי לא (קו פרשת המים לטעמי היה התרגיל המסריח שעשה יוסי שריד לאלוני), וצמחה עם הזמן. אף אחד לא מגיב להסבר שלי, שמדובר בזיקה כלכלית משחיתה עם תעשיות הנשק, שבסוף ניטרלה גם את מסך העשן שפיזרה מרצ על עצם העובדה הזו, והפכה את קיומה למיותר. למעשה אף אחד גם לא סתר טענה זו, אבל מהתגובות העקיפות ("קוקוריקו" כתב לי אושייה בכירה במפלגה זו, לא מזמן, כאשר הזכרתי לו את מקורותיו**) יש להבין שההסבר נכון עד כאב. קל להסב שימת הלב נגד מוזרים כמו הלל וייס או לחלופין שוטרי מגב מכים, הכל כדי שהרדאר לא יקלוט את הזוועות האמיתיות הממנות את אורח החיים ההדוניסטי-עשיר של נציגי הנאורים עלי אדמות, והרימו אותם מאשפתות הקיבוץ המתפרק (או המושב או משפחת השכירים) למרומי רמת השרון וחוילותיה, או שדות היין של טוסקנה המעתירה. כך גם לגבי זכויות נשים, פעילות של עשר שנים להסוות את העבירות הגדולות, הובילה בסוף לכך שההצגה כולה כבר אינה נחוצה, כי גם הבושה נעלמה. אז מעמידים נשיא לדין, ביג פאקינג דיל, רבים מאותו שמאל שהתעשר אף נעמדו לצידו או לצד רמון המנשק בגלוי. נותרו ההומואים, וניראה כמה זמן הנתח הזה יחזיק מעמד, כניראה כל זמן ש"נתניהו טוב ליהודים יזדקק למטריית ההסוואה של מדינה דמוקרטית שיש בה הומואים לעומת הערבים ששם אין" או עד שהשקר של נתניהו יקרוס, לפי המוקדם (הדוסים שהם עיקר תמיכתו ממש לא שמחים על הקשת בענן הזו, ואף לא מסתירים את ערביותם הפרימיטיבית בנושא זה. והם תמיד מנצחים, בטח את הנתניהו המבולבל).

 

אז  קוליץ, ארנבות בהודו, שפנים בצלחת, כך הלכה מרצ בדרך כל בשר.

 

הלל וייס, כשהמעיינות מתייבשים מגרדים את הבוצה

 

לאור מזכיר גם את הנושא החם של העונה, גולדסטון הצורר, אה הממך יצאו מחריבים, ובקיצור הפוץ הזה שקילקל את החופשות של הגנרלים. מסתבר שהדוסיאדה הקיצונית יותר רוצה להתאים יותר את המשפט בדיני המלחמה לזה שנזכר בתנ"ך, שאינו שונה כידוע מזה שנזכר בקוראן, מלחמות צדק, מלחמות השם, וכל זה, וחלק ממלחמות האלוהים כוללות ציוויים ברורים להרוג גם אזרחים מה לעשות, ולפעמים להשמיד את כולם והכל (אבל שלל אסור לקחת…לזכור לפחות את זה). שאול למשל הודח ולמעשה חוסל לחלוטין בגלל "זכויות אדם" וועדות גולדסטון, לאחר שסרב להתנקש באגג, לאחר ששבה אותו. והנה מה שקרה לו, רואים ?

. למעשה המוסלמים עשויים להסכים לשינוי הנדרש בדיני המלחמה, ובלבד שהוא הדדי אבל בינתיים דוקא הנוצרים המערבים שאוכפים את החוקים הורגים הכי הרבה אזרחים לא חמושים (מיליון ורבע בעירק, TO NAME A FEW). אני לא מזדעזעת מהדרישה הזו,  כיון שהיא מבטאה כיוון מתמיד של התייבשות מעיינות ההנהגה היהודית, כאן (וגם בגולה, למרות כמה יהודים שעושים מדיטציה וכותבים על זה ספרים), שכל מה שדמיונם יכול להפיק זה שידור חוזר, כמו בסרט הוליוודי סוג ג, של תהילת המקרא הכוזבת. בידוע שסיפורי המקרא, שגדולתם בחושפנותם, מספרים על ימים קשים כמו עכשיו בדיוק, ימים של שחיתות, מלחמות אחים, ותבוסות קולוסאליות בכל זירה. פה ושם יש שנה שנתיים של תהילה, והיא קפאה בזמן, במוחם של הוייסים המיובשים שעושים מהתורה קרדום לחפור בו, או סם מוות.

 

פחימה, מי זוכר.

