נקמת החטופים

תינוקה של רוז-מארי

 

כאשר קראתי על החטוף הניגרי-ישראלי (מרעננה, איך לא), עלה בדעתי שאולי זו נקמה על החטיפה של שר התחבורה הניגרי, הרי מה שיוצא הוא מה שחוזר לבסוף. תשתיות.

 

זה מרגיע קצת לחשוב שגם על פשעים של חטיפה, אין התיישנות למעלה בבית הדין ההוא, שבו טענות התיישנות, כבישת עדות, או כל היוצא באלה – אינן באות בחשבון כלל.

 

קללה, ברכה, אפשר לבחור, ניראה שהפור נפל, ונכבל לשורשי האדמה ממש בתחתית הירקון, עם עוד "קורבן אדם" ישראלי מצוי, ילדה תמה וברה, תמיד הקורבן הרצוי והמועדף, חתמה את הגולל.

 

משהו מאפריקה פה בישראל, מלאכת קורבנות אדם וודו בכל מקום, ומפחיד היום להוליד ילדות ממש יפות, עם אמא בשם..מארי, או רוזמארי….

 

עגלה ערופה

 

אומרים שיש כפרה גם על דם נקיים שנשפך בטקס כזה, כמו שראינו השבוע, טקס שבטי, אטי, הקזת הדם מן הקורבן חשובה לא פחות מיציאת הנשמה בסוף, ורצוי בידי הוריה, גם זה מכללי הטקס, אפשר ודאי להיוועץ במומחה לענייני אפריקה, באוניברסיטה או בחוג לסוציולוגיה אם הם לא עסוקים בזה ממש באותו רגע, או אולי במומחים לאליסטייר קראולי, הקדוש-הפטרון של צה"ל, אפשר לאמר, או משהו כזה.

 

אומרים שאם יצליחו לגדל עגלה מהסוג ההוא, אפשר יהיה לרצוח, מה זה, מאות ילדות תמימות למראה, ולשחוט עגלה על נהר הירקון, שיהיה מצוחצח בקרוב, מה זה מצוחצח, כדי שיצאו הזקנים אל הנהר ויזעקו "ידינו לא שפכו הדם", וירוצו להופעה של מקקרטני או לתפילת ערבית, איש לפי טעמו בפולחנות וזבחי שוא.

 

רוז היא העולה הציוני האחרון….

או מבצע "שם הורד" ונפלאות גוגל

 

המוהיקני האחרון, שנחטף במגמה חיובית, להקים בית בישראל, אבא-סבא סבתא רבתא רבא, רצח פה רצח שם, משפחה ישראלית נורמטיבית, אמרה ויויאן, ובצדק גמור. ובלי ציניות. רוז צריכה לבוא לישראל, כי ילדות יהודיות גדלות בבית חם בישראל, כך שמע השופט בודאי, ומיתרי ליבו הרעידו לקול "התקווה" של העם הקטן והשרדן הזה, שהקים בית חם לילדות כאלה, בישראל. נתניה, בעגה צרפתית ודאי נשמע יותר טוב, לא שומעים את קולות רימוני הרסס שזורקים שם העולם התחתון. נתניה, אלוהים נתן, או משהו כזה, ואלוהים לקח. לקחיה, צריך לקרוא לה מעכשיו.

יהודי טוב כבר אמרנו זה חייל ישראלי מת, או ילדה ישראלית מתה שמספקת הזדמנות לבחון את הסונאר החדש, בעסקה ההיא עם אפריקה, אולי ניגריה, שההוא, המוצלח הזה מרעננה "סגר", יש לו קשרים בצה"ל ובתע"ש, ואשתו בטח מקדמת דו קיום ופמיניזם בחוג חברותיה, מי צריך לשאול מאיפה מימנו את הוילה, אפילו עליזה אולמרט לא שאלה.

