חילול השם בפרהסיה (העדכון)

תולדות הפסטה המחוללת, ועוד כמה פתיתים…

 

קודם כל דיווח על הפסטה שבושלה במיקרוגל. הפתעה !!! יוצא מעולה, לא מרגישים הבדל מסיר מים, ואני ממליצה בחום (גבוה), גם למי שלא חייב. הנקודה היא למצוא את הזמן הנכון לפי איכות התנור שלכם. אתאר במדוייק את המבצע. לקחתי מיכל פלסטיק רגיל מרובע, שפכתי לתוכו ספל וחצי מהפסטה שנראית כמו ברגים עבים, על זה שפכתי מים רותחים שיכסו אינצ' מעל הפסטה. לערבב. להקרין שלוש דקות בחום גבוה, לערבב – ועוד שלוש דקות בחום גבוה, לערבב שוב, ולהשאיר עוד כמה דקות במים החמים. לסנן.

 

חילול השם…

חילול השם אחר, גם הוא בפרהסיה, זה כאשר מישהו משבש את השם שלך, חצי בכוונה, חצי בלא משים, וחצי כהפגנת כוח. הנפוץ ביותר מנדלבאום      ( פה נכנסת שורה משיר ידוע : "לו הייתי מנדלבאום, אי די בי די די די…") ואחריו במרחק קטן מאד טננבאום.

 

אתיקה ועורכי דין

 

ידיעה צדה את עיני, בקשר ליו"ר (לשעבר) של ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין (מחוז ת"א), שנתפס בקומבינה די שגרתית אצל עורכי דין ישראלים. איזו פאדיחה, אין מילה מתאימה יותר. לזקוקים לפירוש רש"י, זה הקימבון. קרקעות שרשומות עדיין על שם המורישים המנוחים, ולא הועברו לצאצאים, מהוות טרף קל ונוח לעורכי דין ולנוכלים. ממציאים איזה הסכם הלוואה שכביכול המנוח עשה לפני מותו, המייחד כבטוחה (ערבות) את הקרקע במקרה שאין פירעון. מגישים את ההסכם לבית המשפט, ובהיעדר הגנה בדרך כלל (בתי המשפט בישראל לא טורחים לדרוש מעורכי דין מסויימים שיחפשו את היורשים וימציאו להם את התביעה) מתקבל פסק דין הממנה את עורך הדין לכונס נכסים. אחרי כן, לך תרוץ אחרי עורך הדין והנוכלים להוציא את הטרף מפיהם. קרקע שנכבשה לא תשוחרר, ומכל מקום עורך הדין ירחץ בנקיון כפיו כי הוא "רק" מייצג את הנוכלים. בדרך כלל קשה להוכיח שהוא ידע או שהיה עליו לדעת שזה הסכם מפוברק.

דברים כאלה מתרחשים הרבה, גם בחו"ל (עם נדל"ן שהוחזר עכשיו ליהודים במזרח אירופה ובמרכזה). הבעיה במקרים האלה שגם כאשר התרמית מתגלה, ההפסד הוא גדול, עם כל שכרי הטירחה והערעורים, היורשים או הבעלים החוקיים יוצא ניזוק מאד ונאלץ למעשה "להתפשר" עם השודדים כדי להציל משהו מנכסיו.

זה מפלס האתיקה הדי שגרתי היום במקצוע שהיה פעם שלי. אך אין לבוא בטענות לעורכי הדין, ואני אומרת את זה אחרי ששקלתי בנושא. האחריות (החורה, בלשון התלמוד) רובצת לפתחה של מערכת המשפט שהפכה שותפה לשודדים. אני בעצמי נשדדתי כך על ידי אחותי, פעם אחת בתרמית שביצעה מול שלטונות ההגירה בקנדה בסיוע עורך דין ישראלי שהוטס לשם כדי להגיש ניירת מזוייפת, ובפעם שניה – וקשורה לכך – בקשר לעזבון של אבי ז"ל. כניראה זה פשוט מקובל כאן, והשופטים מרגישים נוח עם תפקידם המתמצה במתן הכשר לשוד.

 

 

 

התעללות בפסטה

 

ברגעים אלה אני מבצעת חילול השם, כלומר, מבשלת פסטה במיקרוגל. הפכתי והפכתי בגוגל עד שמצאתי כמה וכמה אגנוסטיקנים שהתמחו בזה. רשמית, אסור לבשל פסטה במיקרוגל, אלא רק על כיריים בסיר, אך מסתבר שישנה מחתרת בינלאומית של כופרים. נשים ממהרות, סטודנטים, עובדים שמכינים צהריים במפעל, וסתם אנשים, כמוני, שנתקעו בלי כיריים.

 

הדיווח יבוא מחר, על תוצאות המעשה הנמהר…

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • sharon  On 22/10/2007 at 11:39

    it's blasphemy!

    next time try it with rice..

