ילדה רעה, שנה טובה

מסיעה את הכלב לחוגים

 

רוק בוטום 2 – אחרי השיא האחרון, שפל חדש שלא יאומן. בשעה תשע בלילה, אני מחפשת את הכלב, והוא לא ליד הדלת. התחלתי להסתובב במושב, כיון שהוא הלך עם הבן שלי לחבר ולא חזר משם. ואכן ומצאתי אותו בבית של אותם חברים, מבלה בחצר עמוסת החתולים במרדפים מצודדים. כאשר שמע את המנוע המוכר, התקרב, נכנס בדלת הפתוחה והתיישב במושב לידי. כך נסענו הביתה.

 

זהו, התחלתי להסיע את הכלב בחזרה מחברים שלו, עוד מעט מהחוגים גם כן ומהמספרה. נידמה לי שאפשר כבר לחזור לתל אביב…

הדברים החשובים

הסערות המשמימות האחרונות, רמון, גולדסטון, גרעינים איראנים כן ולא, דודו טופז. YAWN.

 

נכנסתי בברית אברהם אבינו, הפכתי אדישה לחלוטין, וממילא אין טעם. רק כסף, והם מבינים רק כוח (וכסף). כל השאר אויר.

פייסבוק

התלהבתי, הצטננתי, נחמד.

 

לקראת יוה"כ

חבל על הזמן, לא סולחת לאף אחד. מישהו כתב בפייסבוק אל תשלחו לי שנה טובה בסמס, זין עליכם ועל הסמס שלכם. אני משתמשת גם בזה. שניהם.

 

 

 

 

 

 

Both comments and trackbacks are currently closed.
