כאן גרה בחורה יפה – נא לא להרוג

 בין המצרים, יפו

"הם יכולים לעשות הכל, לכל אחד" אמר בפסקנות

-"מה זאת אומרת הכל לכל אחד, להפליל כל אחד ?" שאלה בספקנות.

-"כן, ימצאו את הדבר, את ה"חליפה" המתאימה, שזה יראה אמין, למי שמכיר את הבן אדם. יתאימו לו את זה." המשיך והפליג בתיאורים…

– "זה נכון. אפשר גם להרוג. היום היד קלה על ההדק. מישהו לא מוצא חן, מחסלים. " הרהרה נוגות.

-"כן, הנה מצאו גופה של אשה ביפו, על החוף. אני חושב זה משהו כזה…" ניסה להפחיד ולהרשים אותה…

-" יכולים, בטח יכולים. פעם פחדו להרוג יהודי, אולי מישהו יעשה ועדת חקירה…היום ? אין מעצורים. אדם לא צריך להיות אפילו אשם במשהו… לא רוצים לשלם, לא רוצים להתמודד…יורים. "

-"מה פתאום ? לא צריך עכשיו לירות. להיפך, מנטרלים. בשביל מה לירות אם אפשר לנטרל ? " גילגל בפיו את המילים האקטיביות האלה.

-"כן, זה מה שעשו לי." פניה הפכו עגומות, חרושות קמטים מן השמש העזה.

 

 ……

-" תבקשי איזה גו'ב…משהו טוב כזה." ניסה להפיח רוח חיים בשיחה הגוועת.

-"ג'וב ? כמו מה ? אלה יודעים לתת רק ג'ובים עם קומבינה…זבל…לא רוצה. אם רצו לתת ג'וב כבר היו מאה

 ג'ובים שרציתי. כל מיני דברים שלא קשורים לחרא הזה. עובדה, לא רוצים. רוצים להרוג. "

-"נו, טוב. יהרגו, אז תעשי חיים בינתיים, תהני מהחיים שנשארו."

-"אתמול עברו לגור ליד הדלת שלי איזה עשרה משת"פים מהשטחים, ישנים על מזרונים, עם הדלת פתוחה. זה

 ייגמר רע, אני אומרת לך." נזכרה שחזרה בלילה, והתחושה המוזרה לראות דלת פתוחה ואנשים ישנים, ערומים

 למחצה על מזרונים, צפופים בחדר אחד.

-"לא, מה פתאום. לא הורגים בחורה יפה." זה היה קלוש, לנוכח העובדה שהרבה מן היופי לא נותר בה. נעלם לאחרונה ולא הותיר אפילו סימנים.
-"איזה מתוק. אז אולי אני אכתוב על הדלת "כאן גרה בחורה יפה" במקרה שהם לא שמו לב…" צחקו שניהם, צחוק שטוח קצת.

-"תגידי, מסוכן לי לדבר איתך בכלל ?" פתאום הוא נזכר לשאול.

-"אני יודעת ? אולי מסוכן לי לדבר איתך ?"  נזכרה.

 

 

ימים של אמון, אהבת אדם ורוח תקווה ריחפה בין תושבי הארץ המופלאה, ראשית אתחלתא דגאולה.

 

היום כבר אפשר = להצטרף לרשימת דיוור ועדכונים לאתר זה

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