 

האתר הימני רוטר מזכיר את טלי פחימה דוקא (לא ראיתי באתרי שמאל, מה קרה ?), המתראיינת לאיזה אתר זר, ומספרת שהתאסלמה והפכה חלק מהתנועה הצפונית המוסלמית (ראאד סלאח וכולי). פחימה שוב מסתבכת, כך ניראה, ונקווה שהפעם לא תתאכזב שוב, כאשר יתברר שסלאח "עושה לביתו" בעתיד כלשהו, ומוכר את המטרה. כדאי לזכור שכל אדם בעמדה פוליטית הוא קצת זונה, אחרת לא היה מכור לכוח וכסף ושליטה, ולכן מטבעם הם עושים מה שכדאי בסופו של דבר. מבלי לגרוע מיושרו של הסלאח שאינני מכירה, הרי לפי התקדים של פחימה, זהירות במקומה לא תזיק.

הזונות הגדולות ביותר הם כמובן מנהיגי ישראל, ובעיקר ראשי מערכת הבטחון שהתעללו בפחימה וכניראה לא יפסיקו בעתיד הקרוב, שגם הם עושים לביתם, מהודו ועד כוש, מוושינגטון ועד בואינג כולו בוצע בצע כסוסים מזויינים.

המצוקה של פחימה היתה יכולה להיפסק לו קיבלה את הפיצוי וההתנצלות המגיעים לה ממערכת הבטחון על הזובור האכזרי בסיבוב הקודם. הייתי בודקת גם מה קרה לפני שהיא "התאהבה" (פיגורטיבית, כמובן)  בזביידה. אני זוכרת שפעם התאהבתי בקבצן מלוכלך ברחוב, ונתתי לו את רכושי, ונשקתי לו. אחרי כן התברר לי שמישהו שם משהו בשוקו שלי. אז כדאי להזהר מאוקסיטיצינים, פרומונים, סמים פסיכואקטיבים, לחישות באוזן, וכל מיני אברה קדברה. זה לגבי זביידה, לא לגבי המעשים והדעות שלגביהם אני משוכנעת שטלי פחימה יודעת מה היא עושה, ובוחרת כך וראויה לכבוד.

 זה לא שאי אפשר להתאסלם בתום לב, אני בעד, ולדעתי האסלאם דת הרבה יותר מעניינת מהיהדות העבשה והמאובנת שאין בה פינה חמה ונטולת אימה, אבל היה עדיף שהמהלך יבוא ממקום של שפע ובטחון, ולא כמקלט מישראל הנוגסת באנשיה ונשיה ללא רחם. היהדות בישראל מציעה לנו כרגע את הלל וייס, והתשליל שלו יציק לאור המצמית,  המלך הוא עירום לחלוטין, ואיתו גם ליצן החצר, ולכן –  כל חלופה עדיפה.

 

השמאל הישראלי ניער חוצנו כניראה מפחימה כי היא חורגת בכמה סנטימטרים מגבול האיבון והאימה שמגדיר את הלגיטימי בשמאל הישראלי הגווע. דוגמא לכך הוא היחס לנעמי קליין, יהודיה חמה וחכמה הבועטת לכל עבר, שהשמאל הישראלי נאלץ לבלוע. קליין כותבת בספריה למשל על הניסויים שביצע ה CIA בשליטה פסיכולוגית, בין היתר בקנדה (באמצעות יואן קמרון, פסיכיאטר בכיר ממונטריאול שעבד עבורם ועינה אנשים, מחק את זכרונם וחישמל את מוחם, לטובת השגיונות של הסי.איי.איי), רק כדוגמא, מי שכותב בישראל על אותו נושא בדיוק (בין אם על מה שקרה באמריקה ובין על ההשלכות לגבי ישראל שנמצאת באותה סירה)  מודח רשמית, בועדת השמאל (הציוני והרדיקלי כאחת, המכוסנת בבית קפה בתל אביב כניראה) מקרב האצולה הזו, כיון ש"זה לא מקובל" לכתוב על דברים לא יפים כאלה, כך אמרה הסבתא הפולניה או משהו. למזרחים מותר אולי לכתוב על זה, בגלל הגזזת, אבל גם לא יותר מידי. זה השמאל, שמקצץ עוד ועוד בשוליו, כדי להתקבל בחיק החם של הממסד, ולכן, כאמור כל חלופה הפותחת חלל ומרחב רוחני עשיר ובעל שמיים גבוהים יותר, עדיפה. טלי פחימה יכולה להתנחם בזה שהגטו היהודי תמיד אילץ אנשים מסויימים להמיר דתם כדי להמשיך ולחשוב חופשי, אחרי כמה זמן, אם התברר שהגויים אוהבים אותם, מהר קיבלו בחזרה ואמרו "אבל הוא-היא בעצם יהודים" ולכן הם "שלנו", יחד עם ויטגנשטיין, מנדלסון, מרקס ואפילו ישו. הכל תלוי במדד ההצלחה, כך שאין להרגיש רע. כזכור, לפי מקורותיו של וייס, גם דוד המלך, המשיח ממש, נאלץ לברוח לעשר שנים (!) לאויבי היהודים, הפלשתים, כי חנקו לו את המוח, ואף נלחם לצדם נגד "אחיו" הסתומים. ישראל מוכיחה שאפשר להוציא את היהודי מהגולה אבל לא את הגולה מהיהודי. וכניראה, טוב שכך.

