מורשת אשכנזית (2)

 

 

במוסף "הארץ" ביום שישי מתפרסמת כתבת צבע גדולה ומחמיאה על גדעון (דוני) הירש, רופא ומנכ"ל הועד למלחמה באיידס. שווה לקרוא, ולי היה תענוג מיוחד משום שדוני הוא בנה של חברתה הטובה של אמי, ומושא להערצתי הבלתי מסוייגת בילדות.

 

ספירת היסוד

 

מאז האפיזודה הקצרה והאינטנסיבית שלי עם הדת, נשארתי עם ההרגל של "ספירת העומר", מנהג נהדר של מדיטציה ושימת לב, המתרחש בין פסח לבין שבועות. כל יום מביא קומבינציה אחרת, והשבוע הגענו ל"יסוד" (הספירה השישית), המקבילה לצקרה השניה, כלומר, לסקס וזוגיות.

 

בהעדרה של  גבריות ישראלית נורמטיווית, אנחנו מוצאים השבוע בכותרות את הרב לאו, נציג הרוחניות הקולקטיבית, עומד תחת התקפה מבישה (וראויה) מטעם שלי יחימוביץ. מסתבר שהנסראללה הישראלי מצטיין בעיקר בחירמונים חפוזים של נשים במצוקה, וזכורה לזקנים בינינו הכותרת ב"חדשות" או ב"העיר" שסיפרה על מעלליו – "ויפן כה וכה ויך את המצרי", כך תאר הרועה הרוחני שלנו את מתקפות החשק שנוקפות אותו מאז שניצל מהשואה בעור שיניו.

 

בהיעדרה של נשיות ישראלית,  כל ה"שווים" הם הומואים, ומה שנותר זה ורסיות שונות של הרב לאו קצב רמון, בקיצור גברים שזקוקים לכפות את עצמם על נשים חסרות ישע.  אפילו גן מאיר חגג פסיטבל הומולסבי ביום שישי ללמדך שהשכינה ואלוהים לא במצב נפלא, וכל אחד הולך לעשות סקס עם בני מינו ולהתנחם מן הפציעות. הח"מ הסכימה להשיל לרגע קט את מסכנותה, ופיזזה בחן כלשהו בתצוגת אופנה מאולתרת שהתארגנה באירוע, כדי להתרים לנזקקים. אף שאני עדיין הטרוסקסואלית באופן רשמי, אני מתחילה להכין את הקרקע למעבר למיניות האופנתית יותר.

 

מודה ועוזב

אני מנהלת לאחרונה תכתובת מרתקת עם אינטקלטואל איטלקי, שהוא גם הומו, על הנושא מכל היבטיו. התוודיתי באוזניו שהפתיחות שלי היא פוזה חדשה, המחליפה שנים של שמרנות רד נקית, והומופוביה גלויה. אמא שלי הסבירה לי שאין דבר כזה הומואים, ואם כן, וקרה דבר כזה, הרי זו עילה להתאבדות.

הסכמתי להיפתח לנושא ועכשיו אני בסדר, שוקמתי ועברתי חינוך מחדש, אך מידי פעם בכל זאת צצה לי תיאוריה זדונית קונספירטיבית, שישנו קשר מאסוני-רוזיקרושן (אחוות הורד)-בטחוני להפוך את כל היהודים לחד מיניים כדי להשמידם בצורה שקטה. כניראה – צרות מוחין זו מחלה כרונית, או שההחלמה ממנה היא איטית. יש לי סבלנות לעצמי.

 

8200  -אפרופו הומואים וקונספירציות

 

מנכ"ל משרד הבטחון החדש הוא מפקד לשעבר של יחידה הנקראת 8200, ועניינה מודיעין טכנולוגי. אלה האנשים שיושבים על הרשת, ושולחים גלי אלפא למוח שלכם כדי לשכנע אתכם להמשיך להלחם נגד מישהו, כפי העולה על רוחם. יחידה 8200 מככבת בטורי הקונספירציה כאחד הקינים האליטיסטים והמסוכנים ביותר לחירויות האדם, וגם נקשרו לשמה אגדות  כאילו כל חיילי היחידה חברים בכתות פולחניות שטניות ומסוכנות. כל זה מפרנואידים מקצועיים המציפים את הרשת, בעברית ובאנגלית בהפחדות שונות ומשונות.המגזין פורבס היוקרתי מקדיש החודש כתבה ארוכה על היחידה ועל נוכחותה הבולטת בשוק ההיי טק והסטרט אפים. קבלו את ה"  skulls and bones" מתוצרת צה"ל.

