לא יצאתי בשלום, יצאתי גבר

 

 

המדינה הפכה אותי לגבר האידיאלי מסוג, Androctonus Amoreuxi Hebraeus(*)

ארץ אוכלת יושביה

אמא שלי היא המדינה, היא הרוח של הציונות האשכנזית, היא מסתערבת ולא אישה. אין אשה ואין אמא בישראל, אלא התצלום של אהוד ברק בתור מסתערבת, בסיירת מטכ"ל. אמא הפכה לעקרב צהוב והיא נתונה במסע חיסול שיטתי, מתוכנן, של כל בנותיה, ארבע יצאו לה, כדי להזכיר לה שהיא אשה. צריך למחות את זכר הבושה, היא עומדת עכשיו מעל אוזני עם שופר משומש מימי חאלד משעל, ויוצקת עופרת חמה.

אחות א מתה בת 5, רק בפוסט מורטם גילו את השרשור שאמא השאירה לה שם.

אחות ב מתה בת 45, הפעם הביאו את ד"ר היס, שלא ימצא כלום, אמא עטתה את השכול בגאווה של חיל האויר.

אחות ג הפיקה לקחים ומכרה את נשמתה לשטן, בפוסט מורטם יגלו עקבות של אנתרקס.

"את הרגת אותה" היא אומרת ומנקה את הסכין מטיפות הדם. "את הרגת אותה", תהרגו מזרחים, תהרגו מתנחלים, תהרגו ערבים, תהרגו קומוניסטים, תרגישו אשמים, אני כבר אשפוט אתכם.

בלוגר מעיר לי בחכמה יורדת חדרי בטן, אך לא מציע ארוכה. לא, כבוד הרב, אני לא יצאתי בשלום מהירידה בסולם יעקוב, אלא יצאתי גבר.

 

בקנדה נפלתי. לילה. מזרק. בכף הרגל שלא יהיו סימנים. המלאכית הסגולה שהייתי נהרגה במקום. במקומה גדל גבר, יוסי נקרא לו, צהוב מאד. בחוץ קרנף ובפנים קטלן עברי. "מיסטר יער" אמרו לי בטלפון, ועד היום, ממשיכים לקרוא לי מיסטר יער.

המקום אינו בטוח לנשים, לכן נולדו קיפודים שלומדות משפטים והולכות לשפוט חפים מפשע, ולהסתנן למחנות פליטים, בתחפושת של אהוד ברק.

מארג' פירסי הולידה חזון של שארית הפליטה, לסביות מסוג דייק, ציוניות, פלשתינאיות, צה"ליות, ביוניות, עשויות מנאנוטכנולוגיה של שימון פרס, מגיחות אל העולם הגדול, ומרביצות לכולם. כלומר, אחרי הפצצה האיראנית.

 

יוסי הצהוב, כמו אמא שלי, הוא רוצח מסוכן ועבריין מין. אך למרבה הנחמה הוא רוצה להיתפס.

 

 

 

אהוד ברק – האשה העברייה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עכשיו "מדינתישראל" מצטערת, כי ערבי לקח את הילדים, מחביא את שליט ואומר פצצה איראנית או שתבריאו מייד ותולידו פה אישה. אמא אחת. מלאכית סגולה שרבה עם כל העולם אבל אוהבת ילדים שלה. עכשיו אהוד המסתערבת הסקסית בוכה בבית ואומרת "איריס, תיוולדי מחדש. תראי לנו איך להיות אמא אשה", ומדינה שולחת למיסטר יער גברים להחזיר לחיים את המלאכית הסגולה. להנשים דחוף. בא רופא אפריקאי עם ריקוד הגשם. בא רופא נכה צה"ל מקשיב לכל וניתח את השקדים שהוציאו למלאכית בגיל 10, כדי שהיא לא תצעק בזמן שהפכו אותה למסתערבת. האיראני חוטף ילדים כל הזמן, וצוחק, שלחתם אותם למות מה אתם בוכים עכשיו ? ובאמת, הם לוקחים ממנו קצת כסף לטיולים בסקי וג'יפ גדול, והוא שוחט עבורם. שיקבלו מקצין התגמולים את הקומיסיה.

באים שליחים אפילו מאומן, נחמן צועק, קומי מן העפר ! אבל בינואר השנה נגזר למעלה, שיהיה חרקירי איראני למסתערבות שהורגות ילדים שלהם. פסק הדין אושר בעליונים, וקיבל חותמת של הוצאה לפועל. בום !

 

———————————————————————————

(*) המונח וההקשר לקוחים מהפוסט הזה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אמירה הס  On 17/01/2007 at 12:50

    איריס,
    זה שלך :"לא יצאתי בשלום יצאתי גבר"

    זו כתיבה מדהימה. גאונית

  • איריס  On 17/01/2007 at 15:32

    הססמא של המדינה !