 

 

 

 

 

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ועוד אחד  On 28/10/2009 at 18:42

    ושפינוזה, לא לשכוח.

  • רני  On 28/10/2009 at 18:48

    יוסי מלקק לשוקן ב"הארץ". זה באמת דבר מה מיוחד, הגאווה בפירוק ארגוני העובדים ובכלל. ראה את היבבה שלו על איך שהארמנים בגדו בו ועשו חצי שלום עם התורכים. לא טיפוס נחמד בכלל

    הסיפור של זביידה יכול לשמש לחוברת של פטריק קים כאשר פחימה ממלאת את מקום השוודית התורנית. כידוע כרגע זביידה עוסק בטיהור השטח מאנשי חמ"ס וכך התגשם חזון רבין, ולו חלקית: "בלי בג"ץ ובלי בצלם". בכלל שרידותו המופלאה של הנ"ל בעונת הצייד וימי החיסולים מעוררת מחשבות. באותם ימים מטרודים כלומר מי שנטרדו מביתם והועלו על רשימות השמות חיו כחפרפרות במחילות עפר וכ"ו ומשך חייהם היה קצר מנוול ומכאיב. הנ"ל שיחק אותה כוכב קולנוע וטלוויזיה. כנראה שקיבל זריקת חיסון נגד חיסול. לך תדע.

    פחימה ירדה למגרש לשחק במשחק שלו חוקים משלו. היא ניסתה לשחק בחוקים שלה וזה הצליח כמו ששינוי חוקי המלחמה יצליח לביבי. לא ברור למה צריך לרחם עליה או לפצות אותה. נניח שיפצו אותה לא נראה לי שזה היה מרפא אותה מלהיות מה שהיא. לא כל מבולבל תועה זקוק או זכאי לעזרה מהמדינה.

    נעמי קליין זו תופעה שטחית שמתאימה בדיוק למה שאת כותבת על מר"ץ. הרבה ממה שהיא כותבת על ישראל פשוט לא נכון לא מדוייק ולא מתאים. אני מניח שכך זה גם בדברים שאינני מבין בהם. גם היא, כמעט כמו זביידה ושריד, הייתי אומר מסודרת ומקושרת היטב היטב במקומות הגבוהים.

  • גלי  On 28/10/2009 at 19:01

    היה פעם מרצה שלי לפני מאתיים שנה והוא היה אידיוט.
    מרצ נופלת בגלל האליטיזם. כי היא מפלגה אליטיסטית אשכנזית, ככה היא מצטיירת בעיני הציבור.
    מפלגה צריכה שיהיה לה קונסנזוס כלשהו, ולא לפנות לציבור צר ובטח שלא לעשירון העליון שגר שם בכפר שמריהו או ברמת אביב או ברעננה צפון.
    כי זה עומד בניגוד לרעיונות הסוציאליסטים של השמאל.

  • אזרח.  On 28/10/2009 at 19:24

    טלי פחימה .הבחורה סבלה רבות , נעזבה לאנחות,מה שלא השאיר לה ברירה אלא ללכת הלאה.אני מקווה שטלי מבינה את הכיוון בו היא הולכת.

  • איילת  On 28/10/2009 at 23:15

    של אייאן חירסי עלי. היא יודעת דבר או שניים על האיסלאם ויחסו לנשים. כל ניסיון להקביל בין היהדות לאיסלאם דמגוגי לחלוטין. לא נורא, על הדוסים מותר להגיד הכל.

  • איריס  On 28/10/2009 at 23:44

    ל"ועוד אחד", כן שפינוזה ויש עוד רבים, נתתי רק קצת דוגמאות.

