חג פורים – רוחות מלחמה (אחשוורוש מכה שנית)

השילוש הקדוש : מחזה בהמשכים על תוכנית טלויזיה של מוניקה, מדונה וסינדי. זהו מחזה פנטזיה מד"ב בעלת עוקץ סטירי מקברי, למי שמחפש את זה. או סתם חיטוט אצל סלבס זוהרות למי שאוהב תמונות.

פרק ראשון : התוכנית הראשונה עולה למסכים, איזו התרגשות !
 

 

מדונה, הידועה כמי שהקסימה רבים וביניהם רבנים וגם את גדעון עזרא. 

התוכנית הראשונה תוקדש להצגת המראיינות עצמן באמצעות ראיון עצמי.

 

 

סינדי – המוכרת כסוכנת האמריקאית-ישראלית שהקסימה את מרדכי וענונו.

מד וסינדי : שלום מוניקה, אנחנו רוצות לראיין אותך היום למען הצופים שלנו. מה שלומך, אגב? את ניראית מצויין.
מוניקה: תודה, תודה, זה נכון. כידוע לכן עברתי לספר החדש בבוורלי הילס, וזה עשה את שלו, הוא שינה לי את כל הקונספציה. אומרים שזה מחמיא לי מאד, הצבע במיוחד. תודה בנות. נכון כיף שיש לנו תוכנית אירוח בפריים טיים ? אתן יודעות שזה משודר גם בישראל ? איזה כיף, אני כל כך מתרגשת, וואו ! (קופצת ועושה מחוות של מעודדת).
מדונה וסינדי : (קופצות לחבק אותה, שלושתן מתחבקות אל מול המצלמות ומפזזות). נכון, גם אני, גם אני.
מוניקה: טוב, מה רציתן לשאול אותי, אני רואה שהכנתן נייר…הא הא.
מדונה: טוב, בוא נעבור לחלק הרציני של התוכנית. (המצלמה עוברת לקלוז אפ, והקהל מפסיק לשאוג).
מוניקה, עברו כמה שנים…(מסתכלת לרגע לעבר סינדי…"בעצם כמה זמן ? חה חה), מהיום שבו נהיית האדם השני הכי מפורסם בעולם. מה יש לך לאמר על התקופה הקשה ההיא ? איך את רואה אתה עכשיו, לאחר שרכשת בודאי פרספקטיבה חדשה…(המראיינת מרצינה ומביעה הזדהות במבטה הרגיש).
מוניקה: כן מדונה, אני כל כך שמחה שכל זה מאחורי, אבל כמובן שאחרי אירוע בסדר גודל כזה החיים לעולם לא חוזרים למה שהיו קודם. לפני הכל, אני רוצה להזכיר את הניתוח שעבר קלינטון, ולאחר לו החלמה.
(אנחות מהקהל ומחיאות כפיים).
מדונה: את עוד חושבת עליו ? אתם בקשר כלשהו ? שלחת לו כרטיס החלמה למשל ? (שואלת בסקרזם מסויים, מתרוממת לרגע מן הכסא ומיישרת רגל חשופה וחטובה).
מוניקה: ודאי שאני חושבת עליו, איך אפשר לא ? אבל, לא מדונה, אין לנו שום קשר כמובן, ואני מאחלת לו רק טוב, והצלחה.
מדונה: יש לי שאלה לא נוחה קצת, את לא חייבת לענות…(צחוקים מן הקהל). האם את מרגישה אשמה, בפרט עכשיו שבבחירות האחרונות המפלגה הדמוקרטית לא חזרה ואף אבדה מכוחה ? הרי מאז הפרשה, בעצם, המפלגה לא התאוששה.
מוניקה: אמממ…שאלה קשה מדונה, את בטוחה שאישרנו את זה בישיבת המערכת ? חה חה (צחוק קל מן היציעים וזום על ספסל הצופים שבו יושבת אמא של מוניקה, נרגשת וגאה.)
מדונה וסינדי: הא הא…טוב, גם תורך יגיע כאשר תראייני אותנו…אנחנו לוקחות סיכון. (עוד צחוקים מלאכותיים מן הקהל).

מוניקה, הידועה כמי שהקסימה את קלינטון.

מוניקה: טוב, בואו נהיה רציניים לרגע אחד. מאז הפרשה קרו הרבה דברים חשובים באמריקה שלנו.
לצערי עברנו את האסון הנורא בניו יורק, ומאז הכל השתנה. היתה מלחמה, וקרו הרבה דברים שהעמידו את העניין בפרופורציה. אני לא מרגישה אשמה, אבל אני בהחלט מצטערת שאולי בגלל הפרשה הזו, אנשים בחרו להצביע אחרת בבחירות. עכשיו אנחנו רואים שאולי הדברים היו נראים אחרת לו נשיא אחר היה יושב בבית הלבן. הדבר היחיד שאני קצת מצטערת עליו זה האמון שנתתי בכל מיני אנשים שלא ראויים לו, אבל זו כבר היסטוריה רחוקה
.
המסך נחתך, והודעה מוקלטת משדרת פתיח לפרסומות. "ועכשיו, למממנים שלנו…". מידי פעם עולה שקופית זוהרת עם שם התוכנית "השילוש הקדוש", ותמונה של שלוש בלונדיניות זוהרות מקיפה את הכיתוב.
 
