ציד מכשפות

כל הזמן טוחנים לנו בראש על הלבנת הון, מכבסת הון….והנה השבוע מספר ידיעות אחרונות, במוסף שלו, על מכבסת מצפון חדשה, כזו שלא הכרנו קודם. בוא ואתאר לכם את ה"עסקה הסיבובית" (חבל שאין לי אפשרות להוריד לכם את הגרפיקה של היאחב"ל, על כיבוס ההון.) –
 

ההון

עשרים שנה בשירות הציבורי, חתימה על צווי גירוש, הריסה, צנזורה, הפללת חפים מפשע, ציתות, דיכוי, פשעי מלחמה ועבירות נגד המין האנושי (בפרקליטות, בצבא, בשב"כ).

 

ורש"י היה מוסיף, ואולי כל זה על דעתו של ג'יי אדגר יו נו הו

המכבסה

שימו לב – פרישה מתוקשרת אצל רונן ברגמן בידיעות אחרונות,

התעוררות פתע של המצפון, "סידרו אותי", מלה רעה ומבודחת קצת על יחיאל חורב, אבל לא משהו חריף במיוחד, קונוורסיה מוחלטת של העמדות הפוליטיות, ולאחרונה :הצטרפות ליחד. 
 

דוגמאות בולטות

דבורה חן וחברתה רחל דולב  – המדובבות בע"מ

דוגמאות חדשות (בדרך)

שרביט-ברוך, בעוד עשר שנים אצל רונן ברגמן, מתחרטת.

 

—————————————————————————————————————————–

גילוי נאות :

יש לי עניין אישי בנושא, וכאשר תיגמר הכביסה (אני עכשיו בשלב המרכך והסחיטה), אצא בראיון לציבור.
 

ציטוט מהראיון העתידי שלי : "יכולתי לנסוע לטוסקנה עם הפנסיה, אבל זה לא האופי שלי, אני מעדיפה את לונדון. בעיקר בגלל השפה, ופיצה נורא משמין."
 

 סקופ : דרכון ישראלי אכיל, בכמה טעמים (תות, וניל ומשהו עם ריח של שקדים).

 רחל דולב מספרת שכאשר כמעט נחטפה לאירן החליטה לאכול את הדרכון   (דרכון ישראלי שמיש חשוב יותר מהאדם שנושא אותו) ועד שהאיראנים היו מבצעים את הניתוח להוצאת הדרכון, כבר אי אפשר היה להשתמש בו.

——————————————————————————————————————————-

ציטוט נוסף מהראיון העתידי איתי : "פעם נסעתי לטיול בקנדה ופתאום ראיתי שני איראנים מחופשים לגרמנים, מנסים לחטוף אותי בשביל המידע המסווג שהיה לי מהעבודה בבנק הפועלים. התפללתי מהר, ואכלתי את הדרכון שלי, אתה יודע איזה עצירות היתה לי אחר כך ? והקונסוליה בטורונטו לא הסכימו להוציא לי חדש, אמרו לי זה לא נקרא לאבד, תעשי חוקן ותביאי את השאריות מצידנו. ועשרים וחמשה דולר מזומן. אחר כך בכלל התברר שהאיראנים המוסווים לגרמנים היו בכלל עובדים של יחיאל חורב. רק רצו לבדוק אם אני בכושר. "

                                    

 

Both comments and trackbacks are currently closed.