בהנחה שכל זה בולשיט, בכל זאת הדעת אינה נוחה מכך שאנשים שעשו את הקריירה שלהם מפריצה לפרטיות, ישבו בתפקידים ממלכתיים בכירים.

 

 

 

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שרון  On 12/05/2007 at 22:05

    יבשו מעיינותינו בלעדייך.

  • אבוטבול, או פרקליטו  On 13/05/2007 at 02:07

    והכי גרועים הם השוטרים המנייקים שפורצים לפרטיות של ראשי העולם התחתון

  • איריס  On 13/05/2007 at 07:16

    שרון, תודה. לא בטוח שזה יותר מאשר קפריזה. בינתיים טוב לי בלי לכתוב.

    אבוטבול, לא שמתי לב שהעולם התחתון מתרגש ממשטרת ישראל. למיטב ניסיוני, הם מרגישים טוב ונעים בישראל, ומביאים את כל החברים מהעולם הרחב להנות ממרחב מוגן משוטרים.
    אתה מוסיף מלח למדורת הפצעים (או משהו כזה) שלי ושל הציבור האומלל. גם פורצים לנו לפרטיות מיחידת 8200
    וגם העולם התחתון עושה כרצונו.

    נסתפק באחד מהם. זו היתה הטענה. ואגב, מהתרשמותי הבלתי מזויינת, היחידה הזו והעולם התחתון עושים עסקים יפים בצוותא.

  • יוסי  On 13/05/2007 at 08:12

    ענק! ענק!

    ולחשוב שבעבר אפילו לא העזתי לחשוב על המספר
    ההוא בעל ארבע הספרות – אלא אם הייתי עמוק מתחת לשמיכה והראש מתחת לכרית.

  • איריס  On 13/05/2007 at 09:29


    השושו נועד בעיקר לשמור את העבדים במצב של ציות ומוטיבציה לעבוד חינם ולהרגיש מאד פטריוטים בזמן שהבוסים גוזרים קופונים.

    ניראה לי שהיחידה הזו נסחרת בבורסה בניו יורק כבר הרבה שנים.

  • איריס  On 13/05/2007 at 12:57

    אני תמיד תוהה אם אני מחדשת משהו לך, האדם "מבפנים" …אבל אם כן, זה מדאיג ואם לא, אז למה אנשים כמוך יושבים על המידע ולא עושים כלום ?
    מחכים שבחורות אומללות יעשו את העבודה ?

  • עומר  On 13/07/2007 at 19:16

    לא ברור לי אם ההערה לגבי השושו נאמרה בציניות או לא, בכל אופן, השושו הוא הכרח לסוג העבודה,

    העבדים נשארים במצב של ציות ומוטיבציה לעבוד בחינם מתוך… לכי תדעי.

    ריקנות, בעיקר.

  • איריס  On 13/07/2007 at 20:03

    החיילים שעובדים שם עושים זאת תחת חוק שירות חובה. הבוסים שלהם מוכרים את הידע לבורסה
    איפה הריקנות ?

    והאם העובדה שצעירים ישראלים מאמינים עדיין למנהיגים ורוצים לשרת את המדינה היא…ריקנות ?
    יתכן שאתה צודק.

  • עומר  On 13/07/2007 at 20:24

    המוכנות של כל בן אדם להיות בורג פיצפון במכונה ענקית, מבלי להיות מודע למה הם אותם אינטרסים נסתרים של מקבלי החלטות אנונימיים שמניעים אותה, נובעת מסוג של ריקנות.

    לא הבנתי כ"כ את מה שאת אומרת, הבוסים נהיים בוסים באזרחות, הפועלים השחורים נהיים פועלים שחורים באזרחות, איפה יש פה ניצול?

