יחרבתכ

 

  • זה קורה גם במקומות אחרים.
  • מזתומרת קורה, כל הזמן, בכל המקומות.
  • איפה? מה קורה ?
  • זה, זה קורה גם במקומות אחרים, אל תעשה עניין כאילו רק פה זה קורה.
  • כן, מה, שם זה לא קרה ? קרה.
  • נכון, הוא צודק, ויותר גרוע. נו, זה, שם, זה לא היה יותר גרוע ? אז תפסיק להתחסד.
  • בהחלט. קורה כל הזמן במקומות אחרים.
  • אז תן לי לספר לך מה קרה…אתה שומע ?
  • לא חשוב, זה קורה גם במקומות אחרים.
  • בסדר, בסדר, אבל אני רוצה לספר לך מה קרה בשפרעם. רוצה לשמוע ?
  • מה יש לשמוע ? הכל קורה גם במקומות אחרים.
  • לא אמרתי שלא, רק תן לדבר, תקשיב מה קרה שם…
  • אתה רוצה להגיד לי שזה קורה רק כאן ? זה קורה בכל מקום, קרה ויקרה. האמריקאים לא עשו את זה?
  • אני לא רוצה להגיד כלום, רוצה לספר לך מה קרה…
  • אין לי מה לשמוע מה קרה…מה שלא יהיה זה קורה גם במקומות אחרים.
  • אה..אבל…רציתי …להגיד לך…ש…שם…
  • אתה לא מחדש לי כלום, זה קורה בכל מקום.
  • מה קרה שם ? גם שם לא נותנים לבן אדם לדבר ?
  • כן, זה קורה בכל מקום.

00000

 

  • זה לא אותו דבר, איך אתה יכול להשוות ?
  • אני לא משווה, זה היה בארמניה.
  • איך אתה יכול להשוות, זה קרה רק שם…פלנטה אחרת.
  • לא השוויתי רק אמרתי ש…
  • אני לא מבין, איך בכלל אפשר להשוות דבר כזה לזה.
  • אמרתי רק שהם..
  • אין מה להגיד את זה, זה לא דומה בכלל. זה לא קרה בשום מקום אחר.
  • בסך הכל סיפרתי על הספר הזה…ש…
  • כן, כן, שמענו, רוצים להגיד שזה אותו דבר, שזה קורה בכל מקום. לא, זה לא דומה ואין לזה דומה. זה שונה, אין דבר כזה, לא קורה בשום מקום.
  •  אתה רוצה לשמוע מה קראתי בספר הזה ?
  • לא, מה יש לי לשמוע, זה לא דומה למה שקרה.
  • למה שקרה איפה, שלא נותנים לדבר ?

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

כתיבת תגובה