    רני, תודה על המידע בקשר לזביידה. אני לא מסכימה איתך לחלוטין לגבי פחימה, היא לא ירדה לשחק שום משחק, נידמה לי שלמדינה יש אחריות לנזקים שהיא גורמת לאזרחיה, גם אם נידמה לה שהם מבולבלים. בילבול לא מונע זכויות, להיפך הוא מחדד אותן. לא מסכימה לגבי קליין, למרות שאינני יודעת למי היא מקושרת, אני לא ממש בקיאה בעסקונה ההיא, אבל נתתי כדוגמא לפרובינציאליות של הישראלים. אם מישהו חושב שהיא משולה לפחימה, זה לא עולה מהחנופה אליה באתרי השמאל _בניגוד גדול ליחס המתעלם והמתנשא לפחימה. אם חושבים שהיא מאור הגולה, כי היא מצליחה בקרב הגדולים בחוץ, אז זה מוכיח מה שאמרתי. אפשר להגיד הכל, אם מצליחים (בעיקר בחוץ) אז זוכים למעמד משופר בסוף גם במיינסטרים הציוני. בסך הכל, עיסקה משתלמת יותר מאשר לגור באום אל פאחם ולאכול לוקשים מהשב"כ והתעלמות תועלתית מהפרונביציאלים המכונים שמאל בישראל. עדיף כבר להתאסלם בגדול, לעבור לאיראן או טורקיה ולחיות טוב, אחרי ספר או שניים, אולי אפילו נגד האסלאם ויחסו לנשים, הציונים יחבקו. כי לא מתווכחים עם הצלחה.

    גלי, אכן צפון כפר שמריהו, השאלה אם זה מקרה או שמא כפי שאני משערת קנו אותם בצורה הכי בוטה, כלומר לא רעיונית ומתוחכם אלא שוחד בקטן ובצמתים החשובות. אני מהמרת על האחרון.

    אזרח, עושה רושם שפחימה מוצאת אכן את המקום החדש שלה, וזה בסדר אם כי הנישה שסימנו לה קצת מחניקה לטעמי, מה האפשרויות במקרה כזה ? אני עדיין מחכה לשמוע באיזה משרד עורכי דין התרחשה ההתגלות. כניראה זה חשאי.

    איילת, צורת ההתבטאות שלך יכולה לעבור עידון וענווה. אולי קראתי ? ואולי יש לי דעות על האסלאם ? ואולי אני לא צריכה הצלפות תיקון מהיציע של המתנחלים וכל מיני אלמונים עצבנים ? על הדוסים אכן מותר להגיד הכל והם הרוויחו ביושר. אני שוחרת גדולה של היהדות, אבל לא מוצאת מי שנכנס כרגע לנעלים הגדולות. נשארו גמדים אלימים שמנסים כל הזמן להקטין את הנעל. חבל. היום כל קוזאק מתנחבל וצאצאיו מרגישים ממש מסודרים עם אלוהים אפריורי ועם היתר לפשוע מטעמו, בין ברמה האישית פלילית ובין בציבורי. קוזאק נשאר כזה גם אם הוא צם ביום כיפור.

    הדוסיאדה שאני מדברת עליה, האליטה המקומית של מתנחבלים שהם ההצלחה של המפעל הציוני אחרי הקיבוצים להפוך קוזאקים ל"אליטה" השולטת בפועלים ועבדים, והכל תוך גילגול עיניים צדקני. מזכיר מאד את האפריקנרים ששדרגו את עצמם מאד על הגב של שחורים. אלא שפה אני זה "השחורים" , וזה כל ההבדל. עבד כי ימלוך, שעומד על ערימת ספרי תורה. מכירה את המגזר, חשה אליו בוז עמוק מתוך היכרות איתם וגם עם החומרים היהודים שהם מעוותים. לא אומר כך על החרדים למשל, אף כי גם עם הגרסא שלהם אין לי הסכמה, לפחות לא מדובר בקוזאקים.

  • רני  On 29/10/2009 at 10:15

    שלום
    עצוב לנבא. פחימה לא תכתוב ספרים. ישתמשו ויזרקו. שמעת דבר מה על ואננו בזמן האחרון?. את באמת באמת חושבת שבאירן ותורכיה טוב יותר לטלי פחימה כזו מאשר באו"ם של פחם? ביטוח בריאות וביטוח לאומי מגיע גם, בקושי ולא לגמרי גם לאו"ם של פחם. כמה מיליוני אומללים בעולם יודעים זאת. חכי שיפתחו את הגדר ותזוזי הצידה שלא תירמסי בהמון הדוהר לגיהינום הציוני. היא לעולם לא תהיה נעמי קליין. ולפי העבר ניתן להניח שבגיל 65 נעמי קליין תהיה חברה בהדסה המקומי היכן שלא תגור. לשם גם הגיעו כל הקומוניסטיות משנות השלושים והביטניקיות משנות החמישים. אני לא חושב שיש סניף הדסה באו"ם של פחם
    חוץ מזה את צודקת לא מתווכחים עם הצלחה, מכים על הברזל כשהוא חם. אני ,למשל, חושב שלגולדסטיין יש כבר סוכן ספרותי ועסקי וסוכן להרצאות והוא מתכנן ספר אולי גם חתם על חוזה. ייתכן שזה הסוכן של אולמרט? או ביבי? או ברק א' העו"ד וברק ב' החייל . מעניין.
    נ.ב. גם לא מתווכחים עם כשלון פשוט משתמשים, דורסים, רומסים וממשיכים הלאה.

