כותבת מוחקת

 

 

פוסטים נעלמים ובאים – לעיתים אני טועה עדיין בקטיגוריה של "פורסם" או "אנדקס" ויש דברים שעולים לפני זמנם ואני שמה לב רק אחרי כמה שעות, או כאשר נידמה לי שפרסמתי, ולאכזבתי כאשר אני נכנסת אחרי יום לראות מי קרה וכמה, מתברר שזה נותר ב"טיוטא". ככה זה עם דיסלקציית מחשבים סופנית.

במקרים אחרים, הנוהל אצלי – פוסט רגיל, אקטואלי, אורך חיי המדף שלו יממה או שתיים. מיעוטם נותרים בארכיון, ומיעוט עוד יותר קטן נותר מאונדקס. ולכן, אין צורך בפרשנות קונספירטיבית לסופו של פוסט מסויים. זה לא בגלל התגובה ההיא או הזו. (למעט שני חריגים בכל התקופה שהיו אכן בתגובה לתגובה).

ללמדך, זה בלוג, ולא התנ"ך.

ועם המתבלבלים ולא עולבים – הסליחה. אני מבטיחה שפעם, כשיהיה לי כסף, ת/היה לי גם עוזר/ת מנהלית לענייני פרסום באינטרנט וענינים נוספים. בינתים, זה המצב.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

להשאיר תגובה

