צהוב במערכת המשפט

עזר כנגדו

סניגורית מחוז חיפה חשודה בניקוב צמיגי מכוניתו של שופט
מאת פאדי עיאדאת, ניר חסון ויובל יועז
עו"ד גליה סלבצקי צולמה בידי המשטרה בעודה מנקבת את צמיגי מכוניתו של השופט, שעמו קיימה בעבר יחסים רומנטיים

כותרת צהובה מגייסת אותי משלוותי לחמש דקות. סניגורית ציבורית חתכה צמיגים למאהב השופט. מזכיר לי את הספר של עירית לינור, ממלחמת המפרץ, נידמה לי ששם הגיבורה חותכת צמיג לחבר שלה, וזה יוצא "קול" מאד, לפחות בספר, כפי שאני זוכרת אותו לפני חמש עשרה שנה.

 

מעניינת ההצטרפות של כמה מקרים, נשים נוקמות, זהו המוטיב כניראה שמבקש לצאת החוצה, ביחד עם הגברים המטרידים. יוצא שהמכשפות הנבחרות הן נשים שחרגו ממסגרת משפחתית מקובלת, והגברים המטרידים נחלקים שווה ויפה בין נשואים לגרושים וכל מה שבאמצע.

 

מסקנה – די לכיבוש, וכמובן לחזור בתשובה !

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • קלמן  On 06/12/2006 at 17:23

    אני בעניין הפרלקס, זה ניקר לי בראש עד שנזכרתי,זה מושג מהניווט האסטרונומי (פעם הייתי קצין סיפון), זה תיקון שעושים כאשר מודדים את זווית הרום של גרם שמימי באמצעות סקסטנט, טבלאות החישוב בספרי הניווט מתייחסות לצופה ווירטואלי הנמצא במרכז כדור הארץ, בעוד הצופה הממשי נמצא על פני כדור הארץ, ההבדל במיקום יוצר סטייה במדידה שצריך לקחת בחשבון כשנכנסים לטבלאות. תיקון הפרלקס מחושב על פי קו הרוחב של הצופה ומתרגם את נתוני המדידה של הצופה הממשי לצופה ווירטואלי.
    אם נתייחס לתיקון בחישובי הניווט כמקור של המושג הזה, כי אז הבחור מוויקיפדיה טועה, לא מדובר בזווית ראיה חדשה ונוספת על הקיימת, אלא ראיה הלוקחת בחשבון את המיקום של הצופה כאשר היא בוחנת את התמונה שהוא מציג.

  • קלמן  On 08/12/2006 at 11:34

    סתם רציתי להוסיף תגובה, למספר -1 יש שפיץ שדוקר אותי בכל פעם שאני מגיע לכאן לראות אם הבנת מה שניסיתי להגיד לך. המספר -2 שניים חביב יותר ועושה פרופורציה.

כתיבת תגובה