  • שולמית  On 17/01/2007 at 19:42

    אם אומרים שפעם היה יותר טוב והיה שוויוני יותר מאשר עכשיו. פעם , המדינה היתה אשכנזית הרבה יותר והיה טוב יותר. האם אני טועה. ת אז אולי הבעיה היא דחיקת הערכים האכנזיים או בעצם, משחק בכאילו.בייד מכים על החזה " אשמנו , בגדנו, הפלינו, דוחים את מה שהשלטון המפאיניקי פעל למענו וביד ה רוצים את מה שהעניק להמונ י בית ישראל שבאו והתקבצו לכאן מכל קצות העולם , חבולים , עיפים ומוכים. מ
    אנחנו רוצים את הביטחון הסוציאלי, את ההשקעה בחינוך, את הקביעות בעבודה. את השוויון החברתי ועם זאת יורקים ע לתוך הבאר ממנה שאבנו כל זאת. אנחנו חברה כפוית טובה
    ם

  • איריס  On 17/01/2007 at 20:51

    אני חושבת שאנחנו פשוט אומללים בין הפטיש לסדן היה סוציאליזם עם דיכוי ועכשיו יש קפיטליזם עם דיכוי. אנחנו פשוט לא רוצים את הדיכוי.
    כן, אני בעד סוציאליזם, אבל שימי לב מי הביא לנו את הקפיטליזם – זה הסוציאליסטים שעמדו בראש.
    כמו בחוות החיות.

    ייאוש.
    לא יורקים בבאר, יש לנו בראש העדר אנשים שדואגים לעצמם ולא לצאן מרעיתם, ואם דואגים לצאן, אז רק לנקודים או לברודים מהמחנה שלהם.

  • מרמיט  On 17/01/2007 at 21:10

    איזה יופי של כתיבה. לא הפעם הראשונה שאני מתמוגג ויחד-עם-זאת מתעצב למקרא המילים שלך, אבל הפעם גם הרגשתי צורך להגיד לך את זה – חזקי ואמצי!

  • איריס  On 17/01/2007 at 23:57

    אח ויליאם בורוז. תזכורת נעימה

  • מרמיט  On 18/01/2007 at 08:42

    […אני מ'כפת לי. לא יצאתי בשלום, יצאתי גבר…]

  • איריס  On 19/01/2007 at 04:01

    אני עובדת כבר כמה זמן על רשימת לינקים והפניות לבלוגרים עמיתים, אלא שזה לא עולה משום מה, לאלוהי ה"הגדרות עמוד ראשי" פתרונים.
    רק עכשיו שמתי לב שהרשימה הגדולה שהיתה לי קודם נעלמה, יתכן בגל השינויים האחרונים (לטובה) בממשק, בקרוב אני מקווה לפתור את זה ולגמול לפחות בפובלישינג למי שחימם את ליבי מבין הבלוגים

  • מרמיט  On 20/01/2007 at 01:03

    הקישור הישיר לטרקבק לעיל:

    http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=346488&blogcode=5677439

    (.קיבלת את הפנצ'ליין)

  • איריס  On 20/01/2007 at 06:49

    תביא איזה סיקור חיובי של הבלוג שלי, לא בתור מעבד תמלילים, וממציאת ביטויים, משהו שיווקי שיקפיץ את הרייטינג כמו שצריך. אל תעשה חצי עבודה. תשמיץ, תברך, תכתוב פוסט שלם, תעשה משהו מעשי מרמיט.
    צא גבר, במובן החיובי של זה🙂

  • איריס  On 26/01/2007 at 16:13

    העלית את הפוסט כמעט במאה כניסות מאז הפוסט שלך. יפה. תמשיך ככה.

  • מרמיט  On 27/01/2007 at 11:02

    אצלי לא נכנסו מאה…

  • איריס  On 27/01/2007 at 19:43

    זה לא אומר שכולם באים משם לכאן אלא מעבירים הלאה. בכל מקרה בין שתי התגובות שלך היו מאה כניסות אבל יתכן שחלק מהם שייך לי פשוט

    בכל מקרה, קראולי ? ביסמיללה, מפחיד
    חמסה חמסה בן פורת יוסף עלי עין
    וכולי
    מפחיד כמעט כמו שמעון פרס.

  • מרמיט  On 29/01/2007 at 03:06

    למה הוא מעורר כאלה התנגדויות ופחדים אצל אנשים רחבי-אופקים ולא-היסטריים בדרך כלל?

  • איריס  On 29/01/2007 at 06:29

    כי זה מה שהוא רצה. להפחיד. והצליח.

    העוסקים בשדים ובטקסי וודו אפלים…המה אנשים מפחידים. אמרו אצלנו חז"ל אל תחקור במופלא…
    אבל בטח יש בזה משהו, אחרת לא היו נוהים אחריו חצי עולם. תמשיך בשלך ותדווח לציבור

  • איריס  On 31/01/2007 at 21:09

    אולי יצא ממנו אפילו כסף ?

  • בובה  On 06/11/2007 at 16:53

    אל גברת מאצ'ו פיצ'ו.

    נשאלת השאלה. כתבת פה רטוריקה, קצת פואטיקה, הבעת כמה רגשות, ירית איזה שילוב שיעשה לך נעים לכמה דקות, אבל מה באמת עשית בקשר לגוש השחור הזה שאת מתארת פה?

  • איריס  On 06/11/2007 at 21:34

    מה את עשית ? הגוש לא שלי, הוא נפל עלי, או הופל. אני רק אומרת לא תודה, אבל יש לו בעלי בית.

כתיבת תגובה