 

מה זה ילדה אחת בשביל סונאר, מחיר מתקבל על הדעת, בהתחשב במשרות שהסונאר פתח ברעננה, והיצוא ושיפור הדירוג האשראי העולמי, והניסיון הקרבי של הסונאר. מחיר סביר בהחלט, יכתוב מחר בלוגר שסובל מעודף שומן קל.

 

וטוקבקיסט אחד, חצוף במיוחד, באתר "הארץ" כתב כך בפשטות "אני עם החוטפים", לגבי הניגרי מרעננה שהחבר שלו (בעל השם רון אייזן, השולח את גוגל לילד אחר שמצא את מותו בידי הוריו, או אולי לא, או אולי עלילה של גוגל שהוא מפליל כך את הלא מודע הקולקטיבי) נשבע ששכר לו חברת אבטחה אלף אלף, כולם יוצאי סיירות על פטריות הזיה, רוצחים עם לבן בעיניים. איך זה קרה ? וכבר מתברר שיש לו לאיש העסקים סכרת, מחלה אופנתית לאחרונה אצל אלה שנשבעו עד עכשיו "שאין להם אלוהים".

. אז אולי עכשיו הוא יושב עם דיקו ומעלים זכרונות מלונדון, לפני עשרים שנה, ומארחים כמה ילדות אפריקאיות טריות, פרחים קטנים, שאפשר לקטוף רחוק מישראל, ולחזור הביתה לחבק את הילדה, שחזרה הרגע מבית הספר ברעננה הירוקה, כאילו כלום.

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • טל  On 28/08/2008 at 01:41

    מארי שארלוט אינה יהודיה וגם לא רוז. כך אמר בנימין בעלה הקודם.

  • מר  On 28/08/2008 at 07:59
  • מרמיט  On 28/08/2008 at 15:00

    קראתי את זה באחת הכתבות על פרשת רוז. אני די בטוח שזה הופיע בזאת:
    http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/778/700.html#5522875

    אבל כנראה צונזר בהמשך (תראי את תגובה 104).

    נכתב שם שסיגלית קירשנר אמרה בראיון למקומון (יכול להיות ש"זמן רעננה"?) שאמא שלה (כלומר הסבתא-רבתא של רוז) היתה "מענישה" אותה בילדותה בכך שהיתה לוקחת אותה לחדר במלון, קושרת לה את העיניים ומסרסרת אותה

  • איריס  On 28/08/2008 at 15:19

    בקשר לפוסט הזה. קראולי וכולי.
    (במובן השלילי, לא החיובי שאתה עוסק בו)

    אם אני צודקת, אז הויויאן הזו תצא טוב מהסיפור, כי היא משחקת לפי הכללים. ככה זה ברוב המקרים האלה, כמו שימון פרס :)))

    מענין עוד כמה פרטים – רוני רון הוא נכה צה"ל עשרה אחוז ממשחק כדורסל (!!!) בבסיס שגרם לו ל"נדודי שינה", בקיצור יש למשפחה פרוטקציות. נידמה לי שאיתך או עם מישהו אחר התכתבי בקשר לכתות באגף השיקום. ועוד פרט, שהוא עבד במחלקת התברואה של עירית תל אביב, עוד מעוז של המאפיה ושל פדופילים. אחת התיקים שאני טיפלתי בהם בעבר היה של בכיר במחלקה הזו שאנס את כל חמשת בנותיו משני נישואיו. הבת הראשונה, שהתלוננה עליו, נכלאה בבית חולים פסכיאטרי. הוא היה חבר מרכז הליכוד דרג בינוני. בסוף, אחרי שעוד שלוש בנות התלוננו, הוא נשפט, אבל קיבל רוח גבית גם במהלך המשפט. העדויות בתיק הזה – אחד המסמכים המזעזעים ביותר שקראתי בחיי, וכידוע לכולם, אני כבר קראתי הכל.

    אותי מעניין מאד מי מימן להם את המאבק המשפטי בצרפת על המשמורת. זה קרה ארבע שנים אחרי בואם ארצה, כלומר מישהו הניע את האם, מארי, לעשות את זה, כאשר ידע שהסוף יהיה רע מאד.
    מאיפה הכסף ?

