הצעה מגונה שאי אפשר לסרב לה

  הצעה מגונה למנויים בלבד !!!

אני מאד ממליצה לאנשים להירשם ברשימת הדיוור שלי (פה מימין למעלה). לא, לא תקבלו תזכורת לחומר שכבר התפרסם באתר. המנויים יקבלו חומר שלא מתפרסם באתר, ויועבר למנויים בלבד ! בעלי קיבה חזקה במיוחד מוזמנים להיענות לאתגר ! נגעלתם עד עכשיו, תיגעלו יותר בדיוור הייחודי. כל האמת על הפרשיות המוסתרות מן הציבור, כולל הלכלוך שלא רוצים שתדעו. סדרה מיוחדת על תעשיית העינויים הישראלית, הממציאים, המרוויחים ושפני הניסוי. ותחקיר בפרקים על הקשר הסודי בין בנק לאומי, באוינג, סיב"ט, ו….הרב המקובל "פיליפ ברג". חשיפת שחיתויות בשמאל, ובארגוני הזכויות…האם הכל נקי בממלכת המטיפים בשער ? "קרן חדשה = שחיתות ישנה".

לשם כך, עלי לצבור לפחות עשרים שלושים מנויים כדי שהטרחה תהיה כדאית. בינתיים נרשמו שני אנשים, ונידמה לי שאחד מהם זה אני (ניסיתי את האופציה..), זה לא רציני לעיתון המחתרתי הראשון ברשת הישראלית.

בלי שירים, בלי הגיגים, בלי רמזים – כמו שזה, עד העצם.
לבקשת הקהל בלבד, יועברו גם מתכונים ועצות בישול מעת לעת.
פרסומאים, נותני חסות, נותני שוחד ודמי לא יחרץ מוזמנים ליצור קשר. תשלום במזומן בלבד.
דרושים מתנדבים לתרגום לאנגלית, רוסית וערבית.

איריס, כאילו 

נב בעוד שבוע אם מספר המנויים לרשימת התפוצה לא יעלה אני מבטיחה להעביר לינקים לפורנו עם בעלי חיים. ניראה אז מה קורה.

Both comments and trackbacks are currently closed.