  • איריס  On 29/10/2009 at 12:32

    אתה זורק הרבה דברים בלי להגיד יותר מידי. הישראלים והיהודים לא חיים באותה רמת חיים של האדם הממוצע, לא בטורקיה ולא באיראן ולא בשום מקום אחר חוץ מהגיהנום הציוני, אגב.

    אני מסכימה למרבה הצער איתך שבישראל משתמשים וזורקים ורומסים וממשיכים הלאה. מה אתה עושה נגד התופעה ? אני הצעתי שנעצור אותה עם פחימה למשל. להפסיק את המחול הזה. אתה לא מסכים, כי הדעות שלה לא כשלך. אבל אתה מבין שזה תמיד מה שקורה ? יש שיטה. אם אתה רוצה להתנגד לה אתה צריך לחרוג מהשטיק הזה. ואנונו, טוב שהזכרת לי, עוד סקנדל ישראלי קולוסאלי. איפה הכסף שלו ? מי לקח ?

    זה מזכיר לי לכתוב את ההמשך, וזה "המרת דת כמקלט מדיני" .

    לגבי נעמי קליין, לא ניראה לי שתראה אוהת בסניף של הדסה, גם חנה ארנדט לא הצטרפה ויש עוד הרבה, פחות מפורסמות כאלה. נידמה לי שהדסה פשטו את הרגל ביחד עם מיידוף והמיליונרים שטובעים עכשיו באופן חשוד בבריכות הוילה שלהם בפאלם ספרינגס.

    האם ידעת שמיידוף החזיק מועדון פרטי שבו המלצריות חשופות חזה ? האם הן היו יהודיות מהדסה או מה ?

    לי ניראה שאם רוצים לשבור את שיטת סחר העבדים, צריך להתגבר על ההבדלים הפוליטיים ולתמוך גם במי שאתה חושב שהוא מבולבל או שמאלני או משהו. כי השיטה היום לשלול ממישהו את הכסף שלו זה להגיד "בוגד" או שמאלני או מחתרת יצהר או מבולבל או המיר את דתו. צריך לראות קצת מעבר לזה. אני למשל מהתחלה תמכתי בפולארד, למרות שהוא הצטרף לימין הקיצוני, מה זה קשור ? ומה קשור הדעות או הדת של ואנונו לזובור שהוא אכל ? עכשיו ייזכרו גם שגאידמק לא ממש יהודי, כי שני ראשי המוסד לשעבר רוצים להשתמש בו בתוך מגן חי. אנשים צריכים להבין שלא העדה, לא הכסף ולא הדעה הפוליטית תגן עליהם מהשחיתות הזו, ואולי הם יתעוררו. אני בספק, אבל זה אפשרי.
    אני כותבת על השמאל כי משם באתי, זו הקבוצה הכי מטופשת שקיימת היום בעולם, השמאל הישראלי, אבל זה מה יש. רק בישראל השמאל "שונא חיילים" בלי להבין שכל פעולה למען השלום חייבת לעבוד דרך דרישה חד משמעית ליטול אחריות מלאה על נזקים לחיילים, כי רק כך עולה העלות של המלחמה, וחוץ מזה מדובר על מוסר. ברגע שאדם נשלח בשם כולם, גם אם אני פלונית לא מסכימה לפעולה זו או אחרת, הרי אני מחוייבת לשלומו, עד הסוף. בארץ קל מאד להסיט את ההמון השמאלני המושחת לשנוא את הקורבן ולהמשיך לעשות עסקים עם מי ששלח אותו. זה הנגע והוא מאד מזכיר לי את מנטליות ה"לאגר" מהשואה. הערצת הכוח והבוגדנות כלפי האנשים שלך.

  • רני  On 29/10/2009 at 21:45

    ברור. זה אורגני בעייתי לפעמים כלל מכות וצרימות אוזניים והתגברתי.

    אני כמו כל הכותבים כאן אומר מה וכמה שאני רוצה בלי להגיד יותר מדי, את צודקת.

    ביחס לנעמי קליין, נמתין ונראה – חנה ארנט היא לא.

    מידורף באופן קבוע לא הזמין אותי אף פעם למועדון שלו עם המלצריות חשופות חזה ואף פעם לא גיליתי למה. כך שכמו כל הלא מוזמנים לשעבר אני נאלץ לסמוך על התקשורת.

