טפילים וחיות אחרות

 

 הכינה נחמה, ומלכת אסתיר של הקרציות 

 

השפעת המתרגשת עלינו (פה בגליל כבר נכנסו לנוהל בידוד, כמו בבית החולים "העמק" בעפולה) מזכירה לי שאנחנו נוטים להתעלם או לפסוח ויזואלית על החיות הקטנות, כמו קרציות, כמו פשפשים, כמו וירוסים. תמונה אחת של אריה טורף גונבת את ההצגה, אבל קרציה יסודית יכולה להשית הרבה יותר נזק מאשר לביאה או תנין זועם. מי שיש לו בעלי חיים מכיר את הערמומיות של הקרציה, גם כאשר זורקים אותה לאסלה היא עולה ומטפסת בשוך "הצונאמי", וחוזרת לחפש נקודה נסתרת על המארחים. רק שריפה יסודית משמידה קרציה, וגם אז אני תמיד בודקת אם יש שאריות מפוחמות . טפילות היא תכונה הישרדותית בעלת מופעים מגוונים. מאיר שליו,

 כמדומני, אחראי ליצירה הנחמדה לילדים "הכינה נחמה" שבה הוא מנסה להאניש את החיה המעצבנת הזו, ולחבב אותה עלינו. ניראה אותו כותב חלק ב על "אסתי מלכת הקרציות", או "חנה נסיכת הוירוסים"…

 

משטרה, בעיה הישרדותית.

 

היום אני נוסעת לי שופי למרכז קניות כדי להקדים את ההסטריה של מחר, ול"עשות" קניה לשבת כמקובל בפריפריה. הכביש משתרך לאורך כחמשה קילומטרים בין בית החולים פוריה ובין טבריה, ועליו אני נוסעת בגרוטאה בכביש שמוגבל ל 70 קמ"ש אבל רוב הנהגים טסים עליו חופשי (ואחרי כן כותבים עליהם בעיתון במניין תאונות הדרכים). אני זוכה באופן כללי, בכבישי הארץ, לקללות של נהגים ממהרים, כיון שאני נוהגת לאט, בעיקר בגלל גילה של המכונה. בכבישים צרים כמו זה, הבעיה הופכת למטרד, והרבה פעמים אני יורדת בנדיבות לשוליים כדי לאפשר לממהרים לעקוף בלי למות מהרכב שבא ממול.

היום אני נוסעת ושומעת צפצוף מאחורי, ורואה מכונית קרובה מידי לפגוש שלי, השמש שוקעת מאחורי אז אינני רואה הרבה במראה האחורית, למעט שיש רכב, הוא דבוק לתחת שלי ומצפצף. היאצתי קצת, והחלטתי שהפעם אני לא יורדת, וממילא הצומת שלי מתקרבת. נכנסתי ימינה לטבריה, ואז בהצצה במראה אני רואה שהסטוקר התחבורתי לא היה אלא….ניידת משטרה

 

לרגע חששתי, שמא הוא בעצם סימן לי לעצור בכלל, אז האטתי לקראת עצירה מלאה בשוליים, והסתכלתי אליו. הניידת חלפה על פני, השוטר חייך ועשה לי תנועה כלשהי ביד, אולי נופף לשלום ? ונסע. מסתבר אם כן שהוא פשוט מיהר ואני הייתי איטית מידי בשבילו. בעיני זה לא לגיטימי, כל עוד אני נוסעת מעל ששים קמ"ש, ומהווה עבירה משמעתית של השוטר. לאחרונה אני מגלה ששוטרי ישראל לא מקפידים על החוק בהתנהלות שלהם על הכביש, ומנצלים את כוחם כדי למנוע תלונות וטרוניות. מחסומים מוצבים במקומות המסכנים את הנהגים והתנועה, שוטרים נוסעים בצורה מטורפת רק כדי להגיע לארוחת צהריים בזמן, ועוד. לפני כמה חודשים דרס שוטר בטבריה הולכת רגל. זה תפס כותרת, אבל מאז לא שמענו מה קרה לו. האם הוא קודם במקרה ?

