שירי ילדים

 
לַדּוֹד משה
 
לַדּוֹד משה שֶׁלִּי מאמריקה

 
רק ערבייה תיתן לי את פרס הנובל
לשלום
בעוד אתם תמשיכו לסקול אותי
בתור

הָיְתָה חָוָּה
לְגִדּוּל זוֹנוֹת
בְּיִשְׂרָאֵל
וְגַם בסנטו דומינגו
 
לַדּוֹד מָשָׁה שֶׁלִּי מאמריקה
הָיָה גַּם חֶשְׁבּוֹן הוֹצָאוֹת
מאייפק
וּמַפְעִיל ניסתר
מהסי. אִי. אִיֵּי
 
אייה אייה אוֹ
 
11.
 
אני יושבת בלילה,

 
 
10.
 
האמת עברה אל השוליים קיבלה
נוק-אאוט
אומרים היא פמיניסטית קיצונית
מופרעת
אובססיבית
מביאים הוכחות פסיכיאטריות
שהשתגעה לחלוטין
או ששתלו לה את הזיכרונות
השקריים
שתרגיש טוב לפחות יש את מי להאשים
או תמיד הייתה לה הפרעת למידה
נוירולוגית גנטית
תיקח כדור
ותהיה בן אדם

והרחם שלי –
דרך הקוס –
מתפללת לגשם
אבל לידי רק משפכים עצורים
ישוע
הומו
נשוי
נרקומן מתנזר
ובנק הזרע לא מסכים לתת לי
משיכה
כי החזירו לי את כרטיס האשראי
קרוע
 
9.
 
בטורונטו הסבתי מבט מבני
לדקה אחת
באו הסי.אי.איי עם מושבניק אחד
מישראל
ורוקח מניגריה
דחפו לבן שלי עוגיה עם כספית
עכשיו חצי מהנפש שלו
אכולה
 
 
7.
 
הבן שלי ואני גדלים
בכלוב של קופים
בחוות הניסוי
אנחנו לא למכירה
אלא לטיפוח
של בעל הבית
 
לבן שלי ולי
אות קין
סימן שבו נעשה
הניסוי על המוח
 
בתוך הפה מסתירים
עכשיו את המספר
                 על היד
 
                 הבן שלי אמר היום
                 אמא הפצע עבר מהפה
                 לעין השלישית

 

קולאז' – כל הזכויות שמורות למחברת, יפו 2004

Both comments and trackbacks are currently closed.