    עוד אי הבנה, התכוונתי לומר שבינתיים יש יותר פליטים מאפריקה ומאסיה העובדת כמו התיילנדים הסינים וכ"ו המתגנבים לישראל מאשר מישראל לשם, זה כולל ירדן ומצרים. כלומר שעיתונות שם כותבת מה שכותבת אך כאן כנראה יותר טוב משם לקבוצות מסויימות. כך בכל מרווח ההכנסות. גם משפחת עופר חוזרת – כך שמעתי. גם הם כמו מידוף בזמנו לא מדווחים לי ישירות.

    אני משתדל לא לרמוס ולא לדרוס ומשלם בשביל זה מחיר . למשל השבוע רציתי לרדת מהרכבת בבנימינה והיות וכאן לפעמים העולים לא נותנים לרדת אלו שהיו לפני נדחפו וירדו. אני נדחפתי ע"י העולים, גם נרמסתי ובסוף כמעט נסגרה עלי הדלת

    מעולם לא רמסתי ולא דרסתי את גברת פחימה. גם לא מכרתי בזכותה ולא מאמר אחד או דף עיתון אחד. שוקן נמרודי ונוני מוזס כן .גם כמה אנשי שמאל שמקבלים כסף עבור כתיבה. הם גם עודדו אותה לקפוץ לפני הקטר של הרכבת הנוסעת. כבר שמת לב שגם ביחס לגברות עובדות החוק כביכול קבע שהן מועסקות אצל הסרסור כמו כל מועסק, פחות או יותר. אז מי שהרוויח עליה שישלם. אני גם לא יודע בדיוק מה הדעות שלה חוץ מבחילה מוחלטת מהרבה, בעצם כל, מה שישראל עושה ואין לי דעה על בחילותיה. אם המרת דת היא הבעת דעה אני חושב שאין הבדל גדול בין הדתות ואולי יש ואני לא הצלחתי לגלות והיא גילתה. באשר לואננו שגם הוא המיר דתו הסיפור דומה להפליא. מישהו עשה עליו הרבה כסף. זה לא אני. בכך שאני מדבר וכותב על השניים אולי אני גורם שמישהו יזכר וישלם, שטות גמורה או שאידיאליסטים (לא בציניות ) אחרים יחשבו לפני שהם הופכים עצמם בשר תותחים. זה המירב שאני יכול לעשות

    בהמשך דבר מה השתבש בקטע זה. מי הוא זה שהבסף שלו? ייתכן שזו אי הבנה שלי.

    באשר לסחר עבדים. כתבתי מספר פעמים בכמה מקומות. השיטה לעשות דבר מה בנידון זה להחזיר את וועדי העובדים ואת ההסתדרות הארצית כך אמרו גם קרל מרקס רוזה לוקנבורג בן -אהרון, הברפלד ואחרים וזה נכון. כבן הארץ הזו אני יכול לספר על מפא"י סיפורים מכאן ועד הודעה חדשה ועד יותר. אבל מצב העובד היה, יחסית, בשנות השישים והשבעים טוב מהיום בודאי. היכן ראית אז עובדי קבלן? רק דוגמה אחת שלא נכתבת בכלכליסט, דימקר וגלובס. מבטחים וקרנות פנסיה אחרות לקחו 0.75% על ניירות ממשלתיים. היום קרנות הפנסיה לוקחות בין 2-2.5 . זה אומר הפסד ברור מה גם שמוכרים את הכסף הנחסך לעופר, דנקנר ולבייב. מה שמחזיק את הכלכלה זה לא ביבי ולא בנק ישראל. זו העובדה שכל חודש נכנסים מאות מיליונים לקופות גמל וקרנות פנסיה שמהם נגנבים עשרות מיליונים מייד במקום. זאת עבדות אמיתית חמורה, קשה, בוטה וחצופה. אברהם שוחט ( ביגה ) עובד עכשיו אצל האחים עופר. את מבינה מה זו עבדות ומי הם סוחרי עבדים? מה שקרה עכשיו שכל הטייקונים לא מחזירים אגרות חוב לא קרה אז בישראל, עובדה. אי החזרה כזו פירושה הפסדי מיליונים לעבדים בהנחה שעבד שמי שעובד בלי משכורת ראויה.
    שמאל בשבילי זה לא לקרוא יום יום את גדעון לוי, עמירה הס ואורי אבנרי, זה: חוזה קיבוצי, ועד, ועד ארצי, הסתדרות ארצית, שמונה שעות עבודה, יום שבתון, חופשה שנתית, ביטוח אבטלה, ביטוח רפואי, פנסיה מובטחת, עבודה לכל והורדה של אבטלה לפחות משלושה אחוז בכל דרך. אחרי זה חינוך ממלכתי מסובסד מהגן עד לאוניברסיטה, ספורט עממי ושום פרוטה לספורט מקצועי. פארקים חופשיים,תחבורה ציבורית לכל מקום. תחשבי על זה בלבד: לפני שלושים שנה בערך לכל יישוב בארץ מכונית תחבורה ציבורית הייתה נכנסת פעמיים ביום. זה מת!! לעשרות ישובים, מושבים, קיבוצים אין שום תחבורה ציבורית.
    חוץ מלכתוב ולדבר אני לא יכול לעשות דבר בנידון ואם את דורשת זאת ממני אימרי מה בדיוק לעשות. גם על התנדבות בגופים ציבוריים שניסתי ואני ממשיך יש לי סיפורים. די נגמר גמרתי.

