שטרונגול משכיל- הלינק שלא נגמר

משחקים רציניים

שלשום קיבלתי את הלפיד במשחק הרשת "הלינק.שלא נגמר", מהבלוגרית "אקס אקסטרימיסטית", המנהלת בלוג מצליח, סביב אמנות, פרובוקציה חברתית (זה הכינוי שלי לפעילות מסוג זה, גם פה), ובכלל, אשה אינטליגנטית (כותבת גם בהצבר האינטרנטי "ההם"). 

 

והלפיד עובר לאמיתי סנדי הבלוגר, האמן והאיש (והמאייר החביב על הבן שלי, מהסיבות הלא נכונות…)

 

 

מאחר שנדחקתי בין האקטרימיסטית ובין הקומיקאי, אני ממשיכה ברוח זו =

 

1. פרה-קומיקס יפאני "בראש שלי", על אירועים וצירופי מקרים מוזרים…פארודיה הולמת ליום שישי ה 13

 

לחץ לתצוגת גודל מלא

היום, יום שישי ה -13, טפו טפו…וממשיכים.

 

 

 

 

למי שלא יודע –  קצת על אוזומקי למתחילים 

 

 

השטרונגול המשכיל

 

2. משום שהלינק הלא נגמר נושא צביון אנרכו-איכפתי, אני מביאה קצת פורנו "חברתי" לסיום

 

 

הרכבת הקואליציה בפוטושופ

 

אפשר לערוך בפוטו שופ – נגיד ביבי (מימין ? וואו…לא אולי ליברמן), ליברמן וציפי…מלאכת הקואליציה…

מי מנחש מה קוראת ליבני ? פרס יוגרל בין המנחשים…

 

 

 

במקור, הפוסטר מהווה מחאה נגד לחקיקה המיוחדת שתאפשר חדירה לפרטיות באמצעות חברות הטלקום.

אבל מותר סתם להסתכל על השטרונגול המעוצב, שמציץ לבחורה ישר לתוך ספר המשפטים, החוקתי (אולי הוא קורא בדיוק את אמנת ג'נבה).

 

 

שבת שלום

אה…וקצת פרקי אבות, הלינק עבר אצל….

 

 

Both comments and trackbacks are currently closed.