 
 

 

 

חזרה מן הפרסומות שהתמקדו אולי במקרה בבגדי נשים, קוסמטיקה וחומרי ניקוי, המצלמה מתקרבת לשלוש הזוהרות. כזכור הראיון מתמקד במוניקה לוינסקי.

 

מוניקה: איזה יופי, איזה יופי. (מוחה דמעות בעדינות).

מדונה : מוניקה, אני רוצה שוב לעבור לנושאים קצת יותר רציניים. אנחנו הכרנו בנסיבות מאד לא שגרתיות, וכל העיתונים דווחו על זה, אבל רק שתינו לא ידענו שבעצם אנחנו הולכות לאותו מרכז רוחני. אני מדברת על ההתעניינות של שתינו בקבלה.

סינדי: כן, זה באמת מעניין, נכון ? ואת, מדונה, אפילו לא יהודיה…בניגוד למוניקה ואלי…

מוניקה (מרצינה בהתאם לנושא): כן, זה מעניין באמת, ורק בישיבות המערכת בהכנה לתוכנית הנפלאה הזו (כמה צעקות ברוו בקהל) גילינו שגם סינדי בסוד העניינים, כלומר, שהיא היתה תלמידת קבלה עוד לפני הרבה שנים. אתן זוכרות את הישיבה הזו, איך כולנו התחלנו לצרוח כמו משוגעות ?

 

סינדי ומדונה : כן, כן. זה היה מאד מרגש. מה קורה אצלך ? האם את עדיין פעילה בתחום ?

 

מוניקה: לצערי יש לי פחות זמן לזה ממה שהייתי רוצה לאחרונה. אני בטיסות ובעסקים חזק, אבל אני תמיד לובשת את ה"צמיד" שקיבלתי מהמורה שלי, הוא שומר עלי, וגם הרבה עצות טובות שקיבלתי ממנו על עסקים. מדהים.

 

מדונה: כן, גם אני הייתי רוצה לפעמים פשוט לעזוב הכל וללמוד קבלה כל היום, אבל מה אפשר לעשות, יש לחיים עוד דרישות מאיתנו. אני פשוט מעריצה את המורה. (המסך נחלק ומראה סרט קצרצר של מדונה בשביס, משטחת על קבר רחל בישראל).

 

סינדי: יש לי פה סקופ קטן בשביל הצופים שלנו, שבעצם אני קיבלתי מהרב שלי, כבר לפני עשרים שנה את הכינוי "אסתר" כאשר התפוצצה הפרשה שבה הייתי מעורבת, ונקלעתי למצוקה רגשית.

 

מדונה ומוניקה ביחד : וואו, איזו אשה מדהימה האסתר הזו. גם אני, גם אני. אולי נקרין עכשיו לצופים שלנו את הוידאו שהכנו על מגילת האסתר, מגילה עתיקה ומיסטית, שבה גלומים הרבה מסודות הבריאה.

 

מוניקה :וגם הכל על סקס…אם זה כבר מעניין מישהו….חה חה (הקהל פורץ בצחוק רועם). טוב, אני רואה שזה ממש לא מעניין אף אחד…(פרץ נוסף של צחוק רועם מן הקהל).

 

המצלמה עוברת לסרט בסגנון דוקודרמה, עם שחזור תקופתי כביכול, שמספר את העלילה של "מגילת אסתר".

זהו סרט דוקודרמה שכותרתו "מגילת אסתר – סודות טמירים במגילה עתיקה".

 

 

 

גם אני הקסמתי מישהו – אסתר הסנונית הציונית

 

אסתר

מלכת הראיות

 

 

 

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • הצועד בנעליו  On 19/03/2005 at 08:56

    1. הפונטים שלך קטנים.
    2. את לא מתייחסת לתגובות.

    ביי

  • איריס  On 19/03/2005 at 09:27

    אתה יכול להגדיל את הפונטים יש אופציה בתפריט הראשי – גדול.קטן נסה שם. אני לא יודעת מה קורה עם הפונטים, אצלי רואים את זה גדול עכשיו. בכל מקרה אכתוב לוובמסטר. תודה
    באשר לתגובות – כאשר אני לא מגיבה בדרך כלל זה אומר שאני מסכימה עם התוכן
    תגובותיך מחממות את הלב, אשמח אם תישאר, אך כמובן זכותך לא. מדינה חופשית ?

  • איריס  On 19/03/2005 at 09:28

    למנהל האתר שהאותיות קטנות. אני יודעת שהיו כמה ימים של תיקונים אבל לדעתי זה הסתיים.

  • הצועד בנעליו  On 19/03/2005 at 14:35

    ואני רואה טוב יותר.

    ואני אכתוב גם לאלוהי האתר.

  • איריס  On 19/03/2005 at 15:01

    תודה ? שגיליתי לך אופציה כה חשובה ? בדרך לאלוהי האתר אתה יכול להשליש מעשר לכוהנים…

  • גרי אפשטיין  On 19/03/2005 at 16:52

    הצועד בנעליו די דפ"ר לא?

  • הצועד בנעליו  On 20/03/2005 at 02:13

    וסליחה אם הייתי קצת עצבני בבוקר.

כתיבת תגובה