  • ברק  On 29/10/2009 at 22:54

    אני חושב שמה שמצפים ממך זה לכתוב לא רק נגד השמאל הפוליטי שהוא אויב שלך, אלא כמו איריס שהיא ביקורתית כלפי המחנה שלה, אתה צריך להיות ביקורתי בנושא שחיתויות ועניינים אחרים נגד הימין הפוליטי שלשם אתה שייך.

  • איריס  On 30/10/2009 at 01:06

    רני, הנה הצלחת להגיד משהו קצת יותר ברור. אנחנו מתקדמים. אז מסתבר שאנחנו לפחות פה בפורום הלא חשוב הזה מסכימים לגבי פחימה וואנונו, עשו עליהם כסף, ודחפו לפני הקטר.
    האם אפשר לעשות משהו בעניין הכסף. נידמה לי שכן, אולי אני חולמנית, ואולי לא. אם שנינו יכולים להסכים שיש פה ניצול, בלי או עם בחילה מהדעות של הקורבנות האלה הספציפיים, אז אולי אפשר לקדם את הנושא. לא רק בגלל צדק אישי למקרים האלה, אלא יותר כמקל בגלגלי השיטה. בוא נגיד שאם יצטרכו לשלם על הקומבינות האלה, מספרן ילך ויקטן, כי יהיה פחות תמריץ כלכלי, מה שהיום קובע. ככה כולנו, ימין ושמאל נהיה בטוחים יותר במדינתו מפני ניצול לרעה. הבעיה היא שכאשר אחד כזה ממיר דת או מבטא דעות שמאל, מייד הימין האוילי קופץ כמוצא שלל רב ומתעלק. וההיפך, אותו דבר (הזכרתי את פולארד). וכך השיטה פורחת .

    בוא נעזוב את הנוסטלגיה למפאי וועדי העובדים. אני בעד סוציאליזם, אבל המשטר הקודם הגיע עם הרגלים מזרח אירופאים מבחילים. זו לא היתה הסיבה לנפילתו, לדעתי האמריקאים נלחמו בשמאל החברתי הישראלי כמו בקומוניסטים, וחיסלו אותו, במקרה של ישראל בהטבעה בכסף וחדירה להשפעה על דעת קהל, מתוך האידיאולוגיה שלהם וגם החשש שישראל תשמש סניף קומוניסטי-סובייטי (חשש מוצדק, בשל קירבה רעיונית ותרבותית). היום שי הזדמנות לחזור ולקחת את מה שרוצים מהשיטה הסוציאליסטית, בלי המשטר הסמכותני ובלי ההרגלים המפאיניקים מאוקראינה ורוסיה.

    זה אפשרי, אם כי לא סביר שיקרה. הכל נגוע ורקוב.

  • איריס  On 30/10/2009 at 01:29

    בוא נבהיר מה דעתי לפחות לגבי פחימה והדחיפה לפני הקטר . אני חושבת שהפרודוקציה היא יותר מטעם הממסד, השמאל משמש כתפאורה העושה את תפקידה וגם גוזר קופון פוליטי מסויים משערוריה מדומה במקצת. לגבי וענונו, ההערכה שלי שזה סינגור עם מניפולציה (בקיצור, ניצול של טראומה), שוב השמאל נהנה מכך שהמעשה נצבע בגוון פוליטי לכאורה, אבל היוזמה והקופון זה של הממסד, והאחריות היא שלו. בשני המקרים המרת הדת היא תירוץ צפוי מראש ולעוס להמשיך ולהתעלל ולחפות על המחדלים שהובילו למעשים האלה שכביכול היו "בגידה" או מחאה. הרי אם זה היה יוסי בן חנן, שהתחלק על דעתו וירה באנשים ברחובות שכונתו, אז מסדרים לו מייד חופשת בריאות נפש ועוד תוספת טראומה. ואם זה אזרח תמים וקטן,אז הוא הופך לאויב העם וסמרטוט רצפה של כל זב ומצורע. הכל לפי העניין. לצערי, נידמה לי שבעניין של וענונו גזרו קופון גם ארגונים ממדינות זרות, שגם הם נהנים מכך שהוא מחורפן ומתנצר. אצל פחימה הייתי ממיינת את המקרה כניצול על רקע מגדרי שוביניסטי מסריח, משני צדי הגבול, ושוב האחריות היא על המדינה (שלה) כלומר ישראל, להגן עליה, ולפצות אותה על ולא חשוב מה היא חושבת על האירועים ועל האויב הציוני או מה שלא יהיה. מה זה קשור ? האם עמדותיה רלוונטיות לחובת מעוול לפצות על הנזקים ? כל השיטה הזו שזכויות מותנות בדיבור מנמוס ויפה לבעלי השררה, הוא שיירים מרוסיה הסובייטית.