 

מכאן לכאן

שוטר ההגירה הדברן עשה לעצמו ולמשטרה שירות דב כאשר חשף את השקפת העולם המפעפעת בליבו הפטריוטי. אפשר לצקצק, אך זו התבוססות אונניסטית בצדקנות עצמית, כדי לקבל לטיפות צפויות מאחרים. מה שאמר השוטר, אינו אפס קצהו ממה ששוכן בליבם ובנפשם של שוטרי ישראל. פה בצפון שוטרים חושפים את צפונות לבבם על נשים גרושות למשל, על ערבים ובכלל כל מה שלא הם, בצורה חופשית לחלוטין. כל זה מרמז על ה"תרבות הארגונית" המפורסמת, של משטרת ישראל. הדג מסריח מלמעלה, ואזובי הקיר אינם מעניינים.

 

תקשורת

הקומבינה של ערוץ 10 עברה בשתיקה ציבורית, כדאי לקרוא את יוכי שלח כאן, ולהבין שהשתיקה משמעותה הסכמה שלנו לשקשוקה בגדול, על חשבון הציבור, כדי שיוסי מימן וחבריו, ועוד כמה אנשים שקוראים לעצמם עיתונאים במרמה!  יוכלו להמשיך להלעיט אותנו בחרא, אין מילה אחרת, כדי להעשיר את עצמם. ערוץ 10 מתמחה ממש בהשתקה במסווה של חשיפה, בחשיכה במסווה של נאורות, ובניפוח בלונים חמים מאד.

 

אמריקנה לעניים

כמה פכים קטנים בשולי החדשות והאקטואליה האמריקאית. אתרי שמאל זועמים לאחר חשיפת השטינקר מאולימפיה, עמוד תווך של השמאל הרדיקלי, שלא היה אלא סוכן פדראלי. פעילים שואלים בחרדה "על מי כבר אפשר לסמוך ?"…אה..שאלה קשה.

 

אורלי טייץ, עלמה עלומה ישראלית, המופיעה כ"עורכת דין, רופאת שניים וסוכנת נדל"ן", מובילה חלק מהקמפיין נגד תעודת הלידה של אובמה. בעלה, הנושא שם ישראלי עוד יותר, יוסי טייץ, מופיע כיזם הייטק העומד להתעשר מהחיסונים לשפעת חזירים. טייץ נשמעת, בלי שראיתי אותה, כמו חבובה מהתיאטרון של ביבי. הפאה בלונדינית, האשה ניראית כמו ח"כית ב"ישראל ביתינו" או מנהלת בית זונות לשעבר, או אחותה של דנה אינטרנשיונל (תסלח לי דנה המקסימה), הפרופיל האהוד על הביביאדה. מכל מקום, מאחר שהיא טוענת שיש לה רשיון לעריכת דין בקליפורניה, רצתי מהר לבדוק אם לא פילחו לי את הרשיון המנמנם שלי, בקליפורניה.

באמריקה התגבשה ממש תנועה של אנשים החולקים על כשרות נשיאותו של אובמה על רקע לידתו, וכופרים בטענה שנולד באמריקה (הוואי). לתנועה כבר יש שם "BIRTHERS", משהו כמו "תעודת לידאיסטים". אגב, לפני הבחירות באמריקה, היו כמה קולות בשמאל שהתריעו על כך שהנושא יעלה מאוחר יותר על ידי הימין, אך הם הושתקו בלהט ההתלהבות של העונה.

הרב עובדיה מצטרף ל BIRTHERS מכיוון אחר, ומכנה את אובמה בשם "עבד", כניראה על רקע צבעו השחרחר ומוצאו הכושיי. לאחרונה הופך הרב עובדיה לדמות בינלאומית, כאשר סרקוזי מבקש לחנון את מתכנן ההתנקשות בו, ומשטרת אמריקה עוצרת חצי מהמימון של ש"ס (מניו גרזי, זנות סמים הלבנה וסחר באיברים). היחס של עובדיה ל"כושי", מעורר בעיות דיסציפלינריות לשמאל המזרחי הרדיקלי שסחט כמה וכמה מלגות דוקטור ומשרות נאות באמריקה, על הטרנד של "מזרחים זה קונטה קונטה". בסופו של דבר יוצא השד הציוני/קסנופובי גם מהבלון הרדיקלי הזה. נו מה.

 

 

Both comments and trackbacks are currently closed.
