האכיפה האולטימטיבית

מה  יעשה  אדם  כדי  להינצל  מארועי  מלחמת  גוג  ומגוג  ושאר  האסונות  שלפני  והופעת  המשיח ? !

 

יחזור לקיום מצוות תורה, ירבה בצדקה, יעזור לחלש בחברה: לקשיש, לעולה חדש וכו', גם לבעלי חיים עזובים!

יעזור לאשתו ויתן לאשה כבוד בעבודה, בבית וכו' – במעשים ולא בדיבורים! מי שירים יד על אשה לא יחיה בזמן משיח!

 

 

קראתי באינטרנט ואני משתפת מייד.  ככה השליטו סדר פעם, לפני הקמת המדינה היהודית ומערכת

השלטון שלה. ניראה יעיל יותר, לא ?

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • קובי  On 29/01/2007 at 00:09

    מעולה.
    בכל הרצינות.
    צריך להעביר את הפוסט הזה הלאה
    שבכל אתר יהיה.

  • אמירה הס  On 29/01/2007 at 09:39

    זה מספר שנים אני עוסקת באסוף בעלי חיים
    בנסיון לשמור על כל המצוות לעיל
    אולי זה יעבוד

  • עופר  On 29/01/2007 at 11:14

    אבל מה הקשר למדינה היהודית? אלו נראים לי ציוויים על-זמניים, והרי זה לא שלפני המדינה היהודית כולם היו צדיקים תמימים.
    או שיש פה משהו שלא הבנתי…

  • איריס  On 29/01/2007 at 11:26

    האיום בשלילת הזכות לתחיית המתים, יותר מרתיע ומעשי מאשר מערכת החוק הישראלית, לא ?
    זו היתה הכוונה, כניראה שהלעג שלי עילג קצת.

    לגופו של עניין, לא, אני לא חושבת שהמצב היה כה גרוע לפני קום המדינה בעם היהודי. ניראה לי שמבחינת היהודים, וזה בלבד, הציונות וקום המדינה החמירו את מפלס ההתנהגות כולל, למרבה הצער, בטחון וכבוד האשה. מה שלא אומר שצריך לחזור לימי שלוט הרבנים, אבל יש מקום לחשוב "איפה טעינו"?

כתיבת תגובה