    ומכאן, לנוסטלגיה שלך למפאי. העידן ההוא מת, תודה לאל, עם הרגלי הסובייטים , ואפשר כיום לקחת מה שרוצים. בעיני היה פה אינטרס אמריקאילחסל את השמאל החברתי, מכל מיני סיבות בעיקר בשל הזיקה התרבותית והרעיונית בין ישראל לבין "האימפריה הרעה" שהפחידה את רייגן וחבריו. היום זה נגמר, אפשר לקחת מה שטוב, ועדים, בטחון סוציאלי, ולשכוח מהרשעות של מפאי שאינה הכרחית והיתה קשורה באמת להרגלים תרבותים נפסדים מאוקראינה ומולדובה. גם שנאת הדת של מפאי היתה מוגזמת ולא במקומה.

    אחלה הזדמנות להתחיל מאפס..לא שזה יקרה.

    לגבי ירדן, נקודתך האחרונה ורמת החיים שם וכולי. הצעתי את זה כחלופה לפחימה או וענונו ולא לכל אזרח ישראלי. יש מצבים שבהם צריך לעשות בחירות קשות. זו בחירה עדיפה בין כמה רעות. הבעיה עם הממסד הישראלי שהוא לא מניח עד הקבר, ולכן עדיף להיעלם בשולי החברה המוסלמים למשל. למערב לא יתנו להם ללכת כדי שהם לא יצליחו אף פעם להתאושש ולהבין עד לאיזה עומק הכניסו להם את המטאטא הציוני. חוץ מזה, כאמור, לדעתי לפחות במקרה של וענונו ארגוני ביון של אנגליה וארצות הברית ואיטליה במיוחד לא מעוניינים שהוא יפתח את הפה בקשר לחלקם בקומבינות. מפליטות הפה של מערכת הבטחון ניתן להבין היום ש"הסודות האיומים" שהוא עלול להסגיר קשורים יותר להפרת הריבונות באיטליה, וכניראה עלולים לסבך שם כמה מושחתים שאפשרו את זה . לגבי האנגלים גם הם לא היו רוצים שיחקרו יותר מידי את חלקם ובטח האמריקאים שעמדו מאחורי הקומבינה לא רוצים חקירות

    בעיני שוב, העוקץ הוא המהלך באיטליה דוקא, שנותר רלוונטי ככל שהוא נעשה ללא תיאום בדרגים המקובלים.

  • איריס  On 30/10/2009 at 01:36

    בימין לא מסוגלים לבקר את עצמם לעיני "הרשעים" לפחות🙂 פן יעלוזו בנות פלשתים או משהו כזה. חוץ מזה שביקורתיות זה לא הצד החזק שם. מצד שני, החברה בימין הרבה יותר מיומנים בפעולה אזרחית ככלל, בפעולות מחאה, בערבות קהילתית, חבל רק שהם רואים את עצמם כאיזה "גזע עליון" שעצם ציציותיו ובלוריתו מקנות לו קדושה טבעית וחסינות מפני רשע, פשע ואוילות המצויים שם בשפע בלתי נידלה.

    כיום, ברמה הקהילתית עדיף להיות חלק מהציבור ההוא, כיון שהם יודעים להתנהל מול הממסד, לעומת השמאל שהפך את אכילת חבריו לתחביב המועדף, למעשה, כמו בימי קדם, השמאל בוחר כל שנה כמה צעירים ובתולות תמימים ומעלה אותם קורבן לדרקון, תמורת הטבות ואתנן. הויכוח המרכזי הוא על המיקום בתור לקבלת הפירורים מהממסד, לא ממש פירורים, כבר די הרבה כסף בעצם.
    אבל פירורים במונחי הכסף שיש לממסד. בוטנים, יותר נכון.
    שומר נפשו ירחק וייזהר.

כתיבת תגובה