    כל זה לא נדע, כי משטרת ישראל גם דפוקה וגם מושחתת, אבל אולי דיכטר יגייס את חבריו מהשב"כ. ואז יש סיכוי לקצת יסודיות בחקירה הזו. בינתיים, זה פתטי לראות חצי מדינה שוחה בירקון המזוהם. זה מאד סמלי.

  • איריס  On 28/08/2008 at 15:35

    זכור לי מלון "בלו ביי" יכול להיות ששם היו אונסים ילדות קשורות בעיניים. היו גם סוסים על החוף, באותו מלון או משהו כזה. שווה לבדוק, אבל בטח הסיגלית הזו לא הותירו פרטים ברורים מידי ואולי כאשר היה סיכוי שתדבר – מישהו דאג להשתיק אותה יסודי, וגם דאג שהרוצח יתאבד או ימות, או שזה בכלל לא הרוצח שהתאבד שם.
    ניראה לי שכל רשת פדופילים פרימיטיבית לוקחת את משטרת ישראל ביד קשורה, חבורה של עצלנים ואפסים.

    מצער שהמקרים האלה לא מגיעים למשטרה, מצד שני אני יכולה להבין את הסיגליתיות האלה, מה הטעם להעיד במשטרת ישראל ? זה כמו לשים פתק בכותל, רק פחות נעים ודיסקרטי.

  • מרמיט  On 28/08/2008 at 15:35

    כן, ראיתי את השם של קראולי שם וליבי החסיר פעימה.

    מצד שני, אומרים שגם היטלר חשב שהוא תלמידו וממשיך דרכו של הדוד אל. לא בעיה שלי. ורכן כתבת לי פעם משהו על כתו9ת באגף השיקום, אבל לא זכור לי שהרחבת.

    הקטע הזה עם הירקון הזוי לגמרי. מה גם שבכלל לא בטוח שהילדה לא בבלגיה או משהו.

    חשבתי לכתוב משהו על הסיפור הזה מהזווית המיתולוגית, הפוקדת חטאי אבות על בנים, אבל המציאות שלך יותר מעניינת מכל מיתוס שלי (-:

  • איריס  On 28/08/2008 at 15:38

    שהחיים שלך יהיו מעניינים, בהחלט רלונטי לחיים שלי.

    הוספתי למעלה טוקבק נוסף בדיוק כאשר אתה כתבת. לחוקרי ההיסטוריה בנתניה, אולי זה יועיל פעם למישהו.


    בהחלט חטאי אבות, אבל אולי יותר מתאים "אכלו בוסר וכולי", כי אני לא חושבת שאלוהים מעניש את הילדות המסכנות בשביל חטאי הסבתא, אלא שהילדה אוכלת את התוצאות. אבל יש גם "עומס" מוסרי של דור קודם, בהחלט, אני רק מאמינה שאפשר לתקן את חטאי את האבות בצורה מודעת ולהפיס את זעם האלים או האל.

  • איריס  On 28/08/2008 at 15:48

    אז אפשר קצת לפטפט. נזכרתי במלון בלו ביי. המשפחה שלי דומה מאד למשפחה הזו, כולל הכל, אבל נתקלתי באי היכולת של הרשויות, הארגונים, ובעצם אף אחד, להכיל את המידע הזה. הוא חוזר כמו בומרנג למתלונן ומאד מסכן את מי שמעלה את הטענות האלה נגד משפחה שסוחרת בילדיה, כי בדרך כלל זה מאורגן ברשת או חמולה מקושרת ואלימה.