  • איריס  On 13/07/2007 at 21:16

    בגיל שמונה עשרה כולם די ריקנים יש מעט סרבני מצפון והמחיר של סרבנות הוא עצום.
    לגבי היחידה הזו ואחרות, המפקדים בזמן השירות "מנפיקים" את התוצרת לרווחים פרטיים ואחרי כן הרבה פעמים מקבלים תפקידים בתאגידים שקיבלו מהם חומר בזמן השירות. זה דבר די שגרתי בצה"ל ובתאגידים ממשלתיים. וגם יש אומרים במשרד האוצר ובבנק ישראל.
    כלומר, אנשים בשירות הציבורי, בזמן השירות "עושים טובות" על חשבוננו לבעלי הון, כדי שאחרי שישתחררו "ייקלטו" בגופים הפרטיים.
    אני מקווה שלא חידשתי לך, ואם כן, אז טוב להתעורר מוקדם.
    אי אפשר להאשים את "הציבור" שהוא זה שמביא על עצמו, כיון שאי אפשר לחיות בהנחה שכל הבכירים, כל המפקדים וכל העולם נמצא שם כדי לנצל. כך שאני לא מבינה מה ריקני בלהיות ישר , ללכת לצבא כדי לשרת את המדינה, וללכת לעבוד כדי להתפרנס ולתרום לחברה באותה הזדמנות. אי אפשר לחיות אחרת, ואכן החיים בארץ ניראים כמו ג'ונגק יד איש באחיו.

    מי שנותן למפקדי צבא את הרשות למכור רכוש של צה"ל לתאגידים בזמן השירות ולסדר לעצמם "גובים" באמריקה, הוא פושע. נידמה לי שועדת וינוגרד דנה גם בדברים האלה.
    חזרתי לא מזמן מדנמרק. אנשים הולכים לעבוד, הם לא תמימים מאד, להיפך, אבל הם גם לא יוצאים מהנחה שהבוס שלהם גונב את המדינה ועושק אותם. יש בטחון תעסוקתי סביר, ורוגע.
    ובכלל אף פעם לא רצוי להאשים את העבדים, אלא את האדונים.

  • איריס  On 13/07/2007 at 21:20

    שהוצנעה בעיתונות נוגעת למנהל המכון הביולוגי, גוף בטחוני מסווג כמו 8200 הזה ומסתבר שהוא העביר מידע מעבודת מדעני המכון על חיסוני אנתרקס לתאגיד אמריקאי, וסידר לעצמו ג'וב יפה ומכניס בתור בעל אופציות ו"יועץ" וזה התגלה במקרה כיון שתאגיד אחד בתוך המבנה הזה מכר את המניות לתאגיד אחר ופירסם דוחות לבורסה. קשה לי להניח שאף אחד לא ידע על זה. לאחר פרישתו משירות המדינה הוא היה פתאום "צונח" לתאגיד האמריקאי הזה ועושה מיליונים, וכל זה על חשבון עבודתם של מדענים במכון שצייתו ועבדו עם מוטיבציה של שושו יענו למען בטחון המדינה. ויש דברים יותר גרועים שאני מכירה אישית. האם המדענים אשמים שעבדו בהנחה שזה מקום תקין ? לא בטוח. המערכת יודעת ומחפה כיון שכולם עושים את זה ומחפים אחד על התחת של השני. עובדים שהעזו להתלונן על הבוס הזה עברו גיהנום, כיון שלאנשים הבכירים הללו יש קארט בלאנש לעשות מה שהם רוצים ולהתעלל, והם תמיד מצדיקים את זה "בטחונית" או משהו.

  • עומר  On 13/07/2007 at 21:36

    דווקא ממש לא חידשת לי – לכן העלתי את עניין הריקנות. מדובר באוכלוסיה של אנשים חושבים. הם לא עושים דברים מתוך בורות וחוסר מחשבה, או אי-מודעות. לכן אני שואל את עצמי – למה להמשיך להיות בורג במערכת, להיות חדור מוטיבציה ולשאוף למצוינות, אם ברור שגם אם המפקד שלך אדם ישר והגון, וגם המפקד של המפקד שלך אדם ישר והגון, וגם זה שמעליו – איפושהו למעלה בשרשרת יושב מישהו שהאינטרסים שלו הם לגמרי לא מה שצץ לפני השטח? מישהו שמנצל את הכוח העצום של המכונה לצרכים ומטרות שאף אחד לא שאל אותך אם אתה מסכים איתם?

