סקיצה לשיר חלום

 
4.

 
אתמול היה לי סיוט נורא
שאני מתה
 
זה החלק הטוב.
 
הסיוט היה שאני עולה לעולם
הבא
ומייד חוזרת למקום שעזבתי
לפני שנולדתי
 
משרד עמוס תקים מפוזרים
קרטוניים
של לקוחות
שלא משלמים
ויש להם
דיון
בבית הדין
 

אני עורכת דין של הסניגוריה
הציבורית
השמיימית
ממונה לכל המקרים האבודים
אנסי ילדים
רוצחי תמימים וזקנים
גנבי נשמות
כרת ומעלה
 

אני מאחרת לדיון, הקליינטים
רצים אחרי בשורה
מנדנדים
מתי הדיון
איפה השירותים,
אדוני
אני אומרת
לזה מאחורי
תביא שלושה עדים
ותפסיק לבלבל לי את
המוח
אנחנו מאחרים
 
רצה לאולם התיקים נופלים
המסמכים מתפזרים
הקליינטים צועקים
והשופט
זאת אומרת
אלוהים
מנחית את הפטיש
"בית המשפט, גברת איריס
שוב מאחרת ?"
 
התיק של עשרה לתשע
מסתכלת בפרצוף 
מוכר
היה אבא שלי באיזה גילגול
אולי אנס גם אותי
בגיל שש
באמבטיה
 
אין זמן להיזכר זה לא חשוב
אדוני איפה המסמכים
והצ'ק לביול התיק
אתה ניראה לי מוכר
 

 

Both comments and trackbacks are currently closed.