  • תמר  On 22/10/2007 at 20:18

    חתרנית שכמותך !
    מניסיון שלי – אפשר לבשל פסטה וגם , שומו שמים – נקניקיות, בכלי של Tupperware – יוצקים מים רותחים על הפסטה, מחכים 15 דקות וזהו. לתוך הקערה אפשר לשים , אחרי סינון המים, את הרוטב. פחות כלים לשטוף בסיום הארוחה.
    בתיאבון

  • רפרם  On 23/10/2007 at 17:17

    איריס, את מחפשת להסתבך עם השטן? תתחילי למחוק תגובות אוהדות למעשה הנבלה
    השלב הבא הוא גילוח הראש ושנה במאה שערים

  • אלי  On 23/10/2007 at 17:19

    משום שמדובר בדיני נפשות כדאי לתקן: החשוד אינו "יו"ר ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין" אלא היו"ר לשעבר של ועדת האתיקה של הלשכה בתל-אביב

  • איריס  On 23/10/2007 at 17:37

    תגובות קצת היסטריות
    רפרם, שים לב שהבנות איתי…

    אלי, תיקנתי, אף כי לא ממש הבנתי למה זה דיני נפשות. מישהו מת ?
    נידמה לי שהמת היחיד כאן הוא המוריש המקורי שכבר נפח נשמתו לפני עשרות שנים.
    אף שהעו"ד היקר נאשם בפלילים, הרשה לי להימנע מן הפאתוס. מדובר בתרמית כספית, ואני לא הייתי מתחילה להכין לו סנדויצים לכלא. סביר שייחלץ מהמבוכה, במקרה הרע יקבל התליית רשיון זמנית מועדת האתיקה במחוז תא.

    אם "כבוד המקצוע" מטריד אותך, לא הבנתי מה זה משנה אם הוא היה או עדיין יו"ר ועדת אתיקה, ואם היא מחוזית (כולן מחוזיות) בתל אביב או בבאר שבע.

    להיפך הפוסט שלי מכין לו את ההגנה, קוזי פאן טוטי המפורסמת, ובאמת הכיצד הוא יכול לדעת שהנוכלים שהוא ייצג פיברקו הסכם הלוואה, אולי המנוח התגלה להם בתיקשור בעין דור וחתם על ההסכם מקיברו. אני גם לא לוקחת את הפירסום מילולית כנכון, נחכה וניראה.
    מכל מקום, זה הצדיק הסרת צו איסור פירסום והארכת מעצר, משמע יש דברים בגו גו, חרף חזקת החפות שכולנו זוכרים ומקדשים פה.

    אני יכולה כבר להעביר לב"כ עוד כמה וכמה דוגמאות דומות, במיוחד לגבי העובדה שאם כבוד בית המשפט אישר את הבקשות המזוייפות על פניהן, מה רוצים מעורך הדין ? הוא רק מייצג בנאמנות את שולחו כמתבקש מ…כללי האתיקה.
    ובסדום, הוא חייב לייצגם לפי הכללים המקובלים בסדום. לא עורכי הדין אשמים, בתי המשפט אחראים.
    תיאורטית, אם הבקשה הוגשה לבית המשפט ביום שהחשוד היה חולה, על ידי המתמחה למשל, היה על השופט לקרוא את הבקשה לפני שהוא מוציא צווי כינוס מופלגים והורס את החיים של אנשים.
    נניח שלא היה מעורב בזה בכלל עורך דין, מה היה קורה ? אותו דבר. בית המשפט היה חותם על הבקשה כל עוד נחה דעתו שמדובר בשודדים כדת וכדין, ושהצד השני תמים וישר. גם שופטים צריכים להתפרנס.
    לא ?

    במקרה שציינתי בקצרה, השופטת מראשון לציון הודיעה לי בקד"מ מיידית, שהיא לא כפופה לחוק. ואף נתנה דוגמאות להראות לי שהיא לא כפופה לחוק ושנתנה בעבר הרבה החלטות שהן נגד החוק. זה נחשב היום "שאקל" שופט עם ביצים שלא שם על אף אחד, מובטח עתידו .

  • אלי  On 23/10/2007 at 18:30

    הטעות שלך איננה פוגעת בחשוד, אלא ביו"ר הוועדה הנוכחי

  • הצועד בנעליו  On 23/10/2007 at 18:36

    מלים: יורם טהר לב
    לחן: יוחנן זראי
    ביצוע: עדנה גורן

    מנדלבאום, קח אותי אל החמה

    מנדלבאום, ברקטה אדומה
    קח אותי לירח
    קח אותי לחלל
    קח אותי בכדור פורח
    לי לא אכפת מה יהיה
    יה יה יה

    מנדלבאום, קח אותי אל המסע
    מנדלבאום, קח אותי בעריסה
    קח אותי כמו תינוקת
    קח אותי כמו אשה
    קח אותי בליל או בבוקר
    כמו נשר או כמו אריה
    יה יה יה

    מנדלבאום, קח אותי מפה מהר
    מנדלבאום, רק אתה ולא אחר
    קח אותי מעלה מעלה
    אל שבילי החלב
    קח אותי על ענן והלאה
    ושם לבד נטייל
    יה יה יה

    מנדלבאום, קח אותי לשום מקום
    מנדלבאום, קח אותי אל החלום
    קח אותי בידיך
    קח אותי לעולם
    קח אותי בחיי אליך
    נו, קח אותי בחיי
    יה יה יה.

להשאיר תגובה

