קצת המלצות, ספרים סרטים גברים

 

 

שבע חרבות

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סרטים (די.וי.די)

 

בשש השנים האחרונות לא מזדמן לי לצאת לקולנוע לצערי, הן מטעמים כלכליים והן מטעמי בייביסיטר (שזה נגזרת של כלכלי). גם הדי.וי.די הוחרם לטובת יורש העצר, וכשהוא כבר ישן אני הרוסה מידי. בכל זאת, הצלחתי להגניב צפיות בשלושה סרטים, כולם מומלצים (אבל, אולי משום שאלה השלושה היחידים שראיתי).

 

1. שבע חרבות – סרט סיני מדהים, גם מרהיב וגם נוגע בכל הנקודות המענינות. זילות חיי אדם בסין הקיסרית, משל למציאות הקיימת, כאשר מלחמה על רקע אידיאולוגי כביכול, הופכת לטבח שמניעיו כלכליים. לעזרת המצב מגיעות שבע חרבות קסומות, מאסטר חכם, ולוחמים שלומדים על עצמם תוך כדי המאבק. הרבה דם ואיברים קטועים וקטעי ברוס-לי-איש הזעם למביני דבר.

 

2. בבל – כתבו הרבה. שווה מאד. השחורים תמיד נדפקים, זו המסקנה.

3. חייל מצטיין, (BUFFALO SOLDIER) סרט לא חדש אבל משובב לב. בסיס צבאי אמריקאי בגרמניה, ערב נפיילת החומה. משהו שבין מילכוד 22 ובין פארודיה על סרטי וייטנם. ובסוף האהבה מנצחת. צפיה בסרט מזכירה לי שבעוד עשר שנים יפיקו סרטים מעולים על עיראק.

 

 

קונסואלה דה סיינט אקזופרי סובלת

ספרים

 

כנ"ל (לגבי למה לא קראתי כלום שבע שנים…)..  בכל זאת הגנבתי, את רמטכ"ל של רם אורן לצרכי עבודה, "זכרונות הורד" של קונסואלה סנט אקזופרי, אשתו של מחבר הנסיך הקטן וראשוני הטייסים בעלי היהלום בשפיץ.

ספר מקסים, ואף חובה לכל מי שהתאהבה בטייס קרבי אי פעם (ומתכחשת לזה), וספרות מקצועית לנשות אמנים אגוצנטרים שדורשים חופש אמנותי ומיני בשם ההשראה. הכל בשפה אנינה ומדוייקת ביותר, אשה מקסימה, על רקע מלחמת העולם השניה. תיאורים ופנינים מחיי הזוג הבוהמי הזה במרוקו, עוד לפני שהמציאו את הפוליטיקלי קורקט. כולל תיאור של הגיבורה כאשר היא מגלה שנדבקה בצרעת, לא פחות. התחשבנות לא מאד נשכנית עם אנדרה ז'יד שלא אהב אותה, ותיאורים של הפיכות גנרלים בדרום אמריקה מפרספקטיבה אחרת.

הוצאת כרמל.

 

 

 

קוראת את התנ"ך כל הזמן, כי הוא מונח  וזמין, תמיד יש שם משהו מעניין שלא ראיתי קודם.

 

ציטוט נבחר

 

"And it seems to me perfectly in the cards that there will be within the next generation or so a pharmacological method of making people love their servitude, and producing … a kind of painless concentration camp for entire societies, so that people will in fact have their liberties taken away from them but will rather enjoy it, because they will be distracted from any desire to rebel by propaganda, brainwashing, or brainwashing enhanced by pharmacological methods."
Aldous Huxley, 1959  

גברים או

ברצות אלוהים אפילו מטאטא יורה

 

כנ"ל (לגבי השש וחצי שנים בלי…). הגבר האחרון היה אבא של בני באקט הקובע. אחרי כן היו שלושה זיונים לצרכי עבודה, זכר לשעבוד מצרים, ועבור השב"כ או הכור האטומי, אלוהים יודע, הייתי מסוממת מידי. ואז…דממת אלחוט. הדלאי למה אישר לי חיי נזירות בסן פרנסיסקו באופן אישי, לא אכנס לסיפור.

ובכל זאת, זוקפת לזכותם של שלושה גברים מן העת האחרונה את תחיית המתים. בחדרי כבר תליתי איקון של מריה ובנה הקטן, לזכר הבתולה שלא היה לה כסף לבייביסיטר. ואז הגיע יוסף א, להעיר את הגוף, ויוסף, יותר נכון יוסוף ב, כדי להעיר את הלב והנשמה, ולבסוף היה מעשה ההזרעה המלאכותית והנפתלת שהוביל אותי לפתוח ספר וממש לקרוא. זה הגיע עם שליח, התעכב ובסוף, נאלצתי להתחיל לקרוא, בין אם רציתי או לא.

אי אפשר איתם, וגם בלי, אי אפשר.

 מייד התאהבתי ביוסוף דרך האינטרנט, ובמזריע הספרים המלאכותי דרך הטלפון. אין המלצות בשלב זה. בתיאוריה לפחות, אני מזדיינת עם ערבים. 

אינטרנט

צימוקים נחמדים. פרשת הטוקבקיסט של השבוע, האם הבעל של עדנה ארבל גולש בבלוגוספירה ומדליף ומקסח ? ואם כן, האם חשיפת זהותו חיסלה את האנונימיות ברשת בלי התערבות של "חוק חסון" ? הכל התחיל ברוטר נט, ועוד לא הסתיים.

 

 אוכלת אותה בנוהל שכן לבייניש

—————————————————————————————————————–

תרבות

הלהיט של העשור – אני !

 

 

.

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • עופר  On 08/03/2007 at 10:13

    לפחות הפעם יש סוף טוב (פחות או יותר)
    אוהב לקרוא אותך.
    תחזיקי מעמד. זה משתפר (או שלא. מה אני יודע)

  • איריס  On 08/03/2007 at 10:26

    חוששני שהפעם זה "או שלא" בעצם לא רק הפעם.

    פוסטים מהסוג הזה אני קוראת להם
    when nobody responds, be sure you hit a real nerve 🙂

    הגברים בישראל שותקים מבושה.

    אתה מברקלי ?

  • עופר  On 08/03/2007 at 11:13

    הייתי. היה כיף גדול. עכשיו אני סתם מישראל.
    היה לי פה גם בלוג, לאיזה שתי דקות. לא נחל הצלחה.

  • יוסי  On 12/05/2011 at 22:21

    פוסט מצוין!

  • misha30792  On 16/05/2011 at 02:48

    לייק לפוסט!

להשאיר תגובה