    העזתי להעלות את המסכת באופן כללי בבית משפט למשפחה בראשון לציון לפני שנתיים בערך, והשופטת אמרה לי משהו כזה – שאם אני ממשיכה בזה, היא תשאג לקחת לי את הילד שלי, ושאני סחטנית, ועצלנית או משהו כזה. ואז היא הרגיעה את אמא שלי ואת עורכי דינה שאף אחד לא ישאל מאיפה לאמא שלי יש הרבה כסף והיא יכולה לצאת ולבלות בעולם. זה היה מדהים.

    גם המקרה הזה – של רוז – מתואר במונחים מפלצתיים וחריגים, כאילו זה ממש לא קורה. ובכן, למרבה הצער סחר בילדים, בתוך המשפחה, ברשת מסודרת, קורה הרבה בישראל. אבל זה כניראה עוד "פרה קדושה כי מה יגידו על העם הנבחר, שהוא מלא סוטים, כתות, ופולחנים אפלים ? עוד יתברר שהגויים צודקים . ומכאן, עדיף להשתיק. בדרך כלל רק כאשר נכנס גורם זר לחקירה, יש קצת תזוזה. אבל גם את אלה אפשר להשתיק.

  • מרמיט  On 28/08/2008 at 16:01

    אני יודע שדברים כאלה קורים אבל איכשהו, כשאני מנסה לחשוב על הפרטים הטכניים של זה אני נתקע.

    אני חשבתי על "העומס המוסרי של הדורות הקודמים" בצורה יותר פסיכולוגית, ועל הסיפור הזה כ"מיתוס" שמקצין ומעצים התנהגויות ופחדים אנושיים נפוצים: למשל זה שאבא של מארי (האמא) התחתן עם אישה צעירה, כמעט בגיל שלה, וכתוצאה מזה היא נדחתה מהמשפחה… ואז היא הלכה ועשתה כמעט אותו דבר.

    למשל על החשש הקמאי של כל בן שאבא שלו ייקח לו את האישה…

    אבל כל זה הרי על פני השטח.

    ואחרי הכל, לא נותר לי אלא להיאחז באמונה, כמו שאת אומרת, שאפשר לתקן את חטאי האבות באופן מודע. אחרת לא היה טעם בכלום.

  • איריס  On 28/08/2008 at 16:35

    כן, רמה אחרת של ניתוח היא פרוידיאנית או יונגיאנית (יותר בכיון המיתוסים). אבל למרבה הצער זה לא נותן מענה לסבל האנושי המוחשי, ויש רצח פה וגופות וכולי, וגם ילדה ממשית שצריך להתייחס אליה מעבר לרמה הסימבולית.

    ניראה לי שבעיית ההכלה של מידע על התעללות בילדים בעיקר סחר לפדופיליה נובעת מבורות נרכשת של המאה האחרונה, לפני כן דנו בדברים כאלה, אפילו במסגרת הכנסיה או בית הכנסת. יש איזו אשליה שמאה השנה האחרונות, המאה המוארת, המדעית, של המהפכות הדמוקרטיות, של ה"יחיד, המועצם, כאילו כל מה שהיה באנושות אלפי שנים נמחק. אבל התופעות האלה קיימות במאסות בתיעוד המקראי (לא בצד המוסרני שלו אלא כתיעוד היסטורי) ויש לנו את ימי הביניים, ובסך הכל אנשים לא השתנו רק התפיסה העצמית השתנתה.

    אני – אחרי שעשיתי כמה סיבובים בנושא – חוזרת לארצי דוקא, לפלילי, למטשרה, לחדלון הקטן, הבנאלי, של מערכות שיש להן אמצעים, מלעשות את עבודתן, סתם כי מתעצלים וזה לא כדאי מבחינה תקשורתית ואחרת. הצד ה"רוחני" או הקולקטיבי, אני משאירה לך :)))
    ודאי שאפשר לתקן. אבל צריך לתקן. וזה כרוך בחשיפה, וגינוי ואיזה טקס הטהרות. יש בארץ בעיה מאד קשה להודות בדברים שנעשו, אפילו לפני עשרות שנים, וזה לדעתי מונע גדילה וצמיחה בריאה

כתיבת תגובה

