גיוס חובה

 
 מקבץ לא מחייב. מלחמה

 
בארצות הברית, מודיע העיתון היום, נעשה צעד קטן למזער את הפער בין היכולת לענות ובין היכולת להוכיח את זה. משרד המשפטים הרחיב את הגדרת העינויים לכלול גם מעשים שאינם בהכרח כרוכים בכאב פיזי מוחשי. למה הכוונה ? ליכולת הטכנולוגית והפסיכולוגית לגרום לאדם סבל לא ישוער מבלי לגעת בגופו. העוסקים במלאכה של שיקום מעונים יודעים זה מכבר כי שום מענה המכבד את עצמו לא יחשמל עציר או נחקר, ילקה את רגליו בשוטים ועקרבים, ובקיצור, אף אחד לא אידיוט מספיק להותיר את טביעות האצבעות שלו על הגוף החי. ולמה לעשות כך כאשר לרשותו אמצעים מתוחכמים יותר שלא ניתן לעולם להוכיח את קיומם ?

 

כל זה מזכיר לי את המלחמה הרעה ההיא, הזו, אחת מהן, שמתרחשת עדיין בעירק

במדינת הגמדים

 הַמִּלְחָמָה הָרָעָה הַהִיא
 
כְּשֶׁהָיִיתִי בְּהֵרָיוֹן בָּאָה יְחִידָה שְׁלֵמָה
שֶׁל סַיֶּרֶת מַטְכָּ"ל אֵלי
הַבַּיְתָה
סָחֲבוּ אוֹתִי
לְמָטוֹס גָּדוֹל
הֶרְקּוֶּלס
 
בַּחֹדֶשׁ שְׁבִיעִי
הִתְחַנַּנְתִּי עַל חַיַי
לֹא וִתְּרוּ
צָרִיךְ שָׂדוֹת נֵפְט לְבוּשׁ
זֶה בִּטָּחוֹן לְאֻמִּי
וּמַה עוֹד כִּבְשָׁה אֶחָד בָּעֵדֶר
 
דָּחֲפוּ אוֹתִי
מֵעַל בַּצְרָה
עַל בִּיצוּרִים שֶׁל חַיָּלִים מְבֻלְבָּלִים
רוֹאִים פִּתְאֹם אִשָּׁה שְמְנָה
פָּרָה בּוֹעֶטֶת בָּרַגְלַיִם
נוֹחֵתֵת עִם מַצְנֵחַ
מִתְגַלְגֶלֶת עַל
מִדְרוֹן צָחִיחַ
 
נִגַּשׁ אֵלִי חַיָּל עִירָאקִי
רַךְ עַיִן
וְהִגִּישׁ לִי מַיִם
 

 

 

כאשר אני נוכחת שהתחלתי להשחית עצמי בהתענגות צדקנית, אני מעלה לי מחשבה מסויימת, הפועלת גם כתרופה. זו מחשבה בדיונית מדיטציונית שאני משמיעה לעצמי כדי להפחית את רמת ה attachment בדם.

קשה לי להסביר את זה, אז הנה שיר, וכל מילה זה אמת צרופה. 
 
קן אדצ'י

קן אדצ'י היה גיבור לאומי
בין היפאנים בקנדה
שמחה על קיפוח
קהילתו
בזמן מלחמת העולם
השניה קן אדצ'י כתב וכתב

This dinosaur-shaped home security robot is controlled via a third generation mobile phone –

קרנף מצוי כחול לבן

קיבל פרסים

והתאבד
 
00
 
קן אדצ'י היה אחד המודלים
הראשונים ממרילנד
של דיסידנט מתוכנת
ובעל מנגנון השמדה עצמית
 
קן אדצ'י התוכנה
פתח עכשיו אתר אינטרנט
אמריקאי לסיפורי קונספירציה
מסמרי שער
ביניהם ייצור רובוטים אנושיים
מתוכנתים לקידום
השאיפות האימפריאליות של
ארצו
 
קן אדצ'י הפך שם דבר
במרתפי הסי.אי.איי
להצלחה מסחררת
במערכה להשמדת העולם החופשי
 
התעוררתי היום בבוקר עם סיוט
חדש
שאולי אני מפס הייצור של
קן אדצ'י גם
 
  
(*) יש לזכור את השיר ריצ'רד קורי, כאשר קוראים, רק מבחינת המקצב. 
  

טייס חתיך

Both comments and trackbacks are currently closed.
