החלמה ספונטנית

Both comments and trackbacks are currently closed.

תגובות

  • יוסי  On 26/07/2008 at 16:38

    אני לא יודע אם ייעשה צדק, אבל לאחר שראיתי בעיתון את תמונתו של הנאשם העיקרי – נדמה לי שצדק פואטי כבר נעשה.

  • איריס  On 26/07/2008 at 20:51

    מי יותר ממני מעריך פואטיקה ? אלא שבעל המכולת שלי לא מסכים לקבל שיר בסוף החודש לכיסוי הקניות. וזו חולשתו של הטיעון. מעבר לכך, תודה על החיזוק.

    אמרו חכמים משנינו, שצדק צריך להיראות ולא רק להיעשות, אולי זה היה בעל המכולת ? או מנהל סניף הבנק ?

    מישהו, ואינני קובעת מי, צריך לשאת באחריות על כך שאנשים שימשו כ"תשורות" חיות. אנשים אינם מטבע עובר לסוחר, ואם כן, גם על כך יש תשלום

  • איריס  On 26/07/2008 at 21:16

    יוסי כתבתי פוסט שלם על המניפולציה שמיצה כבר הנאשם יהושע בן ציון ואחריו דרעי עם השבצים, בקיצור כם אני יכלה לשלוח תמונה גרועה מה זה קשור ? האיש מסודר לעשרה דורות קדימה, וכל צאצאיו מפה עד בוא המשיח. צר לי ששק הרחמים שלי מקיא אותו החוצה.

    מתנצלת שהתגובה של הצועד נמחקה, אפשר להגיב אם זה לעניין

