פתיתי שלג נמסים…

פתיתים שלא התגבשו לכלל מחשבה מסודרת

הגיע אליך דואר

  •  אני מודה בחולשה איומה….כן, אני קוראת את מדור האסטרולוגיה המטופש בעיתונים ואפילו נכנסת מידי פעם לאתרי עכו"מ כדי לקבל חוות דעת שניה. השוואה של התחזיות הישראליות לאלה מחו"ל מוליכה לתהיות בינתרבותיות רציניות. מצבי כוכבים מסויימים המתפרשים אצלינו תמיד כ"הרי אסון" עם סופרלטיבים קטסטרופליים המרמזים למגה פיגוע, מתפרשים שם כ"השמיים הם הגבול, יום לנקיטת צעדים נועזים". הנה, אפילו מנהג מגונה כזה יכול להביא תועלת הגותית.
     
  •  אני מתה מסקרנות לדעת כמה "כניסות" יש לאנשים אחרים פה ברשימות ואפילו החלקתי ושאלתי מישהי באימייל פרטי, והיא לא ענתה עד היום. שמי איריס ואני מכורה/אשמה במשהו…
  • אני עדיין לא יודעת למה יוצאים לי תמיד שני גדלי אותיות בטקסטים ולא מצליחה לתקן את זה. אני גם טועה כל הזמן ושוכחת לשמור פוסטים, או מפרסמת טיוטות אישיות לחלוטין, במקום מה שרציתי לפרסם.
     
  • האם מישהו שם לב שהרבה ילדים נחטפו תוך ניצול אסון הצונאמי ? חיי אדם הופכים למצרך זול עובר לסוחר.
     
  • קרימינאלים מסדר הגודל של ג'.וו. בוש :

אלוהים אמר לי לשנוא אותך

1. נבחרים לתפקיד ראש ממשלה בישראל
2. עומדים לדין בהאג.
3. נרצחים/מוצאים להורג בארצות הברית. 

  • הכי חסר לנו פה? שיר גדול, שיר גדול באמת – כלומר, פזמון – שירומם את הרוח ויפיח תקווה רב-תרבותית, לכולם.
     
  • היום שבת שירה. בלוח השנה העברי יש מחזוריות של מועדים, יש גם "שבת פרה", שבת הגדול, שבת זכור…ויש גם ציון מועדים פרטיים כמו – שבת כלה, וכל מיני שבתות של "לפני משהו". יצא לי היום "שבת משת"פ" צריך להוסיף ללוח, להאי עידנא עד יעבור זעם. בקרוב רשימה על הנושא….המשת"פ כסמל הדור.
Both comments and trackbacks are currently closed.
