באג תקשורתי

 

ובאג נוסף

 

אתמול התראיינתי בתוכנית המעולה של גל גבאי "עושים סדר" (ערוץ 23), על כל מיני דברים חשובים ומענינים שכתבתי ב"העוקץ" שאף הוא אתר משובח. הפוסט והראיון עסקו בשאלה התקשורתית המעניינת, מתי מעבירים ביקורת ועל מי (בקשר לסוחרי נשק וגאידnק במקרה זה או במקרים דומים).

גם האתר וגם התוכנית הם שני פורומים שעוסקים בשאלות של חברה, כלכלה ונושאים אחרים הנדחקים בדרך כלל לשוליים מפני "כוכב נולד" מצד אחד והקסאמים מצד שני (ולהבדיל).

 

הרגשתי נעים מאד באולפן, ונהניתי מהסיטואציה בסך הכל, ומן השאלות האינטליגנטיות של המראיינת. בחדר ההמתנה פוגשים את המרואיינים האחרים בתוכנית, וגם זה נחמד מאד, במיוחד אם מדובר באנשים שעושים דברים חשובים, כמו אסתר הרצוג מ"פרלמנט הנשים".

 

ואיפה הבאג ? לא הצלחתי לצפות בעצמי, ואני אכולת סקרנות איך יצא האיפור (את התוכן אני מכירה הרי כי אני זו שדיברתי). היתה תקלה בכבלים אצלי, ובשעה כזו אין עם מי לדבר (וגם לא בשמונה בבוקר).

 

אם מישהו הקליט, יבורך.

 

והבאג המקורי

 

 

בימים האחרונים אני לא יכולה להיכנס לאתר "הארץ" עקב באג מוזר שפועל רק שם. כאשר אני נכנסת לאתר, עולה מייד הודעת שגיאה, ואחריה הודעה שהדפדפן נתקל בשגיאה וצריך להיסגר. אותו דבר קורה בפיירפוקס ואופרה. רעיונות ?

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עודד  On 15/05/2008 at 13:14

    לא הגזמת קצת? השאלות האלה מתאימות לצ'אטים ולא לפוסט ברשימות.

  • eti  On 15/05/2008 at 13:15

    בבעיה דומה באתרים אחרים – בידקי עם עודכנת אוטומית ע"י מיקרוסופט ו/או חבילה 3

  • רוית  On 15/05/2008 at 14:05

    עכשיו תשאלי את עצמך אם זה מקרי שדווקא בתקופה שהארץ נכנס באמ-אמא של אולמרט יש שם באג כזה.

  • איריס  On 15/05/2008 at 14:57

    עודד, נו, מה לעשות זה חלק מ"כלי עבודה" אם אני רוצה לכתוב על משהו, צריכה אפשרות לקרוא את הארץ, אלוהים נמצא בפרטים.

    אתי, תודה. אני חושבת שאכן פספסתי עדכון אחד בטעות במקום להתקין אותו מחקתי אותו. אחזור למרכז העדכונים ואעשה את העבודה. תודה תודה

    רוית, מעניין. האם לדעתי אולמרט שולח באגים למחשב שלי, זה כמעט מחמיא. אם זו היתה תופעה ארצית, ניחא, אולי היה בזה ממש. אבל את יודעת מה, אני זורמת עם זה. הארץ לא ממש נכנס באם אמא שלו, או שאני לא קוראת טוב מה שכתוב שם. לדעתי המשטרה נכנסה באם אמא שלו לפני כן. אני לא יודעת אם אולמרט פה האיש המרכזי, ניראה לי שהאמריקאים יותר מסוכנים ממנו, ה"יהודים החמים" ושלוחיהם עלי אדמות, גם בתקשורת. זה פרשה שמריחה מתסמונת "קאפו" כלומר יהודים שמוסרים יהודים אחרים לאמריקאים וקוראים לזה "ציונות חמה" בעיקר כאשר חשבון הבנק שלהם רותח ממש מרווחים יפים. נכון, חלק מהתקשורת בממונה כי יש כתבים בכירים גם לכאורה בין ה"נאורים" שבהם, המתפרנסים מאותם עסקים (כל מיני יוצאי צבא נאורים שיש להם מניות נאורות).
    בקיצור, אם מישהו שם וירוס זה לא אולמרט.

להשאיר תגובה