    הצורך העז לעמוד במחויבות על אף כל השאלות האלו, וההמנעות מבאמת לשאול אותן, נובע מריקנות.

    אגב, אני חושב שהתופעה שדיברת עליה אומנם קיימת, אך לא היסטרית וגם במקרה הגרוע ביותר גורמת לעוד החלטה שגויה במניין ארוך של החלטות שגויות. לא משהו שבאמת מדאיג אותי אישית.

  • עומר  On 13/07/2007 at 21:39

    רק עכשיו קראתי את ההודעה השניה שלך, באמת קצת מפחיד 🙂

  • איריס  On 13/07/2007 at 21:46

    אני מסכימה אתך ש"להיות בורג" זה טעות אלא אם כן אתה רוצה להתעסק בינתיים במשהו אחר, ועושה את זה לפרק זמן מבחינה תועלתית. כלומר, אני הייתי ממליצה היום לצעיר ישראלי מצוי לא להיכנס לעימות על סרבנות, לנסות להתחמק, ואם לא הולך אז לעשות שירות טכני כזה לא מסוכן ולא מסובך, כדי שיהיה לו איקס על המשבצת ואפשר לעבור הלאה.

    לגבי המכון הביולוגי. בוא נרחיב קצת את האפשרויות. ההתקפה של האנתרקס על הקונגרס ועל הדואר בפלורידה או איהפ שהוא היום מתברר שמקור התקיפה הזו כניראה "פנימי" האם לתאגיד יכול להיות אינטרס לעשות קצת פניקה כדי לקדם מכירות של חיסונים ? בהחלט כן. האם יכול להיות שתאגיד מן הסוג שבו חבר לפתע עובד מדינה בכיר ישראלי יסתבך בזה ? כן וכן. האם זה לא מעורר חלחלה ? כן וכן. ובכלל מה עושים עובדי מדינה בתאגידים אמריקאים פרטיים שמוכרים חיסונים לאנתרקס ? אתה יכול להסביר את זה. ויש כאלה די הרבה מתע"ש שבזמן שהם עובדי מדינה (!) יש להם כבר סטטוס עסקי רשמי בתאגידים פרטיים אמריקאיים למכירת נשק שלעיתים מתחרים בתע"ש בכלל על אותו שוק. ולהשכילך, המדינה לא עושה להם כלום.
    אני חושבת שזה מפחיד ולא "קצת סטיה מקבלת החלטות". יש פה מגמה שמזכירה את "כולם היו בני" המחזה המפורסם, ואנחנו שם אלה שמתים…
    זה לא היה עובר בשום מקום, אבל פה מי שמוכר את המדינה לתאגיד אמריקאי הוא מחוסן. מעניין למה.

  • איריס  On 13/07/2007 at 21:51

    היה סמוך ובטוח שמי שמתלונן שמית ורשמית נגד אנשים כאלה, למרות שהעבירה ברורה ומוצקה, דמו בראשו, ומשטרת ישראל לא תגן עליו. האנשים האלה מחוסנים לחלוטין. הסיבה שהחבייר מהמכון הביולוגי נפל כאמור נעוצה בפירסום זר של חברה קנדית שמכרה מניות אזחקה שהיו לה בתאגיד האמריקאי ופרסמה את המידע בדרך שהחוק מחייב במכירות כאלה, ויתכן שרצו לתקוע לאמריקאים ולישראל את השטרונגול, ולא היה להם כבר מה להפסיד. אחרת זה היה ממשיך בשקט.
    וגם עכשיו לא שמעתי שהוא מבלה בכלא, הוא כבר יצא מזה, איכשהו, ואם לא, אז תמצא אותו מחר עם דרכון אמריקאי עושה ביליונים במרילנד ושורק עלינו כל הדרך לבנק. מה איכפת לו.

    וזה ,רק אנתרקס אתה יכול לדמיין מה עוד רץ במקומות כאלה. אני חושבת שברגע שזה המצב בכל המערכות הציבוריות, אי אפשר לבוא אל הציבור בטענות ותלונות.

להשאיר תגובה

